Printr-o minune cum nu se va mai întâmpla niciodată, Anthony reuși să iasă din castel fără ca măcar să fie văzut de tatăl lui. Întreaga delegație privea cu ochii măriți ținuta prințului, dar singurul care avea voie să i se adreseze sau să îi propună ceva era fie sfetnicul regal care era cu regele, fie Prim-Ministrul care nu îi spunea nimic, stând alături de el. Vrăjitoarele erau prezente, teleportându-i pe toți, mai puțin pe Anthony și pe cancelar, fiindcă Anthony îl luase de braț pe Prim-Ministru și se teleportaseră cu o secundă înainte. Ajunși în Verdinia, fuseseră întâmpinați în fața palatului de ambasadorul oficial al Verdiniei, însă Anthony nu era prezent, spre uimirea tuturor. El și Prim-Ministrul erau departe de palat, într-un loc pe care Anthony îl știa bine: era locul în care prințesa se străduia să își țină în frâu latura de vârcolac în nopțile cu lună plină.
- Ce facem aici?
- Dacă e să aflam ceva, vom începe de aici!
Anthony intră în peșteră, ațintind cu privirea un glob de cristal.
- Arată-mi logodnicul prințesei!
Globul începu încet, încet să lumineze, pentru ca mai apoi să lase în el o imagine a unui mascat cu un zâmbet malefic.
- Ce cunoscut îmi e zâmbetul...
Anthony se întoarse cu privirea înspre cancelar când zise asta, Markov înghiți în sec, iar Anthony știa imediat că Prim-Ministrul știa despre cine era vorba.
- Am crezut că a murit... spuse Markov pierdut în zare, dar Anthony înțelesese mesajul.
- Îl cunoști?
- Din păcate, da. Trebuie neapărat să salvăm prințesa aceea!
- Vrei să spui că îi vrea răul?
- De fapt... doar o folosește ca să ajungă la tine și la tatăl tău implicit. Vai, i-a mers planul, ești aici, fără apărare.
Anthony se încruntă, încercând să își mențină poziția destul de ferm, deși eșuă rapid.
- E fratele tău vitreg, e invidios pe tine, vrea să îl distrugă pe Andrew! zise Prim-Ministrul neținând cont de niciun grad al familiei regale în acea frază.
- Bine atunci, nu pot să spun decât că mai avem o problemă pe cap!
Între timp, Meghan era în palat, așteptând să fie coafată într-o împletitură complicată care avea să îi cadă pe umărul drept. În timp ce ea stătea și se privea în oglindă fără vreo expresie pe față, în camera ei intrară viitorul logodnic.
- Ești frumoasă! La fel ca întotdeauna!
Vampirul se apropie de fată, însă Meghan îl respinse cu privirea ei de gheață, ceea ce îl făcu pe bărbat să se apropie de ea ca să o sărute, însă ea își înclină capul în partea stângă.
- Ce e cu tine?
- Cu mine nimic, mă întreb de ieri cum de te-a găsit tata și cum de e atât de repede logodna!
- Nu îți face probleme, iubire, totul va ieși bine!
- Nu îmi spune așa!
- Îți spun cum vreau eu din moment ce ești iubita mea!
- Da, sigur! Nu îmi spui nicicum din moment ce eu nu sunt de acord!
- Cred că știu de ce ești asa. Stai linistită, el nu se va întoarce după tine. Te-a părăsit. Ți-a spus clar că ai fost doar o jucărie.
- De unde știi tu toate astea?
- Moștenire de familie, citesc gânduri.
- Ca vehicul Prim-Ministru...
CITEȘTI
Taramul De Peste Veacuri - Măștile De Argint Vol 1
Vampire- Descriere care nu e bătută în cuie- El: Băiatul care crede că totul e normal până când află că de fapt e moștenitorul regelui Arvaletei, moștenitorul regelui Dermoniei, adolescent prins între 2 destine. Ea: Fata ironică, care încearcă să își desco...