●David szemszöge●
-Mi a fenét akarsz ilyenkor Matthew?Hajnali 6 óra van!-nyögtem bele a telefonba fáradtan.
-Bocs haver itt már megy az élet Londonban.Fontos ügy miatt hívlak.
Csendben maradtam és vártam az okot amiért hajnalok hajnalán felkeltett pedig még aludhattam volna egy órát.
-Itt vagy,vagy visszaaludtál taknyos?-kérdezte mire felmordultam.
-Mondtam már,hogy ne nevezz így vénember.
Matthew Gerard a 40es éveiben járó menedzserem már a kezdetektől.
A korkülömbség ellenére is jól kijövünk egymással.Egyáltalán nem látszik rajta,hogy közeledik a 40-hez.Mondhatni nem csak a menedzserem hanem a legjobb barátom is.
Csak pár centivel alacsonyabb mint én,és még hasonlítunk is.
Szintén barna haja és barna szeme van ahogyan nekem is.Ha valaki azzal állna elő,hogy ő az apám azon már meg sem lepődnék.Matt a vérszerinti apám helyett is apámként viselkedik már azóta mikor beestem a zeneiskolába és egy hét után már ki is választott a sok tehetséges 14 éves közül és menedzseremmé,legjobb barátommá,bizalmasommá vált.
Ő az egyetlen ember aki tudja a családi hátterem.
Senkiben nem bízok meg annyira mint Mattben.
-Na figyelsz kölyök?
-Ahhaaa.
-Balhé van.
-Mégis milyen?-fordultam a hátamra az ágyamba majd kipattantak a szemeim és villamgyorsasággal felültem.-Ugye nem tudják hol vagyok??-kérdeztem lélegzet visszafojtva.
Szerettem ha a figyelem rám irányul,azt már kevésbé ha a családomra.
A szociális média szinte semmit nem tud a családomról.
Csak hogy van egy apám,anyám és egy húgom,de ezen kívül nincs semmi róluk és szeretném ha ez így is maradna.
Nem szeretném ha mindenki arról fecsegjen,hogy A híres David Alexander Jordan kishúga halálos betegséggel küzd.Nem szeretném se Lilyt,se anyát kitenni ilyennek.
-Nem erről szó sincs!-nyugodtan kifújtam az eddig bent tartott levegőt.-Viszont Mercedes csinálja rád a műsort megint.
Fáradtan felsóhajtottam.
Mercedes Amelia Richardson egy hárpia.
Nem is tudom,hogy bírtam elviselni két hónapig míg a barátnőm volt.
Mercedes egy szőke hullámos hajú modell,az alakja tökéletes és ezt ő is tudja.
Nem mondom,hogy csak rosszindulat szorult bele a lányba csak nem értem,hogy nem látják az emberek a valódi oldalát.
Csak egy pénzéhes kurva aki mindenkinek felkínálja magát akinek ismert a neve.
-Most épp kivel jár?
-Asszem Brandon St.Germainnal.De most nem ez a lényeg!Figyelj rám!
-Figyelek!
-Olyan elvetemült hazugságokat terjeszt rólad amik még nevetségesen is hangzanak,de a lány szőke szóval mit csináljak!?-felnevettem,de aztán megint elkomolyodtam.
-Folytasd.
-Azt állítja,hogy te fűvel-fával csaltad őt és,hogy csak kihasználtad és már olyat is olvastam,hogy megerőszakoltad.
-Na azért ez már egy kicsit tőle is túlzás.
Mégis hogy képzeli,hogy ilyet híresztel rólam?
-Hát az.Főleg úgy hogy ő csalt téged.-Hát jahh..-Na de muszáj csinálni valamit mert már keresnek téged az újságírok,hogy nyilatkozhass.
-Oké.Mit csináljak?-kérdeztem.Ezt nem hagyhattam csak úgy szó nélkül.
Nem kockáztathatom,hogy az újságírók megtalálják a családomat.
-Megmondom mi lesz.!A héten úgy ahogy szoktad posztolgatsz instagramra meg snapchatre mindegy miről,de azért ne olyan sok szelfit rakj,kezdesz egoistának tűnni mondjuk az is vagy...
-Eltértünk a témától Matt.
-Neked csak Matthew.Én vagyok a felnőtt,te a gyerek.Nem tegezel.-ismét felröhögtem.Két kezemen nem tudom megszámolni hányszor ment már végig köztünk ez a beszélgetés.-Szóval a héten posztolgatsz.Péntek délután érkezem Londonból.Szombaton érted megyek,bemegyünk Hollywoodba és szépen bemegyünk egy beszélgetős műsorba ahol Mercedes is jelen lesz.
-Nemár.Neki muszáj ott lennie?-nyögtem fel fájdalmasan.
-Igen mert fel fogod hívni a műsorban Justin barátodat,Mercedes exét.Justinnal már megbeszéltem.
-Akkor jó.
-Kölyök?
-Igen?
-Mi újság nálatok?-kérdezte mire elmosolyodtam azon,hogy ismét a családommal törődik ahelyett hogy élvezné az életet Londonban.
-Apát tegnap kidobtam,anya fáradt és Lily jól van.
-Üdvözlöm anyukádat és Lilyt.Apádat utálom,de ezt te is tudod.Akkor már nem lakik ott veletek?
-Hát még sok cucca van itt de a tegnapi után még nem tolta ide a képét amikor én is itt vagyok.
-Ahha.És veled mi van kölyök?Tetszik az új suli?Van valami lány?
-A sulival nincs gondom most már tényleg leérettségizek aztán majd meglátom mi lesz.
-Az egyik kérdésemre nem válaszoltál.Valami csaj aki tetszik?
Erősen kutattam az emlékeimben,de csak Madelaine kék szemei jutottak az eszembe pedig nem érdekel a lány,biztos csak azért jutott eszembe mert ő az egyetlen aki kitűnik a sok szőke és barna közül a fekete hajával.
-Nem,nincs.
-Ahha peeersze.Na,de már egy órája beszélgetünk nyomás felkelni és iskolába menni,de ne felejtsd el;POSZTOLJ KÉPEKET,hogy élsz,de semmire ne reagálj.Ha rajongók kérdeznek Mercedessel kapcsolatban arra se válaszolj.Majd szombaton jövök érted,de addig még úgyis fogunk beszélni.Szia haver.
-Szia Matt.
-Mondtam már ho...-mielőtt még befejezhette volna rácsaptam a telefont és mosolyogtam mert elképzeltem a dühös arckifejezését.
●Madelaine szemszöge●
-Annyira helyes mindjárt meghalok!Te már láttad mennyi mindent posztolt kiii?
Pislogás nélkül bámultam Kira arcába.
-Kiről is beszélünk?-kérdeztem.
-David Alexander Jordanről!
-Kira...már harmadik napja ide jár.Dolgozd fel és lépj tovább.-néztem rá mosolyogva.
-Haha gúnyolódj csak,de nézd meg ezt!-tartotta elém a telefonján megnyitott instagram applikációt.
Odapillantottam.
A képen David vigyorgott ahogy a gyenge napsütés az arcára süt.
-Most mond hogy nem helyes!
-Én olyat nem mondok ami nem igaz.Természetesen jól látok a szemeimmel csak mi ezen a nagy dolog,hogy kitett egy szelfit reggel?-értetlenkedtem.
-Jajjj te ezt nem érteeed!Már tök régóta nem posztolt semmit.
-De hát minden nap látod!
-Shhhh.Nem azon van a hangsúly.
-Ahha.Eljössz velem a mosdóba?-kérdeztem mire bólintott majd gyorsan megfordultam aminek hatására nekiütköztem valakinek és ha nem kap el a derekamnál fogva akkor most rajtam röhögne az egész iskola.
-Szép jó reggelt kék szemű.-mosolygott rám David.
Nem hazudtolta meg magát,ugyanolyan jól nézett ki mint a képen amit Kira mutatott nekem pár perce.
-Bocs,nem figyeltem.-jöttem zavarba amiért béna vagyok.
-Semmi gond.Hogy vagy?
-Öhm...jól.És te?-kérdeztem zavartan.A keze még mindig a derekamon nyugodott.
-Jól.-mondta és végre levette a kezét ami után furcsa ridegség maradt az amúgy bizsergő bőrömön.
-Mehetünk Maddy.-kapott el barátnőm a kezemnél fogva és a mosdó felé kezdett húzni.-Ez meg mi volt?
-Mi,mi volt?Elkapott mielőtt borultam volna,ennyi.-vontam meg a vállam.
-Akkor is láttam köztetek a kémiát.
-Már bocs,de tudod,hogy majdnem bukok kémiából.
-Tudod,hogy értettem.
-Akkor rossz a szemed.
-Nem.Nem.Össze fogtok jönni.Tudom.
Felröhögtem ezen a hülyeségen.
-Képzelődj tovább Kira.-veregettem meg a vállát.
●David szemszöge●
-Talán tetszik a csaj?-kérdezte egy barna hajú srác mellettem akinek a nevével egyáltalán nem voltam tisztában.
-Nem.Miért?
-Csak úgy tűnt.-vont vállat majd a kezét nyújtotta.-Scott Matthews vagyok.Ő meg Nate.-biccentett a mellette álló szőke srác felé aki a folyosót szemlélte.
-Kit bámul?-kérdeztem Scott-tól.
-Maddy barátnőjét,Kirát.Totál bele van esve.
-Nem is.-védte meg magát Nate.
-Mondj amit akarsz.-vonta meg a vállát Scott.-Haver ebédnél nincs kedved velünk ülni?
-Attól függ mennyi csaj ül veletek.-néztem rá keserédes mosollyal az arcomon.Már kezdett elegem lenni abból,hogy már 3.napja,hogy cirkuszi attrakciónak számítok.
-Csak pasik vagyunk,és néha csatlakozik Kira.Ő még az elviselhető csaj.
-És Madelaine?-kérdeztem.
-Ő inkább ilyen magányos.Csak Kira a barátnője,de nem is csodálom azok után,hogy rengetegen piszkálják szegényt pedig ő nem tett semmit senki ellen.
-Aha..-értelmeztem a hallottakat.
Csengetés rázta meg a gondolatmenetemet.
-Na akkor majd ebédnél ha addig nem falnak fel téged.-paskolta meg a hátam.
Halvány mosoly kúszott az arcomra.
Úgy látom szereztem magamnak két barátot.
Így talán elviselhetőbb lesz az egész iskola.
-Ebédnél.-intettem nekik egy utolsót majd besétáltam az osztályba és leültem a helyemre.
Azt sem tudtam milyen óra van és nem is túlzottan érdekelt.
Elővettem a mobilom és azon kezdtem el nézelődni.
Tudtam,most is az osztály női fele engem bámul egyetlen egy lány kivételével.
Amint bejött a tanár a pad alatt kezdtem el telefonozni.
Küldtem egy üzenetet anyának arról érdeklődve rendben-e van minden.
Miután megérkezett a minden rendben üzenet megnyugodtam és felléptem az egyik kedvenc közösségi oldalamra az instagramra.
A reggel ki rakott képem elárasztotta a hírfolyamot és egy messenger üzenetem is érkezett Matt-től,hogy szép munka.
Válaszolgattam pár rajongóm üzenetére akik a hogylétem felől érdeklődtek,a Mercedessel való kérdéseket figyelmen kívül hagytam abogy Matt tanácsolta.
Bár egy olyan üzenetet sem kaptam,hogy mekkora egy szemétláda vagyok hanem inkább fenyegetéseket kaptam a rajongóktól akik meg akarják tépni Mercedest.Ezen jól is elszórakoztam míg valaki ki nem kapta a kezemből a telefont.
-Mivan?-néztem fel majd kicsit megdöbbentem amikor a tanár állt fölöttem a telefonommal a kezében.
-Figyelj rám David amikor hozzád beszélek.Azt kérdeztem szeretnél-e benne lenni a futball csapatban.Kötelező valamilyen szakkörre járnod és jó lennél focistának.-Biztos a tornatanárral van dolgom.
Nem szoktam különösebben focizni,inkább a zene tölti ki az életemet.
Ezenkívül.Ha benne lennék es focicsapatban amiről a netre is raknak videókat és fotókat akkor előbb-utóbb kiderülne,hogy hol is vagyok és azt nem akarom.
-Nem szeretném ha az emberek tudnák hol vagyok.-válaszoltam a tanárnak.
-Ez kicsi város.Mi nem szoktunk képeket feltölteni meg így.És ha mégis készülne csoportkép akkor téged levágnánk róla ha megfelel.-Így már jobban tetszett a dolog.
-Majd még átgondolom.-mondtam.A tanár visszaadta a mobilomat amire nem számítottam.Azt hittem majd egész nap magánál tartja.
-Úgy mobilozz,hogy ne lássam.-mondta mire elvigyorodtam.
Azt hiszem jóban leszek ezzel a tanárral.
-Mellesleg...-fordult vissza felém.-A lányom szereti a zenédet.
-Hogy hívják?
-Lily.-elmosolyodtam.
-Majd mondja meg a lányának,hogy szívesen találkozom vele.Hány éves?
-13.És köszönöm.
Erre már nem feleltem.
Az emberek meg szokják tőlem köszönni ha találkozom velük.
Inkább nekem kéne köszönetet mondanom nekik mert nélkülük sehol sem tartanák
YOU ARE READING
Crystal Eyes(hun)▪Completed
Teen Fiction-Mi bajod van David?-kérdeztem tőle széttárt karokkal.Közelebb lépett hozzám,a falhoz szorultam. -Te vagy a bajom!-mondta furcsa csillogással a szemében.Kezeivel megtámaszkodott két oldalt a fejem mellett ezzel csapdába zárva engem.Vártam a következ...