6.

6K 228 3
                                    

●David szemszöge●

A hét hátralévő két napja gyorsan eltelt.

Csütörtökön elmentem a fociedzésre és bevallom megtetszett amit láttam.

Összhang volt az emberek között,nem volt konfliktus.

Nate és Scott is a csapat tagjai ami adott még egy plusszot,hogy belépjek.

Amit meg is tettem miután a többiek is látták,hogy konyítok valamit a labdához a pályán.

A srácok jól fogadtak csak a csapatkapitány volt olyan nem is tudom.

Kicsit ellenszenvesnek láttam.

De a többi sráccal jól kijövök.

Az edzés kedden és csütörtökön van csak.

A tegnapi,pénteki nap abból állt,hogy anyával és Lilyvel elmentünk a kórházba kötelező vizsgálatra.

Hál istennek az orvos azt mondta,hogy Lily állapota nem romlott.

De sajnos nem is javult.

És ezzel a köztes állapottal senki nemtudott semmit sem kezdeni.

--------------

Elbúcsúztam anyától és Lilytől majd bepattantam Matt,a menedzserem autójába szombat késő délelőtt.

-Csá.-ölelt át.

-Szevasz öreg.-mosolyodtam el.

Mattet igaz,hogy két hete láttam,de az iszonyúan sok idő.

Bekapcsoltam a biztonsági övem és Matt már indította is az autót.

-Mi a helyzet kölyök?Van négy óránk beszélgetni,mesélj csak mi a helyzet a suliban,otthon.

-Semmi érdekes a szokásos.Milyen volt Anglia?

-Jó.Meghúztam egy szőkét.-mondta mire felröhögtem.

Matt nem volt híve az elköteleződésnek,még most is élvezte az életet.

-Amúgy London szép hely majd egyszer megint elmegyek veled mert a múltkor nem láttál sokat belőle a két teltházas koncert miatt.-bólogattam.-Majd ha hozlak haza beköszönöm anyukádnak és Lilynek is,de most oda kell érnünk a műsorba.Egyébként a húgoddal mi van?

-Az orvos szerint nem súlyosbodott az állapota,de nem is javult.

-Értem...Remélem hamarosan egészséges lesz újra az a kis tündér.

-Én is remélem.

E beszélgetés után egy ideig mindketten csendben hallgattunk.

Aztán Matt már nem bírta tovább a csendet és újra beszélgetést kezdeményezett amit nem bántam.

-Ugye tanulsz?

Felröhögtem ezen a kérdésen.

Természetesen tanulok és ezt Matt is tudja csak szívat azzal,hogy elszállok és átmegyek nemtörődöm senkivel és semmivel-be.

-Persze.Jók a jegyeim,még a focicsapatba is bekerültem.

-Nahát az jó!-vigyorodott el.

Apám helyett vele szoktam focizni gyakorlatilag mindig ahányszor a közelben van egy focilabda és van időnk kikapcsolódni.

-És már sikerült beilleszkedned?Vannak barátaid?Még mindig rád vannak akaszkodva a lányok?

-Ja.A focicsapatból jóban vagyok a srácokkal.A lányok meg még utánam járnak,de majd csak megszokják,hogy ott vagyok minden nap.Annak viszont örülök,hogy senki se tett fel velem olyan képet amiről kiderül hol vagyok.

-Jaaa...És a Mercedessel való balhédról mit szóltak a lányok?

-Semmit.Vagyis sorolták hogyan fogják megtépni meg ilyenek.-nevettem fel.

-Értem.Azért ne ugorjatok majd egymásnak a színfalak mögött pár óra múlva jó?Ha meg mégis akkor szólj már nekem is akarom nézni ahogy beoltod a csajt.

-Oké.De semmi kedvem találkozni vele.-hajtottam a fejem az ülésre majd behunytam a szemem.

●Madelaine szemszöge●

-Megyek már!-ordítottam le a szobámból mert valaki eszeveszetten csengetett szombat késő délután.

Greta néni elutazott a mai napra a testvéréhez,de estére jön haza.Mivel ő most nincs otthon így nekem kell kinyitnom az ajtót annak aki hajnal óta dörömböl.

Felhúztam a mamuszomat,megigazítottam kicsit a hajam majd amennyire csak az álmos énem engedte lebattyogtam a lépcsőn.

Ajtót nyitottam.

-Te még csak most keltél?-sétált be a házba engem kikerülve a legjobb barátnőm.

Nem értem ő ilyen frissen ébred vagy mi?

-Ne vedd sértésnek,de mit keresel itt?Ilyenkor még alszok szombaton!-néztem rá összehúzott szemekkel.

-Hát azt nézve,hogy fél 11 van ez szégyen Maddy.Amúgy azért jöttem mert tudtam,hogy egyedül vagy otthon és mert majd délután lesz egy interjú amit néznem kell,de nekünk jelenleg nem működik a tévénk.

-Egy hülye interjú miatt keltettél fel?Komolyan Kira,komolyan?

-Hé!Nem egy hülye interjú!Benne lesz David és Mercedes is.

-Ki az a Mercedes?-kérdeztem miközben belekortyoltam a teámba amit az előbb készítettem.

-David ex-barátnője aki mindenféle hazugságot talál ki Davidről pedig,Mercedes csalta meg őt.És most nekem tudnom kell,hogy mi lesz az interjúban,remélem,hogy David jól megmondja neki a magáét.-magyarázta szinte levegővétel nélkül.

-----------------
●David szemszöge●

Órákkal később Mattel megérkeztünk Los Angeles középpontjába.

Besétáltunk a hatalmas épületbe,ahol Mattet azonnal elrabolta a műsorvezető engem meg azonnal a sminkeshez vezettek.

Perceken belül már a fodrásznál is végeztem,nem bírom a sminket és a nagyon beállított hajat se.Az öltöztető már előre kikészitette az inget és a farmert,a farmert magamra kaptam,az inget pedig vonakodva,de felvettem.Nem szeretek kiöltözni csak ha nagyon muszáj.Inkább veszek fel egy farmert és egy pólót,mintsem inget.

Az öltözőből kilépve Mattbe ütköztem.

-Csá haver.-pacsizott le velem.

A műsor kezdetéig volt még vagy fél óra.

Beszélgettem a műsorvezetővel és még pár emberrel aki odajött hozzám.Egyedül Mercedest nem láttam,de nem is baj.

A telefonom rezegni kezdett.

Ismeretlen szám.

Arrébb sétáltam Mattől és felvettem a telefont.

-Hallo.Ki az?-kérdeztem.

Nagyon kevés ember tudja a telefonszámomat.Ha a rajongók tudnák akkor éjjel nappal hivogatnának.

-Meg sem ismersz?Kira vagyok!-azonnal beférkőzött a agyamba Madelaine barna hajú barátnőjének a hangja.

-Honnan van meg a számom?

-Az legyen az én titkom.

-Oké,de kérlek ne add tovább.

-Nem fogom.Csak sok sikert akartam kívánni a műsor előtt és remélem kiderül az igazság.Ja,és ha kell valaki aki megtépi Mercedest akkor szólj.-elmosolyodtam az ajánlatán.

-Mit csinálsz a telefonomon?-kérdezte egy bársonyos hang a háttérből.

-Telefonálok.-mondta Kira.

-De miért az enyémen?-felismertem Madelaine hangját.

-Hé!Kira!Add a telefont Madelaine-nak kérlek!

-Oké.-mondta majd elhalkultak a hangok csak Madelaine ellenkezését hallottam.

-Halló.Ki az?-kérdezte.

-Mi a helyzet kék szemű?-kérdeztem vigyorogva miközben nekidőltem a falnak.

-Neked nem egy műsorban kéne szerepelned most?

-Még van tíz percem.

-Aha,hát sok sikert,és bocs,hogy Kira zavart.

-Ugyan.Nem zavart.

-Haver,kivel beszélsz?-lépett mellém Matt és felvont szemöldökkel nézett rám.Feltartottam az ujjam jelezvén,hogy maradjon csendben.

A karórájára mutatott.

Öt perc múlva jelenésem van.

-Bocsánat kék szemű,de mennem kell.-köszöntem el tőle majd eszembe jutott valami amitől vigyor kúszott az arcomra.-És nyugodtam mentsd el a számom mert én a tiédet elmentem.-mondtam majd még mielőtt bármit is mondhatott volna megszakítottam a hívást.

-Erről még beszélünk,de most siess!-szólt rám Matt majd sietni kezdtünk oda ahonnan nekem kell majd bemennem.

-Oké.-álltam már a helyemen magam mellett Mattel.

-Jimmy először a te nevedet fogja mondani és pár percig egyedül leszel,és csak azután csatlakozik hozzád Mercedes.Justin is nézi a műsort,tereld a témát Mercedes volt barátaira és akkor hívd fel majd Justint.Ő majd elmondja az igazat és ezzel véget vet a rosszindulatú pletykáknak rólad.Mindent értesz kölyök?-bólintottam.-Ügyes legyél.-paskolata meg a hátam aztán már felrakták rám a mikrofont,vagyis már nem beszélhettem mert akkor a közönség hallaná a hangomat.

És kezdtünk.

Jimmy elmondta a szokásos szövegét,amit minden adásban elmond.

-Na,de most már elég legyen belőlem,jöjjön az aki miatt ma nézik ezt a műsort.Jöjjön a 18 éves fiatal színész és énekes aki még jól is néz ki,a tinilányok kedvence...DAVID JORDAN!-kitotta a nevemet mire tapsolt a nézőtér,és a lányok sikoltozni kezdtek.

Hollywoodi mosolyt varázsoltam az arcomra és kisétáltam.

Köszöntöttem mindenkit,majd lepacsiztam Jimmyvel is és végül helyet foglaltam a kényelmes bőrkanapén.

A felszínes beszélgetés után Jimmy rátért azokra a kérdésekre amik igazán érdekelték a rajongóimat.

-David!Áruld el nekünk haver mik a terveid a jövődre nézve.Új számok?Új album?Esetleg egy új film vagy sorozat amiben szerepelni fogsz?

-Hát Jimmy...Csak annyit mondok,hogy egy darabig nem leszek látható filmvásznon.-mondtam.

-Miért?

-Szeretném nyugodtan befejezni az iskolát ott ahova most járok.Ezenkívül nem szeretném kitenni a családomat egy újabb költözésnek,hátra pedig nem hagyom őket így a színészkedést most hanyagolni fogom.

-És az énekléssel mi a helyzet?

-Nem tervezek turnét a közeljövőben.-mondtam határozottan.-De!Hamarosan nekikezdek a 3.albumomon dolgozni.-Jimmy összecsapta a tenyerét.

-Hallottátok emberek?David Jordan itt és most megerősítette,hogy bizony dolgozni fog a következő albumán.Hát nem fantasztikus ez a hír?-a közönség tapsolt.-Na de most csatlakozzon hozzánk a gyönyörű modell,David volt barátnője aki rosszindulatú pletykákat terjeszt róla.Maradjanak velünk mert pillanatokon belül érkezik Mercedes!-kiáltotta Jimmy.

Pár percig vártunk ugyanis a csatorna reklámot adott le.

Hátranéztem,oda,ahol Matt állt,feltartott hüvelykujjakkal nézett rám.

-Oké emberek...3...2....1...Kezdés!

-Újra itt vagyunk,hogy tisztázzuk a dolgokat.Most jöjjön aki a pletykát terjeszti...Mercedes Richardson!-kiáltotta Jimmy mire oldalról mozgást láttam.

Mercedes ismét kitett magáért,vörös miniruha,tíz kiló vakolat.

Ő tipikus az a lány akit el kéne vinni első randin úszni.Vakolat nélkül fel sem lehet őt ismerni.

-Helló Jimmy.-köszöntötte Jimmyt két puszival majd helyet foglalt a kanapén amin én is ültem.

-Mercedes.Örülök,hogy eljöttél.Most azért vagyunk itt hogy tisztázzuk a feszült helyzetet ami köztetek van.Pár hónapja szakítottatok és Merci elég súlyos dolgokat állít igaz?

Mercedes bólogatott.

-David sosem szeretett engem.Csak azért volt velem mert modell vagyok.Ráadásul rajtakaptam amint lányokkal találkozik a hátam mögött,és amikor szakítani akartam vele akkor bántott.-mondta Mercedes.

-David.Mi a te verziód?-kérdezte Jimmy.

-Természetesen ha az utcán beülök egy kávéra vagy pizzázni és felismernek a rajongóim akkor nem küldöm el őket.Szeretem őket nekik köszönhetek mindent.Ezért meg szoktam hívni őket egy kávéra forrócsokira vagy bármire,és jólesik velük beszélgetni,de ez nemtudom miért baj.-pillantottam Mercedesre.-Attól ez még nem randi.Másodszor pedig.Ha valaki megcsalt valakit akkor az te vagy Mercedes.Nem én vagyok az első akit megcsaltál ezt te is jól tudod.Ami pedig azt illeti,hogy bántottam őt.Most őszintén.Úgy nézek ki mint aki bárkit is bántani tudna?-ráztam meg a fejem hitetlenül.-Látom Jimmy nemtudod most mit reagálj.Ha megengeditek felhívnám Justin barátomat aki szintén járt Mercedessel és ugyanezt Mercedes vele is eljátszotta.

Jimmy bólintott.

Mercedes megfeszült.

-Szia haver.-kihangosítottam a telefont.

-Csá Justin.Akkor elmondanád a véleményed Mercedesről.Végre szeretném tisztára mosni a nevem.

-Persze öreg.Nos emberek.David Jordan nem tett semmit amit róla állítanak.Ezt határozottan mondhatom ugyanis Mercedes ugyanezt eljátszotta velem is.Megcsalt,rajtakaptam őt az akkori legjobb barátommal aztán még ő akart engem bántalmazóként beállítani.Azt hiszem ezzel mindent elmondtam.Aki azt hitte,hogy ezek a pletykák igazak Davidról akkor az jó hülye.-mondta majd megszakította a hívást.

Minden tekintet Mercedesre terelődött aki felpattank és kimenekült a stúdióból.

Jimmy az órájára nézett.

-Nos azt hiszem ennyi volt a mai adás.Örülök David,hogy tisztáztuk a dolgokat sok szeretettel várlak a műsoromban legközelebb is.-pacsiztunk le egymással.-Na emberek ez volt Jimmy műsora mára ahol kiderült milyen agyafúrt nőszemély is Mercedes Richardson.Viszont látásra!-intett a kameráknak a nézőknek majd vége lett az adásnak.

Amint Matt mellé sétáltam megpaskolta a vállam majd a kezembe nyomott egy palack vizet.

Amint kifújtam magam még várt rám a fotózás a rajongókkal akik a nézőtérről néztek az adást.

Hiába voltam már kicsit fáradt a rajongóimmal mindig nagy öröm találkozni.

Ez most se volt másképp.

Mindenkivel készítettem képet kaptak aláírát és beszélgettem velük pár mondat erejéig.

Annyi különböző személyiség,és a zeném kapcsolja össze őket.

Ez örömmel tölt el.

-------------

Miután végeztem a rajongókkal Mattel elmentünk enni majd visszaindultunk haza.Vagyis Matt nekiállt hazaszállítani engem.

Az út egy része csendesen telt mert mindketten fáradtak voltunk.

Az ablaknak döntött fejjel bámultam kifelé,és a mellettünk elsuhanó tájat tanulmányoztam már amennyire az egyre csukódó szemhéjam engedte.

-Hé!-kiáltott fel Matt mire összerezzenve kaptam rá a tekintetem.Ijedt arckifejezésemet látva felröhögött.

-Baszódj meg a frászt hoztad rám.

-Ésszel beszélsz.-húzta félmosolyra a száját.-Ugye nem gondoltad,hogy elfelejtettem?

-Mégis mit?-kérdeztem vissza.

-,,Kék szemű" és ,,nyugodtan ments el a számom mert én a tiedet elmentem"-próbálta idézni a beszélgetésemet amit Madelaine-val folytattam le az adás kezdete előtt.

-Most nemtom mit vársz mit mondjak.-néztem rá.

Egy pillanatra elvonta tekintetét az útról.

-Ki a lány?-kérdezte.

-Csak az egyik osztálytársam.-ráztam meg a fejem.

-És mennyire jön be neked?

-Nem jön be.

-Ahha akkor te jössz be neki ha felhívott.-vigyorgott.

-Nem nem félreérted.A barátnője hívott a telójáról,ő a rajongóm,de Madelaine még csak pár nappal ezelőttig azt se tudta,hogy én létezem.

-Hmmmmmm.

-Mit hümmögsz?

-Semmit,csak gondolkodom.De aztán ha bevallod magadnak,hogy tetszik a csaj akkor szólj.

-Már hogy tetszene?Öt napja ismerem!

-Csak mondom.Egyébként,hogy néz ki?Kedves?

-Hát velem nem.-Matt elröhögte magát.-De amúgy fekete hajú és olyan szemei vannak,hogy az ember elveszik bennük olyan kékek.De eléggé visszahúzódó lánynak néz ki,és ezt is mondják róla a srácok akikkel összehaverkodtam.Azt is mondják,hogy a többiek az iskolában folyton gúnyolják bár én még ezt nem láttam.

-Ahhhhaa..

-Mi ez az ahhhhaa?-néztem rá összehúzott szemöldökkel.

-Majd idővel rájössz.Különleges lány lehet ha felfigyeltél rá.

-Mi?Nem,Matt te félreértesz engem.Nem tetszik meg semmi.Nem is figyeltem rá csak kitűnik a sok szőke meg a barna liba közül,ennyi.

-Oké.Értem.Felfogtam.-mosolygott rám.

2065

Crystal Eyes(hun)▪CompletedWhere stories live. Discover now