Capitolul XXXIII - Băiatul din viitor

41 4 0
                                    

Anthony era bulversat. Nu avea nicio idee unde ar fi putut-o ascunde fraierul ăla de frate al său pe iubita lui, însă tot avea să o găsească. Nici nu trebuia să se gândească prea mult ca să își dea seama că unicul vinovat este de fapt Michael. Îndată ieși din cameră, fugind fără a se folosi de vreo putere înspre tatăl său care se sperie.

- Știai, nu-i așa? spuse băiatul vizibil iritat.

- Dacă te referi la prințesă atunci da, știam.

- Pornim război.

Toți cei prezenți se opriră din ceea ce făceau, rămânând stană de piatră. Însă, regele își privea fiul cu o față destul de serioasă.

- E timpul.

Toți rămăseră uimiți de-a dreptul de reacția regelui, însă Anthony zâmbi, fiind fericit că tatăl său i-a dat dreptate atât de ușor. Anthony se teleportă în castel, mergând înspre Markov.

- Mulțumesc că mi-ai ascuns! spuse Anthony dându-și ochii peste cap. Hai, am ceva important să îți spun.

Markov și Anthony intrară într-o cameră care era de obicei evitată.

- Am găsit o cale de a o distruge pe Yroyen. Am nevoie doar de...

Însă, Anthony începu să scuipe sânge, iar Markov înțelese imediat de ce.

- Nu îți mai poate controla sentimentele, astfel că încearcă altă cale de a supraviețui. Nu vei reusi să îmi spui, va trebui să te descurci singur.

- Am nevoie de Meghan...

Anthony își aplecă corpul în jos, fiindcă sângerarea se opri.

- O vom găsi, vă promit, Alteță!

In urmatoarea secundă, Andrew făcu legătură cu mintea lui Anthony și îi spuse că îl așteaptă atât pe el, cât și pe Markov în Sala Tronului pentru adunarea consiliului. Cei doi merseseră încet pentru a se lăsa așteptați, astfel că în momentul în care ajunseră toți cei prezenți dadură afară un suflu de ușurare.

- În sfârșit...

Prim-Ministrul și prințul merseseră aproape de scările care duceau la tronul pe care era așezat Andrew, așteptând să audă părerile regelui.

- Armata este pregătită, totul este pregatit.

- Majestatea Voastră, înaintă Ministrul Justiției, de ce pornim acest război? Nu puteam face asta doar așa de pe o zi pe alta, trebuia să ne anunțați și pe noi...

- Atât vă spun, nu e un război oarecare. În acest război vreau ca toți să vă dați silința să terminăm odată pentru totdeauna cu Dermonia.

Peter care era alături de Andrew făcu o față indiferentă, voind să dea de înteles că știa deja asta, însă Anthony îi privi fata și fu singurul care își dădu seama că ceva nu e în ordine.

- Dar Majestate...

- Eu și prințul plănuim de mult timp să atacăm Dermonia și să terminăm odată cu ea. Iar acum avem un motiv întemeiat: regele ne-a răpit prințesa.

Toți miniștri se întoarseră unul către altul șușotind, timp în care Anthony păși în fața tuturor, întorcându-se cu spatele la tatăl său.

- Vom începe așa, spuse Anthony iar toți se întoarseră înspre el, Căpitanul va conduce un mic grup de spioni pentru a raporta tot ceea ce se întâmplă. Apoi...

Însă, ușa sălii uriașe se trânti brusc de perete, pe ea intrând unul din soldații care păzeau poarta castelului.

- Majestatea Voastră! spuse acesta punându-se în genunchi de rușine că întrerupe acea importanță ședință și pe prințul care explica ceva important, satul Permakunng este atacat. Nu știm încă de cine, dar vârcolacii de acolo mor pe capete.

Taramul De Peste Veacuri - Măștile De Argint Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum