●Madelaine szemszöge●
Daviddel tegnap lettünk 1 hónaposak.
Rohadt gyorsan telik az idő amikor az ember boldog.
Azt hittem csak én tartom fontosnak azt a dátumot,de nem.David tegnap egy csokor rózsával jelent meg utána pedig elmentünk abba a cukrászdába ahol pár hónapja beszélgettem neki a szüleimről.
Ez alatt az 1 hónap alatt sok minden történt.
Elballagtam.
VÉGRE.
Aznap nem is lehetett letörölni a széles mosolyt az arcomtól szinte ugráltam a boldogságtól.
Most már csak két hónap és utána Los Angelesben Hollywood mellett egy városban fogok tanulni az egyetemen.
Annyira izgatott vagyok mindig is tanár akartam lenni és végre egyetemre megyek.
Nagyon várom már.
Azonkívül,hogy elballagtunk sok minden történt.
David albuma még azóta is a listák élén ál.
Nagyon büszke vagyok arra amit elér.
Még mindig mennek a találgatások velem vagyis David barátnőjével kapcsolatban.
Pár napig görcsöltem azon,hogy kikerül a nevem,de Matt és David is úgy kezelték a helyzetet,hogy én sehogy se keveredjek bele.
Aminek hálás voltam nagyon.
A nyári szünet első két hetében nem csináltam sok mindent azon kívül hogy Kirával,Greta nénivel és Daviddel voltam.
Egyszer elmentünk duplarandira is vagy David barátaival Scottal,Natevel és még pár sráccal bólingozni.
Őszintén jól éreztem magam ami meglepő volt.
Amióta elkezdődött a nyár és csak olyan emberekkel kell egy társaságban lennem akiket kedvelek és szeretek azóta sokkal jobb lett a kedvem is meg igazán jól érzem magam a bőrömben.
Ma is.
Reggel pontosan kilenc óra van és én már ébren vagyok és még a kedvem is jó ami ritkán szokott lenni.
Meglepetten kiegyensúlyozottan is keltem fel.
Felöltöztem,felvettem egy fekete rövidnadrágot és egy rózsaszín-fekete kockás ujjatlan ing féle felsőt.Imádom ezt a felsőt.
Telefonomon láttam,hogy David írt,hogy jó reggelt.
Visszaírtam neki majd a telefonomat a zsebembe tettem és leszökdeltem a konyhába.
Boldog reggel.
Amint leértem Greta nénit szokás szerint a konyhában találtam ahogy valami finomságot főz.
-Jó az illata.-jegyeztem meg.Hátranézett a válla felett mosolyogva pusziltam meg az arcát.
-Milyen boldogok vagyunk ma.-mosolygott.
-Nekem is lehet jó reggelem
-vontam vállat.Épp a hűtőt nyitottam ki amikor csengettek.
-Légyszives nyisd ki az ajtót tele a kezem.
-Oké.-mondtam majd csúszkálva az ajtó felé indultam.
Jókedvűen kitártam az ajtót de azonnal vakuk villantottak a szemembe.
Ilyedten pislogtam.
Mi a fene?
-Madelaine Mills?-kérdezte egy ember kamerával a kezével.
YOU ARE READING
Crystal Eyes(hun)▪Completed
Teen Fiction-Mi bajod van David?-kérdeztem tőle széttárt karokkal.Közelebb lépett hozzám,a falhoz szorultam. -Te vagy a bajom!-mondta furcsa csillogással a szemében.Kezeivel megtámaszkodott két oldalt a fejem mellett ezzel csapdába zárva engem.Vártam a következ...