●Madelaine szemszöge●
-Még mindig nem hiszem el hogy együtt vagytok pedig már egy hete.-nézett fel Kira az ágyamról.
Ránéztem és elmosolyodtam.
-Néha még én sem hiszem el.-válaszoltam.
-Én mindig is mondtam neked,hogy szeret téged,de nem hittél nekem.
-Szerintem azt nem gondolta komolyan.Lehet csak a pillanat hevében mondta.-gondolkodtam el.
-Ne találgass már megint csak fogadd el,hogy szeret téged.Egyébként...egy albumot is írt rólad!-kiáltott fel izgatottan.
-Nem biztos hogy rólam írta.Lehet másról.-mondtam pedig titkon reménykedtem hogy azt a sok csodaszép szerelmes dalt rólam írta.
Túl álmodozó vagyok amióta együtt vagyunk.
-100% hogy rólad írta.Szeret téged te is őt és boldogan éltek.-vigyorgott.-Amúgy ma mész hozzájuk vacsorára ugye?
-Igen,de félek.
-Mégis mitől?Anyukája szeret téged és a kishúga is.-mondta.
-Igen,de ott lesz a menedzsere Matt is és vele még nem beszélgettem sokat csak a díjátadón....-leültem Kira mellé és halkabban folytattam.-Davidnek rossz kapcsolata van az apjával.Sosem láttam azt a férfit és csak egyszer mesélt róla még régebben,de nem a legjobb a kapcsolatuk.Utálja.És Matt olyan neki mint egy pótapa.Tudom.Látom amikor vele beszél.Számít neki az ő véleménye,tanácsa szóval nem szúrhatom el azzal,hogy áthúzom David karrierjét azzal,hogy a barátnője vagyok.-sóhajtottam egy mélyet majd folytattam.-Én csak egy senki vagyok.Ő pedig híres.Modellekkel kellene járnia nem olyan lánnyal mint én.
-Megint kezded a hülyeségeidet!Téged szeret!És nem teszed tönkre a karrierjét azzal,hogy együtt vagytok.Örülj már egy kicsit!-lökött meg a vállával.
-Örülök,örülök.De segíts!Mit vegyek fel a vacsorára ma?
-Öltözz úgy ahogyan szoktál.-vont vállat.-Amúgy láttad miket írnak David új albumáról?
-Nem olvasok neten ilyeneket.Miért mit írnak?-kérdeztem miközbrn már elő is szedte a mobilját.
A múlt héten jelent mef a híres tinisztár David Jordan legújabb albuma ami a ,,Repressed feelings" címen vásárolható meg a boltokban.Az albumon csodás és érzelmekkel teli számok találhatóak.Mindegyikből csak úgy árad az érzelem.Ez a tehetséges fiú ismét jó munkát végzett dalírás terén!Na de ki lehet akiről ezeket a mesterműveket írta?A ,,Crystal Eyes" c. szám tűnik az egyik legsikeresebb dalnak a dallistáról,miközben az album sorra veri a toplisták első helyezéseit.Ki lehet a lány akiről mindezt írta?Vajon a volt barátnője Mercedes iránt táplál még gyengéd érzelmeket a híres énekes?Vagy pedig a New York Cityben zajló díjátadóra hozott titokzatos fekete hajú kísérőjéről akinek a nevét még mi sem tudjuk?Vajon együtt van a két fiatal?A fiatal sztár David Jordan 2 nap múlva élő bejelentkezést tesz Ellen Degeneres műsorában ahol mindenre fény derül.
-Mi van ha tényleg róla írta?Mercedesről?-kérdeztem Kirát.
-Ne beszélj hülyeségeket!Inkább találd ki mit fogsz felvenni mert a herceged előtt jól kell kinézned.
-Nem a hercegem!-mondtam.
-Aha persze.-forgatta meg a szemeit.-Maddy?-nézett rám kérdőn.
-Igen?
-Örülök,hogy boldog vagy.Megérdemled.-mondta.
-Olyan fura...
-Micsoda?
YOU ARE READING
Crystal Eyes(hun)▪Completed
Teen Fiction-Mi bajod van David?-kérdeztem tőle széttárt karokkal.Közelebb lépett hozzám,a falhoz szorultam. -Te vagy a bajom!-mondta furcsa csillogással a szemében.Kezeivel megtámaszkodott két oldalt a fejem mellett ezzel csapdába zárva engem.Vártam a következ...