35.

3.7K 171 2
                                    

●David szemszöge●

Nem egész egy hete tart az európai turné.

Amikor pár napja újra a színpadon állhattam az valami hihetetlen volt.

A sikítozó,kiabáló és éneklő rajongók akik mindig támogatnak most is megtöltötték a stadionokat.

Miután eldöntöttem,hogy lesz turné a helyszínek azonnal kikerültek és alig egy hét alatt szinte az összes helyszínre elkeltek a jegyek.

Hihetetlenek a rajongóim.

Az első koncerthelyszínre azaz a pár nappal ezelőtti koncertemre Londonban,kevesebb mint két nap alatt keltek el a jegyek.

Ez nagyon meglepő volt,azt hittem tovább fog tartani.

Amikor újra a színpadon állok úgy érzem tele vagyok energiával.

Nehéz volt megmondani Lilynek,hogy hosszú időre elmegyek.Kicsit haragudott is,hogy ,,egyedül hagyom".Megértettettem vele,hogy énekelni megyek nem örökre el.Anya is és Mads is beszélt vele aztán csak annyit mondott,hogy mehetek ha veszek neki karamellás almát.

Bűntudatom volt őt és anyát is otthagyni,de anya támogatott,hogy nyugodtan menjek ők meglesznek nélkülem.Nem is tudom mit csinálnék ha nem lennének ennyire megértőek.

Ezen kívül azt sem tudnám mit csinálnák Mads nélkül.

Ha nincs velem ebben az egy hétben valószínűleg beleőrültem volna.

Nemtudom,hogy fogom kibírni amikor nélküle kell lennem további négy hónapot majd.

Még alig volt időm megmutatni neki a városokat,a sűrű koncertezés és hangpróbák miatt,de Matt mindig vele van.Vele nézte meg Londont is.

Matt mondta,hogy nagyon érdekelte a város,de nem neki kéne vele mennie hanem nekem mert én vagyok a barátja és teljesen igaza van.

Nem azért jött,hogy egy idegen helyen egyedül érezze magát.

Minden koncertemen ott áll a színfalak mögött Matt és a biztonságik társaságában nehogy baja essen.

A Crystal Eyes éneklése közben mindig hátrébb megyek a színpadon,hogy a szemébe tudjak nézni és neki énekelni a dalt.

Ezt a rajongóim is észrevették.

Holott nem láthatták Madset(direkt hogy ne készüljenek képek róla)tudták,hogy neki éneklek.

A turné előtt bejelentettem,hogy jön velem.Tudnia kellett a médiának,hogy ott van velem nemhogy észreveszik egyedül és letámadják és kérdésekkel bombázzák.

Már több interjún is voltam és szinte mindenhol kérdezték miért nem vittem Madelainet magammal.Egyszerű:Ha velem jön az interjúkra amit egyébként sem akar és én sem akkor róla kérdezősködtek volna.

Elég kíváncsiak az emberek miután kitettem instagrammra azokat a képeket Madsel amik Bredy buliján készültek.

Természetesen ezt Mads megengedte mert ő is ugyanúgy viszonyult azokhoz a képekhez ahogyan én:imádta őket.

Azóta sok helyen megjelentek azok a képek különféle találgatásokkal.Ha Madelaine egyedül menne bárhova a rajongóim már felismernék az arcáról.

Holnap lesz a 18. születésnapja és van pár meglepetésen neki,csak az egyiket előtte még meg kell beszélnem Mattel,hogy mit gondol.

Majd meglátjuk mi lesz.

Xxxxxxxxxxxx

●Madelaine szemszöge●

Kinyitottam a szemem és először nem is tudtam hol vagyok majd rájöttem,hogy abban a Londoni hotelben ahol már pár napja.Davidnek négy londoni koncertje is van.Ma este lesz az utolsó utána megyünk a többi angliai városba.

Crystal Eyes(hun)▪CompletedWhere stories live. Discover now