Capitolul VI ~ Regăsirea

51 5 2
                                    

- Damian este de fapt Anthony, fiul familiei Water.

Bărbatul misterios se prăbuși.

- Nu pot să cred!

- Știu că nu poți. Am nevoie să ai grijă de el. Nu știu cât îl voi putea ține închis în casă.

Bărbatul care mereu stătea ascuns de ochii lumii era acum înlăcrimat. Stătea pe o piatră, gata de orice reacție. Însă, deodată, se ridică cu viteza luminii și îl strânse pe Demetrius de gât. Ochii lui deveniră roșii ca două cireșe și sticleau de furie.

- De ce nu mi-ai spus mai devreme?

Metamorfozorul închise ochii și tăcu.

- E pentru binele amândurora, Andrew!

Tipul numit Andrew slăbi strânsoarea.

- Tu îți dai seama cum m-am comportat cu fiul meu? Am încercat din tot sufletul să îl pun în pericol doar pentru a-l lăsa să învețe din propriile greșeli.

- Tocmai asta e. Ai fost mereu lângă el, chiar dacă l-ai lăsat să se aventureze în pericol. Ai fost umbra lui.

Andrew își trânti capul în palme.

- Cum să îl salvez eu acum?

Bărbatul care era de fapt primul deținător al puterii supreme își lăsă lacrimile să iasă. De regulă, era un bărbat foarte puternic, dar acum, era doar un tată disperat.

- Avem doar o soluție. Nimeni nu va crede că e doar un simplu mentalist. Trebuie să îl ajuți să își scoată latura de vampir la suprafață.

- Tu îți dai seama că eu am vrut să îl trimit la moarte?

- Nu știai cine e de fapt. Ai gândit ceea ce era corect pentru tine, însă, acum trebuie să ai grijă să iei deciziile corecte pentru amândoi. Nu putem lăsa ca Anthony să afle că tu ești tatăl lui. Mă bucur că nu l-ai privit niciodată.

- Eu chiar nu mă bucur. Nu pot să îl privesc nici de acum înainte.

- Are aceleași puteri ca tine. Devine șarpe și se teleportează la fel ca tine. Îngheață lucruri cu privirea. Prioritatea noastră numărul unu e să îl învățam să controleze Apa. Stiu că poate lua chiar ani, dar, nu putem neglija această posibilitate. Nu are voie să se întâlnească cu celelalte elemente.

Andrew îl privea pe metamorfozor, încuviințând. Acum, era mai hotărât ca niciodată să își protejeze copilul.

- Cum a supraviețuit?

Demetrius zâmbi.

- Am avut eu și Peter puțină contribuție.

- Voi l-ați salvat?

Peter se învârti puțin pe călcâie.

- Simți?

Andrew se întoarse și el.

- Ceva nu e bine.

Cei doi porniră repede înspre casă, unde Anthony dormea profund. De mult timp nu se odihnise atât de bine. Însă, deodată, auzise un zgomot ciudat. Se trezi și se ridică din pat. Se uită în jur. Nu vedea nimic, fiindcă era un întuneric de nedescris. Însă, auzi un sunet în bucatarie. Era absolut sigur că de regulă nu auzea suntele care erau de atât de departe, dar acum auzea asta tare și clar. Mersese înspre ușă și coborâse la parter. Era în continuare întuneric, însă, deodată, simți cum lumea i se duce de sub picioare. Cineva îl prinse pe la spate. Anthony își încleștă pumnii, iar acel lucru înghețase, astfel că el putu trece prin el. Când se întoarse, văzu cu nu mai era nimeni. Acționase fără să se gândească. Tocmai folosise puterea apei pentru a se proteja. Însă, deodată, apăru cineva. Anthony se străduia să vadă ceva în întunericul încăperii.

Taramul De Peste Veacuri - Măștile De Argint Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum