Castelul era diferit față de cum și-l amintea Anthony: totul era ca după război. Mulți vampiri ordonau totul, fiindcă încă nu se crăpase de ziuă.
- Nu ne putem logodi acum, e prea de tot!
- Sunt de acord cu tine, dar spune-i asta tatălui meu care e la fel de încăpățânat ca mine.
Andrew apăruse în fața lor, însă folosindu-se de viteza de vampir.
- Te gândeai la mine! rânji regele.
Anthony își dădu ochii peste cap, începând să zâmbească ironic.
- Mda... tocmai la tine mă gândeam, nu aveam ceva mai bun de făcut. Nu putem face logodna, ai uitat de faza cu "poporul trebuie cucerit"?
- Nu am uitat, dar știu că ai alte metode de a-i cuceri.
- Sigur... E prea devreme. Încă nici nu bine m-am numit prinț.
- Verdinia e în pericol, nu putem lăsa să fie condusă de Guvern.
- Ba tocmai aia e, faptul că chiar putem! Bunicule, vino!
Ca și cum ar fi fost lângă el, Albert apăru prin teleportare.
- Cu ce te ajut? zise zâmbind către Anthony și aruncându-i o privire plină de dispreț lui Andrew.
- Regele Verdiniei m-a numit Prinț Moștenitor peste Verdinia, fiindcă a dat un decret cum că Verdinia se va reuni cu Arvaleta.
Albert clipi repetat, neputând să creadă ce aude.
- Poftim?
- Nu pot să las să se afle asta până nu îmi cuceresc poporul, un Bal după un război care pare că a durat ani e ceva de necrezut..
- Dar Anthony, războiul acesta a durat zece minute.
Anthony clipi repetat.
- Zece minute?
- Am uitat să îți precizez că aici trece altfel timpul față de lumea voastră? zise Andrew dându-și ochii peste cap.
- Am stat în lumea oamenilor două zile!
- Exact. Un minut aici e 2 ore și 36 de minute în timpul vostru.
- Atunci câți ani puteți avea toți în timpul lumii umane?
- Nu ne-am gândit niciodată să calculam.
- Cum s-a distrus totul în doar 10 minute?
- Ți-am spus că nu vrei să vezi un război în care e implicată Arvaleta. E un război necruțător. Totul se distruge repede.
- Ești fenomenal, știai asta?
- Mi s-a mai spus de câteva ori.
- Eu zic să ajutăm la strâns! spuse Anthony, dar fusese prins atât de Albert, cât și de Andrew.
- Se descurcă ei.
- Cum adică? Nici nu am de gând să stau să mă uit la ei cum se străduiesc să strângă tot ceea ce s-a cauzat aici.
- Anthony, ceva nu e în regulă cu tine, mai rău decât atât, nu l-am mai văzut pe Peter de când s-a retras armata dermoniană.
Anthony se încruntă. Nici el nu îl mai văzuse pe Peter, ceea ce i se părea enorm de ciudat. Peter era tot timpul pe lângă rege, unde era acum? În fine, Andrew de apropie de Anthony, simțindu-se parcă atras ca de un magnet.
- Tu ai ceva în tine care mă atrage înspre tine!
De îndată ce replica aceasta termină să fie rostită, apăruse Markov, privindu-l pe Anthony intens.
CITEȘTI
Taramul De Peste Veacuri - Măștile De Argint Vol 1
Vampire- Descriere care nu e bătută în cuie- El: Băiatul care crede că totul e normal până când află că de fapt e moștenitorul regelui Arvaletei, moștenitorul regelui Dermoniei, adolescent prins între 2 destine. Ea: Fata ironică, care încearcă să își desco...