- NISHINOYA YUU, MEGÖLLEK!!! - kiabáltál le a bátyádnak, aki éppen szeretettel lopta el a drága yaoi mangád.
- VAN FOGALMAD RÓLA MENNYIT FIZETTEM ÉRTE?!! MOST AZONNAL VISSZADOD VAGY ITT VÉR FOG FOLYNI MÉG PEDIG A TIED!!! - kezdted el üldözni Tanakát és Noyát körbe körbe a házba.
- Bocsi [T/N] de nekünk mennünk kell nyári edzésre! Na szia~! Jó szórakozást a mangád megtalálásához~! - vigyorgott, majd Tanakával egyetemben becsapta az orrod előtt az ajtót. De te neked meg van a magadhoz való esze, hiszen láttam hogy Ryunsuke táskájába csapta bele kergetőzés közben, így vártál egy öt percet míg a ház előtti vihogás elcsitul, majd megkerested a cipőd, és elindultál utánuk. Ez a nyári edzés Kageyama, a fapofájú ötlete volt, hogy ne tunyuljanak el, de nem mintha ez Noyára veszély lenne, hiszen mindig össze-vissza futkorászik, ellopva a kajád vagy egyéb cuccaid, így téged is megmentve az elhízástól. Mivel lassan komótosan sétáltál, a boik már éppen végeztek a bemelegítéssel, így biztonságosan settenkedtél fel a klubhelységbe, rögtön kiszúrva a bátyád és Ryu táskáját. Fuldokolva a bűztől, de megtaláltad a mangád és boldogan ölelgetted hogy a bátyád kulcsaival együtt hazamenj, így majd nem jutnak be a házba bosszúként. De miközben a szerzeményeiddel lesétáltál a lépcsőn, edzedbe jutott egy tízezerszer jobb bosszú. Lesétáltál a klisésen nyitva álló torna terem ajtajához, hogy végre hajtsd tökéletes terved. Tudtad jól hogy mennyire büszke ember, így elhatároztad hogy leégeted a drága bátyád. Ezért fogtad magad, majd felkaptál egy elgurult labdát. Nem azért mert flexelni akarsz, de egész jó szerváid vannak, tekintve hogy Noyával rengeteget röpiztél. (Nem volt választásod.) Így gyönyörűen a gyengébb kezedbe vetted a labdát, egyenesen drága testvéred tarkójára irányítottad, majd a jobbik kezed lendült, tökéletesen a másik combodra csapódott, és b u m m. 3 pontos dobás, pedig ez röplabda, nem is kosár.
Yuu enyhén előre bukott, és egy roppant esztétikus piros folt keletkezett a nyakán.
- NOYA-SENPAI, JÓL VAGY?! - hallottál egy kiáltást, te pedig gyorsan kiáltál az ajtóból, és reménykedtél hogy senki nem látott. Sok aggódó hangot hallottál az incidens után, ami csak elgondolkodtatott. Komolyan ilyen pocsék a röpicsapat védelme, hogy a te szerencsétlen bátyád kell nekik? Oké, ez kicsit gonosz volt.
- EZ MEG KI CSINÁLTA?! VÁLLALJA FEL, ÉS LEGYEN FÉRFI - hallottad Ryuunsuke ordítozását.- Srácok, lehet hogy Kageyamát egyszer fejbe lőttem, de ez komolyan nem én voltam! Ne nézzetek így rááám!
- Nem is én.
- NEM ÉN VOLTAM NA!
- Eskü én sem.
- Nem, nem én voltam.
És igen. Ebben a pillanatban nem bírtad tovább.
Elröhögted magad. A kezedet próbáltad a szájadba tömni, mint valami idióta, hogy esetleg lehalkísd a fuldoklásod, de nem jött össze.
- Várjatok csak egy pillanatra... Azt hiszem van egy ötletem ki tehette... - azzal kiment az ajtón, és oldalra nézett, meglátva a saját húgát sírni a röhögéstől.
- [T/N]!!! - üvöltötte és elkezdett kergetni, de te gyorsan beugrottál a tesi terembe, és rácsaptad az ajtót, ezzel menekülési időt szerezve. Átfutottál a termen miközben mindenki nagy szemekkel nézett, és a másik végén kimentél, ahol gyorsan felkapaszkodtál egy fára majd elbújtál a lombjai között.
- HOL VAN [T/N]?! - keresett őrülten már a nyolcadik körét futva a tesi terem körül. A csapat többi tagja is lassan kiszállingózott, a narancs téged keresve, egy magas szőke popcornt eszegetve oldalán egy alacsonyabb sráccal, Tanaka a pólóját pörgetve, míg hirtelen egy magas fejpántos srác meglátott téged a fán. Azonnal egy ujjad a szád elé tetted, jelezve, hogy el ne mondja.
- Noya-san! - szólt békésen, mire a bátyád instant megállt és elé állt.
- Szerintem a húgod már rég hazament ennyi idő alatt. Menjünk vissza, szeretnék még szervákat gyakorolni veled - mosolygott.
- Rendben, Asahi-san! - hagyta rá Nishinoya és mindenki visszament, utoljára csak a megmentőd mutatott egy kínos like jelet, de neked ott az életedet mentette meg.
- I-m-á-d-l-a-k - tátogtad neki, majd leugrottál a fáról, hogy haza siess.
Asahi így pedig paradicsom vörös fejjel tért vissza, amit meg sem tudott magyarázni. Mert hát, minek vegye azt, hogy egy szépség azt mondta neki, hogy imádja? ;DShiro_Tetsuro kérésére<3
YOU ARE READING
HAIKYUU x READER [✔]
FanfictionA cím mindent elárul. Addig is egy kis hangoló: Szeretnéd megtudni milyen érzés amikor Tsukki szerelmet vall neked? Vagy Oikawa megkér, hogy legyél a felesége? Vagy Kenma, a világ félénk srác, elhív videójátékozni? Jó helyen jársz! Kezdés: 2018. 08...