Capitolul 25

6.8K 342 153
                                    

Aiden

        O privesc de minute bune cum doarme atât de silențios, cu jumătate de față adâncită în abdomenul meu. Părul blond, lung şi mătăsos i se revarsă peste brațul meu care nu încetează să îl mângâie atent pentru a nu o trezi. E atât de frumoasă. Nu credeam că după ce s-a întâmplat cu Carolina voi mai putea simți astfel de lucruri, nu mă simțeam în stare de a mă atașa atât de mult de o persoană, dar odată cu ea totul s-a schimbat. M-a făcut să devin dependent de prezența ei, de parfumul ei, de ochii aceia ce îmi topesc inima,de  zâmbetul ce mă face să simt că mi se oprește inima,de  buzele dulci ca mierea, de care nu mă mai pot sătura, de tot ce e ea. O femeie care mă surprinde în fiecare zi şi pe care o ador din ce în ce mai mult.

       O aud cum se foieşte în brațele mele şoptind nişte cuvinte doar de ea ştiute ca mai apoi să deschidă acei ochi superbi care m-au atras din prima secundă în care i-am văzut, privindu-mă printre genele mari și dense, ca mai apoi să se cuibărească la pieptul meu și să adoarmă la loc. Privesc ceasul de pe noptieră, ce este luminat slab de razele venite de la lună, și observ că au trecut două ore de când o privesc, dar au părut minute,
Abia acum conştientizez că ea este tot ce am nevoie, că nu vreau pe altcineva în viața mea. Ea e femeia lângă care vreau să îmi întemeiez o familie şi voi face orice pentru a o păstra alături de mine.
Nu îi voi da drumul niciodată!

        O strâng mai tare în brațe, dorind să o aproprii mai mult de mine decât este posibil și îmi îngrop nasul în părul ei, inhalându-i mirosul și adorm cu ea în brațe și în gând.

   Sarah

        Îmi simt gâtul amorțit, de parcă aș sta pe ceva de piatră, iar o pereche de brațe îmi înconjoară talia, ținându-mă strâns și instinctiv îmi îngrop capul în pieptul tare și călduros al bărbatului ce nu dă semne că s-ar trezi prea curând. Îl privesc cum doarme, pe chip are o expresie relaxată și nu mă pot abține să nu îmi trec degetele peste începutul de barbă și buzele ale cărui gust încă îl mai simt. Îl aud cum murmură ceva indescifrabil, iar un chicot îmi iese printre buze. Încet  ies din strânsoarea sa, încercând să nu îl trezesc și mă ridic în șezut. Trag pilota groasă, cu mișcări atente și îi învelesc corpul, iar un mârâit jos îi iese pe gură. Îi văd mâna cum mă caută printre așternuturi, reușind în cele din urmă să găsească o pernă pe care o cuprinde instantaneu cu brațele, îngropându-și nasul în ea, și sunt nevoită să îmi acoper gura cu palmele pentru a nu izbucni în râs.

        Pășesc încet pe parchetul rece, iar corpul mi se înfioară. Mă deplasez silențios spre baie, și cu greu reușesc să îmi mențin echilibrul pe vârful degetelor de la picioare.

        Pornesc dușul, lăsând apa să curgă, în timp ce scap de tricoul lui Aiden. Un icnet de plăcere îmi scapă printre buze la contactul cu apa fierbinte. Îmi las capul pe spate, picăturile mărunte mi se izbesc de față și torc de plăcere. Pun mâna pe gelul de duș cu aromă de vanilie și îmi acoper întreg corpul, înainte de a lăsa alți stropi să îmi limpezească  corpul.

        De cum ies de sub jetul de apă observ că nu mi-am adus haine de schimb, ceea ce înseamnă că trebuie să ies doar în prosop. Îmi strâng iute părul într-un prosop, ciufulindu-l de câteva ori, după care dau prosopul la o parte și spre mirarea mea nu arată atât de rău ca de obicei. Dimpotrivă, începe să se usuce în onduleuri mari, care îi dă un aspect natural. Iau un alt prosop în care îmi înfășor trupul și deschid încet ușa pentru a vedea dacă Aiden doarme sau între timp s-a trezit. Privesc spre pat, însă acesta este gol. Pășesc în cameră, dar nici urmă de el. Îmi spun că nu are cum să fi plecat și merg să îmi usuc părul, după care pornesc spre șifonier.

Războiul pasiunilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum