Capitolul III ~ Salvarea cu autograf anonim

93 5 3
                                    

Îndată, în camera lui, pătrunse un om atât de ciudat, încât adolescentul sări din pat. Era un blond cu ochii albaștri, cu o frizură cum erau acelea moderne. De îndată ce dădu ochii cu de adolescent, acel om își dădu părul incredibil de plin de gel într-o parte, privindu-l pe Anthony cu un zâmbet larg.

- Bună, mă bucur că în sfârșit am șansa să te cunosc.

Adolescentul se ridică în picioare. De regulă, era foarte sarcastic, dar, niciodată nu își permise să îi comenteze bunicului său. Când se gândise cum acel om sau ce o fi el ajunse lângă el atât de uimitor și cât de omenesc părea el de fapt... Era atât de contemporan. Era aproape sigur că venea din lumea lor.

- Cine ești? fusese prima întrebare spusă de Anthony.

- Păi... Sunt sigur că ai auzit de mine. Sunt cancelarul regelui.

Anthony nu mai înțelesese. Era cancelarul despre care îi spusese Betty doar cu o seară înainte?

- Am auzit că doar tu și familia Wind știți unde sunt. De ce sunt atât de important?

- Unu la mână, ești important pentru că ești fiul singurului prieten adevărat pe care l-am avut în toată viața mea care te asigur că este cu mult mai lungă decât pare. În al doilea rând, doar citind în mintea ta, văd foarte clar că ți-ai descoperit adevărata identitate.

Anthony încerca să își facă ordine între gânduri.

- Betty mi-a spus că tu te ocupi cu uitarea...

- Eh, ca să fac un om să uite ceva, trebuie să îi pătrund în minte. Asta nu mai știe nimeni, așa că te rog, nu spune nimănui. Încă cel puțin trei dileme te acaparează acum, le văd bine și clar. Unu la mână, apa e pierdută de cel puțin un mileniu, doi la mână, bunica ta știe toate astea din cauză că ea acolo a crescut. A avut un frate geamăn. Puterile s-au împărțit, ea a rămas om fiindcă tatăl ei a fost om, fără nici o putere, iar geamănul s-a născut cu o putere mentală, fiindcă mama ei se născuse în lumea oamenilor, cu o anumită putere. Al treilea lucru, însă văd că nu mai e ultimul, e faptul că regele ținutului nostru numit Arvaleta e condus de un rege cu puterea de a controla viața, deci plantele și animalele. A patra dilemă care nu a apărut de mult timp în mintea ta are ca răspuns "nu", nu dintotdeauna a fost astfel condus regatul nostru. În urmă cu un mileniu, regatul era condus de o singură putere, care avea alături trei persoane devotate. Oricum, asta a fost atunci, nimeni nu ar mai putea schimba asta. Revenind, văd că începi să înveți, tocmai îți baricadezi gândurile.

După modul cum vorbise cancelarul, Anthony rămase doar cu greutatea cu care vorbise despre istoria bunicii lui.

- Câți ani are bunica?

Ei bine, la această întrebare nu se aștepta cancelarul. Privea atât de șocat pe acel adolescent înalt din fața lui, care purta niște haine de la mână a doua.

- Cine e acel frate geamăn al ei? Sunt aproape sigur că bunica are mult mai mulți ani decât arată.

Cancelarul înghițise în sec, deschizând gura pentru a spune ceva, dar răzgândindu-se, repetând acest procedeu de cel puțin trei ori.

- Eu sunt fratele ei geamăn.

Anthony era șocat, dar începu să zâmbească sarcastic.

- Să înțeleg că suntem si rude de sânge. Bună, domnul cu același sânge ca mine! Ai venit să mă iei cumva din casă surorii tale? Ei, nu sunt sigur că vei reuși. Mai bine mergi și renunți la tot ce înseamnă "eu și ceea ce aș putea să fac". Du-te și aruncă-te de pe un balcon, eu tot nu pot veni cu tine.

Taramul De Peste Veacuri - Măștile De Argint Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum