Mai era puțin timp până când coroana avea să fie așezată pe capul fetei, dând astfel start balului, respectiv petrecerii. Anthony făcu un pas în lateral pentru a putea vedea cât mai bine totul. Regele se apropie de perna pe care era așezată coroana în mâna Prim-Ministrului, luând-o și îndreptându-se înspre fiica lui. În dreptul ușilor din lateral, erau servitoarele care urmau să servească din Vinul Prizonierilor. Anthony se îndreptă imediat într-acolo, zărind de departe paharul din care avea să bea noua prințesă. Coroana tocmai fusese așezată pe capul lui Meghan care se întoarse înspre mulțime, făcând o reverență. Întreaga sală izbucni în aplauze, iar servitoarele începură să meargă cu tăvile care conțineau paharele.
- Ai grijă ce faci! se auzi vocea lui Demetrius din spatele lui.
Anthony se întoarse înspre el, zâmbind. Însă, văzu cum paharul ajunse lângă prințesă. Se folosi de teleportare, nefiind văzut de nimeni pentru a ajunge lângă una din servitoare.
- Pot să iau și eu unul? spuse acesta.
- Desigur, Căpitane!
Anthony se îndreptă în acel moment înspre prințesă, făcând o reverență în fața ei, luând paharul din mâna servitoarei care se îndrepta cu acel pahar otrăvit înspre prințesă, oferintu-i prințesei paharul neotrăvit, fără ca mulțimea să sesizeze asta.
- Felicitări, Majestatea Voastră! Aș vrea să am onoarea de a ciocni acest pahar cu dumneavoastră! spuse Anthony punându-se în genunchi.
Meghan încerca să nu o arate, dar tatăl ei și Anthony vedeau că nu înțelegea situația, dar se supuse. Luă paharul din mâna stângă a Căpitanului, necomentând nimic.
- În onoarea celor 3 regate! spuse prințesa, ciocnind paharul cu Anthony care își reluă poziția verticală.
Prințesa își apropie paharul de buze, sorbind în gurițe mici. Anthony își dădu seama că făcuse bine ceea ce făcuse. Își îndreptă privirea înspre bunicul său care rânjea uitându-se la Meghan, dar, de îndată ce sesiză că nimic nu se întâmplă, rânjetul se transformase într-o față îngrijorată care privea înspre Anthony cum tocmai își turnase toata băutură pe gât. Îndată ce buzele lui făcură contact cu acel vin, el începu să dea afara tot sângele pe care l-a băut înainte de bal. Rana din abdomen persistă în durere, făcându-l să se prăbușească înspre pământ. Prințesa era șocată, se aplecă înspre el.
- Căpitane! Căpitane!
Anthony leșinase, iar de îndată ce capul lui făcu cunoștință cu duritatea pământului, masca se dezlipise de pe chipul său. Când văzuse asta, Albert se folosi de puterea de teleportare, fiindcă degeaba încerca să își facă loc în mulțime, de îndată ce văzu starea lui Anthony se grăbi să ajungă la el, dar acum era o urgență să ajungă la el însă, era prea târziu: Andrew îi văzuse chipul. Se ridică în picioare, folosindu-se de puterea de vampir pentru a ajunge lângă el.
- Ce mai așteptați? Aduceți medicul! strigă regele.
Andrew îi ridică chipul, luându-l pe Anthony și teleportându-se împreună cu el în camera lui.
- De ce nu ai zis nimic? spuse Andrew începând să lacrimeze. Adică ai fost aici tot timpul și m-ai ignorat atât de bine?
Imediat, în cameră intră și Demetrius.
- Argh, paharul era otrăvit!
- Când îl prind pe Michael nu vrei să afli ce îi fac!
- Paharul nu era pentru Anthony, era pentru prințesă. Știi că a fost un bun slujitor pentru mult timp, a fost o răzbunare.
CITEȘTI
Taramul De Peste Veacuri - Măștile De Argint Vol 1
Vampire- Descriere care nu e bătută în cuie- El: Băiatul care crede că totul e normal până când află că de fapt e moștenitorul regelui Arvaletei, moștenitorul regelui Dermoniei, adolescent prins între 2 destine. Ea: Fata ironică, care încearcă să își desco...