●Madelaine szemszöge●
Húzós időszak volt az elmúlt két hét.
Azon a napon amikor a fotósok és a riportelek a házam előtt vártak rám onnantól kezdte a nevem kikerült mindenhova.
Nem viseltem jól.
Ismeretlen emberek követtek és jelöltek be ami nem is lett volna baj nem zavart,de utána némely rajongók akik megőrültek Davidért fenyegető leveleket írtak amiktől eléggé ki voltam akadva mindig.
Davidnek az első pár napban nem is mondtam nem akartam,hogy ezzel foglalkozzon de aztán véletlenül meglátta a telefonomon az üzeneteket míg tusoltam és meg kellett magyaráznom neki.
Volt pár interjúja is ez miatt amiben közölte a rajongóival,hogy azzal ha engem bántanak őt bántják így nagyjából leálltak ezek az üzenetek,de nem teljesen.
A lakcímem és a szüleim balesete hál istennek nem került ki sehova amit Mattnek köszönhetek mert be akarta perelni az összes olyan riportert aki erről egy szót is szólt.
Rosszul éreztem magam,folyamatos bűntudat gyötört,hogy ennyi bajt hoztam mindkettejük fejére.
A rajongók üzenetein kívül nem csak ez aggasztott.
Valaki névtelen leveleket hagyott a póstalaládámban amiről nem mertem szólni Davidnek és arról sem hogy valahanyszor egyedül megyek valahova mintha minden lépésemet figyelnék,mintha valaki követne.
De ez már csak a paranoiámnak tudható be.
Mindenesetre a fenyegető levelek már nem paranoia.
Azok tényleg érkeztek.
Körülbelül két három naponta.Egy fiókba rejtettem el őket mindenféle dolog alá,hogy még Greta néni se találhassa meg véletlenúl ha takarítana a szobámban.
A legijesztőbb az egészben az volt,hogy a leveleken lévő kézírást tudtam láttam már valahol,és a levelek általában akkor érkeztek amikor éreztem mintha figyelnének.
Vagyis ha leugrottam a boltba vagy Daviddel mentünk valahova.
Megráztam a fejem.
Nem akartam a héten már ezredszerre azokra a hülye levelekre gondolni.
Valószínűleg valami kissé megrögzött rajongó küldözgethette.
Nem akartam David és a rajongói között mégnagyobb vitát szítani.
Teljesen ki akartam maradni ezekből a híres dolgokból.
De ha egyszer odakerült a nevem azt már nemlehet visszavonni.
Davidet ha rólam kérdezik mindig a lehető legaranyosabb válaszokat adja mégis sokan utálnak csak azért mert járunk.
Nem akarom,hogy még a végén magát Davidet is megutálják miattam.
Azt sosem bocsájtanám meg magamnak.
Matt szerint az lenne a megoldás ha megkedveltetném magam David rajongóival.
Azt tanácsolta rakjunk ki közös képet vagy egy pár másodperces videót
Eddig még nem egyeztem bele mert egész más ha egy tinisztar egy modellel jár mint egy minden tekintetben hétköznapi unalmas lánnyal.
Azaz velem.
Ezek az önértékelési gátlasaim még mindig velem vannak.
Már többen is mondták,hogy ne mindig a leglealacsonyítóbb jelzőket használjam saját magamra,de hát ha így érzek?
VOUS LISEZ
Crystal Eyes(hun)▪Completed
Roman pour Adolescents-Mi bajod van David?-kérdeztem tőle széttárt karokkal.Közelebb lépett hozzám,a falhoz szorultam. -Te vagy a bajom!-mondta furcsa csillogással a szemében.Kezeivel megtámaszkodott két oldalt a fejem mellett ezzel csapdába zárva engem.Vártam a következ...