Kyotani x reader👻

771 57 5
                                    

Már egy éve, hogy csatlakoztál az Aoba Johsai csapatához, mint menedzser. Imádod a hülye fejüket, és mindig nagyon drukkolsz nekik, hogy minden jól sikerüljön. Ebben az évben úgy döntöttél, azzal fogod kimutatni a szereteted, hogy Halloweenkor elviszed őket egy kísértet házba. Mindenkinek nagyon tetszett az ötlet, és természetesen azonnal elkezdődött a szívatás, hogy ki fog bepisilni, hogy ki sikít úgy mint egy kislány, hogy Kunimi nem jön el mert hülyék, de te kényszeríted anyway, cuz we cool like that, és még sorolhatjuk. Így egy szép szombat estén elindult a csapat a kis halloween témájú kísértetházba. Oikawa oda felé végig hencegett, hogy ő aztán nem fél semmitől, nincs olyan dolog ami megijesztené, de Iwa-chan pedig nagyon betoji, és figyeljük meg, hogy végig sírni fog. Mire Iwaizumi hozzá illően oly kedvesen meginvitálta két gyönyörű nyaklevesre. Érett végzős gyermekek, nemde? Néha úgy érzed magad, mint egy óvó néni aki egy rakat ovis kisgyerekkel foglalkozik állandóan, de téged még nem is fizetnek, ami szomorú. De ahogy mondani illik, szeri van.
Így mászkált előtted az egész csapat hogy szem előtt legyenek, te pedig chillesen sétáltál Kyotani mellett. Áldja az ég, az a gyermek legalább csendes. Kis idő után, odaértetek a szellem házba, ahol a tulaj unott fejjel kérte a jegyeket, majd elmagyarázta a szabályokat, és roppant lelkesen jó szórakozást kívánt nektek.
- Te, annak a tulajnak savanyúbb volt a képe mint Tobionak - vihogott Kindaichi.
- Ohmy- És tényleg. Kindaichi, te vagy a kedvenc elsőévesem - jelentette ki Oikawa nagy büszkén, nevetve.
- Ez nem egy cím amiért versenyzünk - morogta Kunimi, mire Iwa-chan szimplán lepacsizott vele.
- Gonoszak - húzta fel az orrát kedves feladónk, de mind ezzel, beléptetek a horror házba.
- AHHH AZ OTT EGY PÓK - sikított fel valamelyik srác, de nem tudtad, hogy melyik, mivel hirtelen vak sötét lett, és beindultak az olcsó ijesztő adrenalin szintet növelő dallamok a háttérben.
Csodás.
- A-AZ OTT EGY BOHÓC?! - hallottad Mattsun hangját balra, mire odafordultál, és egy halvánt fény alatt, tényleg ott volt egy erősen Tescos Pennywise kosztümös ember, egy kis villogó lámpa alatt.
- Nem az csak Oikawa sztem - jegyezte meg Iwaizumi, mire az egész csapat elröhögte magát.
- Ez így nem lesz se vicces, se ijesztő - nyafogott Oikawa.
- Miért, akarod hogy fogjam a kezed? - kérdezted nevetve.
- NEM VAGY VICCES [T/N]!
- Az én kezemet foghatod! - jelezte önként Mattsun, de Kyotani melletted rámordult mint egy házőrző kutya.
- Jól van na, csak vicceltem- - de a mondatot nem fejezte be, ha nem egy ördögi mosoly vett fel, és elkezdett sutyorogni.
Így hát, folytatódott a random sikítozás egy ideig, mindenki megijedt időnként, Oikawa végig, de melletted Őrült-Kutya-san teljes nyugodtsággal sétált melletted, időnként kapaszkodót biztosítva, ha alattad éppen beszakadt a padló, vagy megijedtél. Hirtelen meglepetésedre, valaki berántott egy sarokba. Éppen készültél volna sikítani, de eszedbe jutott, hogy ez csak a kísértetház egyik olcsó trükkje lehet.
- Shh, én vagyok az Iwaizumi. Csak figyelj - hallottad a hangot mögötted, te pedig elkezdtél hunyorogtál a félhomályba.

Kyotani először csak megfordult, körülnézve, fokozatosan ijedtebb arckifejezéssel.
- [T/n]... [T/n]... [T/n]... [T/N]!!! - kiáltozta a nevedet kétségbeesve, jobbra balra neki neki ütközve random dolgoknak.
- HÁH, TUDTAM - szólalt meg diadalmasan Makki.
- Igen igen, még Őrült Kutya-channak is vannak félelmei - nyújtotta ki a nyelvét Oikawa.
- Még pedig a [T/N] nélkül eltöltött percek - fejezte be Mattsun drámaian, mire az emlegetett feje vörösre gyúlt, te pedig értetlenül pislogtál, hogy mi van, de mielőtt felfoghattad volna, két izmos kar ölelt át.
- Örülök... Hogy nem esett bajod - suttogta a füledbe, majd elengedett.
- OHHHHHHHH - kezdte el piszkálni őt az egész csapat, miközben sétáltatok hazafelé a kísértet házból.
Elvitt a csapat valamit ebből a programból?

Igen, még pedig azt, hogy Kyotani Kentaronak is vannak félelmei. Ezt akkor sem fogja be ismerni, ha pisztolyt szorítanak a fejéhez, de a te elvesztésednek a gondolata, az felér a legrosszabb rémálmával.

***
> supposedly halloowen special lol
> Arnylany kérésére<3
> doggo






HAIKYUU x READER [✔]Where stories live. Discover now