●David szemszöge●
-Pár perc és kezdünk.-jött oda Ellen hozzám.
Már a műsorára vártunk mindannyian.
Tudtam,hogy főként az albumomról fog kérdezni,de biztos megkérdezi kiről íródott amiből meg következik,hogy van-e barátnőm.
-Egy pillanat.-sétáltam el tőle majd gyorsan felhívtam Madset.
-Neked nem adásban kellene már lenned?-kérdezte.
-Fel akartalak még hívni.
-Miért?Ideges vagy?
-Igen.-sóhajtottam.-Nem akarlak téged belekeverni ebbe,de hazudni sem akarok a rajongóimnak....-mondtam lehunyva a szemeimet.
Ha elmondom,hogy van barátnőm akkor lehet kiderítenek mindent Madelaineről.
Ha azt mondom,hogy nincs barátnőm,de aztán kiderül,hogy mégis akkor én leszek aki hazug.
Ezenkívül a rajongók jelentik az életemnek egy nagyon fontos részét.
Nem akarok hazudni nekik.
Két tűz között ragadtam.
Ha megteszem az egyiket a másikat elveszthetem.
És egyiket sem kockáztathattam meg.
-Ne hazudj miattam.-hallottam meg Mads hangját mire kizökkentem a gondolatmenetemből.
-Nem keverhetlek bele.
-Ők a rajongóid.Ők fontosabbak.-már közbe akartam vágni,hogy ő a fontosabb,de nem hagyott szóhoz jutni.-És ha az emberek tudják,hogy barátnőd van akkor kevesebb az esélye,hogy a lányok rádmásznak.-mondta mire mosoly kúszott az arcomra ettől a mondatától.
-David!Kezdünk!-jött oda hozzám Matt.
-Mennem kell édes.Nézz a tévében.-köszöntem el tőle.
-Rendben.Szia.-tette le a telefont.
Ellen helyet foglalt a helyén majd a nagy taps után nagy mosolyra húztam a szám és kimentem majd megöleltem,és köszöntem a rajongóknak.
-Rég voltál itt David.-mosolygott rám Ellen.
-Mindig örülök ha jöhetek Ellen.
-Beszélgessünk kicsit az albumodról.Wow!Nagyot robbant!Büszke vagy rá?
-Igen nagyon boldog vagyok,hogy a rajongók a hosszú varakozás után is szeretik a zenémet és támogatnak.-mosolyogtam.Taps tört ki.
-A rajongók imádtak.Csak jó visszajelzéseket olvastam az albumodról.
-Igen én is.Egész nap a tweeteket olvastam,hogy mennyien szeretik az albumomat.Nagyon köszönöm srácok.-fordultam a nézők és a kamera felé.
-Elképesztő ebben a korban ennyi rajongóval rendelkezni.Nem érzed úgy,hogy sok ez az élet majdnem 19 évesen?-kérdezte Ellen.
-Nem egyáltalán.Szeretem ezt csinálni.A zene az életem.És az,hogy ezt a szeretetemet át tudom adni más embereknek is boldoggá tesz.-valltam be őszintén.
-Nagyon lenyűgöző amit csinálsz.-helyeselt Ellen-De térjünk kicsit beljebb az albumoddal kapcsolatban.Honnan jött a cím?
-A dalok már meg voltak amikor az album címe még nem.Sokat gondolkodtam mi legyen a címe végül pedig rájöttem,hogy a ,,Repressed feelings" tökéletes cím lesz.
-Melyik a kedvenc zenéd az albumodról?És miért?
-Minden zenémet ugyanúgy szeretem.De talán a Crystal Eyes az ami személyes kedvencem.A szövege sokat jelent nekem.-megvakartam a tarkóm.Innen már fognak jönni Ellen személyes kérdései,már éreztem.
YOU ARE READING
Crystal Eyes(hun)▪Completed
Teen Fiction-Mi bajod van David?-kérdeztem tőle széttárt karokkal.Közelebb lépett hozzám,a falhoz szorultam. -Te vagy a bajom!-mondta furcsa csillogással a szemében.Kezeivel megtámaszkodott két oldalt a fejem mellett ezzel csapdába zárva engem.Vártam a következ...