●David szemszöge●
-David!David,kelj fel Matt van itt.-kómásan nyitogattam a szememet.
-Mi?-kérdeztem és felnéztem anyára.
Pár nap telt el Bredy bulija óta.
-Matt dörömbölve jött.Baj van.
-Mi?-ugrottam ki azonnal az ágyból.-Ugye nem Madsel?-kérdeztem azonnal.
-Nem.Veled kapcsolatos.Mondjuk vele is...de főleg veled.Gyere,Matt többet mond.-azonnal kipattantam az ágyamból és anya után siettem.
-Mi a baj?Ugye jól vagy?-néztem végig Matten.Nem tűnt betegnek.
-David ezt jól elcsesztem.-nézett rám bocsánatkérően.-Ma hívtak a kiadótól....Amikor elmentünk felvenni az albumodat majd 3 hónapja akkor ugye elkezdtem szervezni neked a turnét.De azóta ugye Maddyvel összejöttetek és úgy gondoltam nem foglalkozok ezzel mert szétszakadnátok,de most hívott a kiadó,hogy meg vannak a turné helyszínei.Nagyon sajnálom David nem tudtam,hogy valaki nem értette meg ezt a ,,halasszuk el ezt a turnét még egy kicsit"mondatomat!-mérgelődött.
-Mikor lesz?És melyik országok?-néztem rá.
A fejét vakargatta.
-Két hét múlva kezdődne,ha nem lesz lefújva.Európa országai.
-Meddig tartana?
-Rengeteg a turnéhelyszín.Öt hónap.
Puff.
-Nem mehetek el öt hónapra.-ráztam meg a fejem.-Még több mint egy hónap van a nyári szünetből,de akkor is.Nem hagyhatom itt újra anyát,Lilyt és.....
-Maddyt.Nem hagyhatod itt Maddyt.-fejezte be Matt a mondatomat.
-Tudod mennyire szeretem őt.-Mondtam.Ha arra gondoltam,hogy hónapokig nem látnám,nem tudnám megölelni,megcsókolni....még a gondolat is fájt és teljesen kiakasztott.
-Igen,pontosan tudom.De zenész vagy!Énekes.Pár hónapja jött ki az albumod tele sikerszámmal.Ha ezt most le is mondod úgy is kell turné.
Ebben Mattnek teljesen igaza volt.
Ezenkívül nem olyan könnyű egy teljes Európai turnét megszervezni.
De mégis Madelainet itt hagyni öt hónapra mikor most fog egyetemre menni összetöri a szívemet.
De ha ezt most lemondom és megint egy vagy több év mire eljutnák Európába miközben meg volt rá a lehetőségem,hogy eljussak és megismerhessem az ottani rajongóimat?Ez esetben a rajongóim lennének csalódottak.
Itt egyszerűen nincs helyes döntés.
-Gondolkodhatok rajta?
-Persze,de maximum két napot tudok adni mert ha beleegyezel akkor el kell kezdeni árulni a jegyeket mert két hét múlva ilyenkor már az első turnéállomáson lennénk.
-Rendben.Ígérem,nagyon át fogom gondolni.-mondtam.Semmiképpen sem akartam úgy döntést hozni,hogy azt nem nézem meg minden szempontból.
-Okos gyerek vagy te.Jó döntést fogsz hozni.-paskolta meg a vállam Matt.
Sóhajtottam.Nem gondoltam hogy ez fog történni velem korán reggel kilenckor.
-Felmegyek a szobámba,gondolkodnom kell.-mondtam felváltva Mattre és anyára nézve,aki csendben hallgatta végig az eddigi beszélgetésünket Mattel.
-Rendben fiam,menj csak.-mondta Matt.Elmentem mellettük fel a szobámba.
Ott aztán leültem az ágyamra,kezembe vettem a gitáromat.
YOU ARE READING
Crystal Eyes(hun)▪Completed
Teen Fiction-Mi bajod van David?-kérdeztem tőle széttárt karokkal.Közelebb lépett hozzám,a falhoz szorultam. -Te vagy a bajom!-mondta furcsa csillogással a szemében.Kezeivel megtámaszkodott két oldalt a fejem mellett ezzel csapdába zárva engem.Vártam a következ...