32

4.2K 179 2
                                    

●Madelaine szemszöge●

-Lassan indulnunk kéne készülődni.-mondta David amikor kiszedte a hajamból a színes szallagokat.

-Nincs szivem itt hagyni a kishúgodat.

-Holnap játszunk vele.-mosolygott.-Egyébként is....5 óraja ünnepeljük lassan bealszik nézz csak rá.-a húgára néztem aki épp a szőnyegen ülve barbie babázott.Davidnek igaza volt lassanként pislogott.El fog aludni.-Megyek lefektetem.-nyomott puszit a homlokomra.-Nyugodtan menj a szobámba majd kopogok.-bólintottam majd felmentem a szobájába.

Korábban idehoztuk a ruhámat,cipőmet egyéb cuccaimat amit majd fel fogok venni,hogy ne kelljen hazamennem.

Sokáig gondolkodtam mit is kellene felvennem.

David azt mondta semmi kihívót ne vegyek fel mert akkor össze fog verekedni valakivel a buliban.

Ezt olyan szinten komolyan mondta hogy mosolyognom kellett rajta és biztosítottam semmi kihívó ruhát nem szándékozom felvenni,viszont zsákot sem.

Nem árultam el neki milyen ruhám lesz,Kirával vettem.

Vörös.De korántsem olyan kivágott mint a másik vörös ruhám amit Kira születésnapi bulijára vettem fel.Tudjuk az a buli hogyan végződött.

Jóformán a térdemig ért a ruha.Nem volt pántja,de nem volt kihívó.

David mondta,hogy ez nem az a füvezős ivós buli ahova mindenki lerészegedni megy hanem inkább baráti összejövetel ahol táncolnak persze isznak is,de formálisabban vannak felöltözve.ezért is választottam ezt a ruhát.

A cipőmnek volt sarka,de csak kicsi.Fekete cipő volt semmi extra.

A hajamat meg nemtudtam eldönteni mit csináljak vele.

Kettő kopogást hallottam az ajtón.

-Jöhetsz.-kiáltottam ki mire azonnal nyílt az ajtó.Még a tükörben szemléltem magam-Szerinted csináljak valamit a hajammal?-kérdeztem,de nem hallottam választ így hátrafordultam.

Azonnal vörösbe váltott az arcom úgy nézett rám David.

Pislogás nélkül nézett.

-Erre most nem tudok mit mondani.Azta...-nézett félre nagyokat pislogva majd vissza rám enyhén nyitott szájjal.-Olyan....erre már szó sincs.-rázta meg a fejét és közelebb jött.-Azt hiszem az elképesztően gyönyörű talán megteszi.-nézett rám csillogó szemekkel.-Ugye tudod hogy minden srác el akar majd rabolni téged tőlem?-nézett rám.Elmosolyodtam.

-De én csak téged akarlak.-mosolyogtam.

-Ezt direkt csináltad ugye?A vörös a kedvenc színem rajtad.Nem fogok tudni értelmesen gondolkozni.-élveztem ezt a kiülő zavart az arcára.Láthatólag nem tudta kezelni a helyzetet.

-Hát...így jártál.-fordultam hirtelen el tőle,vissza a tükörhöz.-Szóval feltűzzem a hajam vagy hagyjam így?-hátulról átölelt és nyakamba puszilt.Haja csiklandozta az arcomat.

-Így tökéletes vagy.Még csak az kéne hogy a nyakadat is lássák.-motyogta fel sem nézve.

-Nocsak valaki féltékeny lesz?

-Nem leszek,de ha bárki 5 másodpercnél tovább néz rád nagyon,de nagyon mérges leszek.-mondta.Istenem de aranyos.

XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX
Nem egész másfél óra múlva meg is érkeztünk Hollywoodba.A gép most kezdte meg a leszállást.Nem akartunk autókázni 4 órát így maradt a repülőgép.

Az út alatt David mesélt Austinról és Trentről,akikkel zenél.

Közös emlékeket,történeteket mesélt róluk.Hogyan ismerte meg őket,mióta zenélnek együtt.Minden egyes mondat után egyre jobban éreztem,hogy mennyire szereti őket,így mindent meg kell tennem hogy megkedveljenek.Hiszen fontosam Davidnek vagyis nekem is azok.

Crystal Eyes(hun)▪CompletedWhere stories live. Discover now