- ENNYIT ERRŐL KÖCSÖGÖK! - kiáltottad boldogan, amikor végre befejezted a négy éves földi poklot, amit pár ember középiskolaként emleget. Végre elköltözhetsz otthonról, búcsút mondhatsz a gonosz tanárnak és az osztálytársaidnak akiket a hátad közepére se kívánsz, valamint nem utolsó sorban végre előtted az élet. Senki nem mondhatja meg a csúnya rendőr bácsin kívül hogy mit csinálj, hogy élj, és a rendőrt is eláshatod, ha szerzel stabil alibit ;).
Ezekkel a gondolatokkal pakolgattál össze, ugyan is béreltél egy lakást a fővárosban, Tokyoban, ami közel van a választott egyetemedhez. Az igazi élet most kezdődik, az egyetlen probléma hogy Tokyo még mindig a világ legdrágább városai közé tartozik, a lakbérről nem is beszélve. Ezért kelletlenül meg kellett osztoznod drága lakásodon, egy random idegennel. Undorított a gondolat, hogy egy ember közelébe legyél, de az még jobban hogy itthon kelljen maradnod. Így, nincs más hátra mint hátra, mész Tokyoba.
Kora reggel felszálltál a vonatra, hogy elvigyen új lakóhelyedre. A városban csak 3-szor tévedtél el, az még belefér, valamint tudatlanul betörtél egy yakuza megbeszélésre, ami után csoda hogy még élsz. De végül eltaláltál a kedves új lakásodhoz, amiből valemilyen rejtélyes indokból Britney Spears hallatszott ki. Csak... Miért? Érezted, hogy remekül fogod érezni magad. Becsekkoltál az apartman complexbe, majd felsétáltál új otthonodba ahol még mindig szólt a Toxic. Kinyittottad az ajtót, és benn egy csokoládé barna hajú fiút láttál táncolni a fenn említett előadóra. Majdnem rögtön ki is hátráltál volna, de az illető egyenesen rádnézett és elvigyorodott mint egy hülye.
- Ooooh üdvözöllek szobatárssss - indult el feléd, te pedig a fejedbe elkezdtél rózsafüzért imádkozni.
- Hello, szia... Rossz lakás - oldalaztál volna ki, de ez a dög megakadályozott.
- Oikawa Tooru vagyok. És te? - kérdezte.
- [T/N] - motyogtad zavarodban. Nem számítottál rá, hogy a szobatársad ennyire jól fog kinézni.
- Ahw, az tök szép név. Na kerülj beljebb, megmutatom mi hol van és...Az élet a leggyönyörűbb szobatárssal. Főleg, ha naponta van valami amiért lehet üvötözni.
- OIKAWA, ESKÜSZÖM HOGYHA MÉG EGYSZER FELHAJTVA HAGYOD A WC DESZKÁT, ELADOM A SZERVEID ÉS ABBÓL FOGOM FIZETNI A REZSIT!
- [T/N]! HOVA TETTED A DEZADOROOOM?!
- KAPCSOLD LE A KIS GRÓFÓT VAGY HOZOM A SODRÓFÁT!
- HOGY MERTED MEG ENNI A RÁMENEM?!
- MEGÍROM ANYUKÁDNAK HOGY ROHADTUL NEM CSINÁLTAD MEG A MOSÁST HÁROM ROHADT HETE HOGYHA NEM KEZDED EL MOST AZONNAL!
- MI AZ HOGY MEGINT ELHAGYTAD A KULCSOD?! TUDOD MIT, KINN MARADSZ!
Szóval igen, minden csodás.
De ezen kívül, szégyen lett volna nem észrevenni hogy Oikawa mennyire rohadt helyes. Úgy a nap 24 órájában görög isten módban van, kivéve amikor hajnali egykor röpizik. Akkor a legkevésbé sem vonzó. Max egy serpenyőt vonz mágikusan a fejéhez a kezedből. :)
- [T/N]-chaaaaaaaaan - jött be hozzád random.
- He?
- Akarsz menni kajálniiiii? - kérdezte nyüszítve.
- Nincs pénzed mi? - néztél rá sokat tudóan.
- Ez neeem is igaz! - tiltakozott.
- Jó, akkor állod? - pillantottál fel a telefonodból.
- Izé hát....
- Gondoltam - forgattad meg a szemeid.
- De... Én arra gondoltam úgy mint egy randi - vette be a boci szemeit.
- Ez nem jelenti azt, hogy nekem kell fizetnem a kajád - válaszoltál lazán, de belül kiugrottál az ablakon sikítva vagy 8 alkalommal.
- Jó én állom. De gyere el veleeem - nyafogott.
- Hmmm... Csak az ingyen kaja miatt - jelentetted ki, majd felültél az ágyadon. Hogy elindulj a toporzékoló görög istennel kajálni. 'Randi' szerűen.Legjobb az egészben...
Nem kell összeköltözni ha összeházasodtok ;)🍓 🍓 🍓 🍓 🍓 🍓 🍓 🍓 🍓 🍓
VOUS LISEZ
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...