26.

5.3K 226 5
                                    

●Madelaine szemszöge●

Másnap már reggel nyolckor elengedtek a kórházból azzal,hogy ha baj van menjek be és okvetlenül egyek sokat.

A sok sulis stressz miatt kevesebbet ettem mint szoktam és ezt a szervezetem nem díjazta.

Sem David.

Tegnap egész nap mellettem volt és kétóránként hozta nekem a kajákat.

Már elegem is lett belőle nap végére,hogy annyit kérdezősködik hogy nem-e vagyok éhes.

Viszont közben a szívemig is hatoltak a gesztusai.

Főleg amikor a széken elaludt és a feje az ágyamon nyugodott.

Hiába mondtam neki hogy menjen vissza a hotelba aludni tudtam úgysem fog.

Reggel miután elhagytuk a kórházat azonnal elvitt reggelizni,utána pedig elmentünk a hotelba ahol voltak a cuccaink.

Annyira izgatott voltam,hogy úszhatok a tengerben!

Emelett ideges is voltam.

Nem voltam felkészülve David felsőtestének látványára.

A fürdőruhámra felvettem az egyik kedvenc ruhámat amit imádtam.

Alig vártam,hogy odaérjünk a tengerhez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alig vártam,hogy odaérjünk a tengerhez.

Egymás mellett sétáltunk csendben,már érezni lehetett a tengertől jövő sós levegőt amitől csak megjobban izgatott lettem.

-Erre!-tért el David balra amikor már láttuk a strandot.-Erre kevesebben vannak.

-Itt is jó.-mondtam.

-Igen,de nem akarom hogy a fotósok és újságírok megtaláljanak.-mondta mire furán néztem rá.

-Jaj igaz!-vágtam fejbe magam képzeletbe.-Néha teljesen elfelejtem,hogy híres vagy.-mondtam mire nagy vigyor nőtt az arcán.-Csak...olyan normálisan viselkedsz,hogy néha kimegy a fejemből.

-Pedig tudom,hogy titokban nagy rajongóm vagy és minden álmod egy közös kép.-vigyorgott.

-Van közös képünk.

-Akkor egy aláírt póló az álmod.-mondta.

-Ó igen minden álmom egy dedikált David Jordan póló amiben életem végéig lennék.-mondtam ironikusan.

-

Jobb ha bevallod.-vont vállat vigyorogva.

David végre elindult a homokban.

Követtem miközben teljesen megbabonázva néztem a homokot a lábam alatt.

Levettem a papucsomat és belemélyesztettem a lábujjaimat a homokba.

Crystal Eyes(hun)▪CompletedWhere stories live. Discover now