- Acel domn e un vechi prieten de-al meu.
- Îl știți de mult timp?
- Sincer să fiu, da.
- Ce putere are? Nu a vrut să îmi spună oricât l-am întrebat.
- Asta nici eu nu știu.
- A spus că a avut un copil care a murit. A spus că nici nu mai știe câți ani au trecut de atunci.
Metamorfozorul privea cu atenție ochii de jad ai adolescentului.
- Au trecut mulți. Te poți transforma în șarpe, nu?
- Mda...
Anthony se ridică în picioare și deveni un șarpe care ajunse chiar în camera cealaltă. Apoi, redeveni om.
- Te-ai descurcat mai bine decât mă așteptam! spuse metamorfozorul din pragul ușii.
Anthony zâmbi.
- E extraordinar de greu de controlat puterea apei.
- Tata se descurca mai bine decât mine, nu-i așa?
- A avut nevoie de mult antrenament ca să poată controla puterea...
Însă, se auzi ușa de la intrare.
- Vino cu mine.
Anthony îl urmă pe metamorfozor. Coborâră scările și se opri în capăt când îl văzură pe cancelar.
- Prefer să rămân în cameră...
- Ei, haide!
Metamorfozorul îl luă pe adolescent de mână și îl târâse până jos. Anthony nu se opuse, deși putu să facă asta.
- Peter, uite cine a venit în vizită!
Metamorfozorul îl adusese în fața lui pe Anthony. Când îl văzu, cancelarul își mări puțin ochii.
- Cum a ajuns aici? Era hotărât să nu plece.
- Vrei să spui că și tu ai încercat să îl aduci aici? De ce nu mi-ai spus nimic?
Băiatul era puțin nedumerit cu privire la cearta dintre cei doi.
- Domnule, vreau să știti că eu chiar eram nedumerit și nu mi-am dorit să vin aici.
- Atunci, cum ai ajuns aici?
- M-a adus cineva.
Cancelarul se sperie când auzise asta, dar se liniști când văzu fața caldă a prietenului său.
- Cineva l-a salvat de un întuneric! spuse metamorfozorul rotindu-și pupilele.
- Stai... ce?
Cancelarul se apropie de Anthony.
- Ești bine?
- Da, m-a salvat un domn misterios.
- Anthony, du-te puțin în camera ta.
- Sunt prea mare ca să îmi spună cineva ce să fac.
- Dar ești încă minor, deci, trebuie să mă asculti. Ne certăm pe tema asta mai târziu, acum, ascultă-mă.
Anthony își dădu ochii peste cap și plecă înspre camera lui, lăsând în urmă o dâră lungă de gheață.
- Oricum te pun să repari asta! strigă metamerfozorul, iar, după ce auzi că Anthony intrase în cameră fără a da vreun răspuns, începu să râdă.
Cancelarul râse și el și se apropie de canapeaua care era lipită de-a dreptul de peretele stâng. Se așeză pe ea, iar metamorfozorul îi urmase exemplul.
CITEȘTI
Taramul De Peste Veacuri - Măștile De Argint Vol 1
Vampire- Descriere care nu e bătută în cuie- El: Băiatul care crede că totul e normal până când află că de fapt e moștenitorul regelui Arvaletei, moștenitorul regelui Dermoniei, adolescent prins între 2 destine. Ea: Fata ironică, care încearcă să își desco...