Bu bölüm ise arkadaşım Sevil Demir ve sebile Demire gelsin .
10 . BÖLÜM
Zeynep Zeynep diye ismimi sayıkladı.
Güzel bi hafta olmuştu herşeyi unutup Alinin evinde yeni bir hayata başlamıştım .
Vücudumdaki morluklar geçene kadar Ali okula gitmeme izin vermeyip benim için rapor almıştı .
Bu bir hafta boyunca Ali benim derslerimede girip benim için not almıştı .
Ben ise evde ders çalışıp konulardan geri kalmamaya çalışıyordum .
Tabi Ali okuldayken yaptığım yemekleri söylemessem olmaz .
İlk gün fırına tavuk koyup yaktığım içi pizza yesekte sonraki günler başarılı olmuştum . Sayılır.
Babamın bana yaptıkları unutmak hiç kolay olmadı ama annemi bulmak için babama ihtiyacım vardı , Annemin yerini bildiği halde bana söylemiyordu .
Belki babam da bilmiyordu bu zamana kadar benden para almak için beni kandırdı .
Kafam allak bulakken dolaptan su alıp içtim , mutfaktan dışarıyı izlemeyi herzaman çok severim Alinin evinin muhteşem bi bahçesi var .
Yağmur taneleri cama vurarak akarken izlemeye doyamıyorum .
Ali içeride televizyon izlerken bende biraz daha yağmur tanelerinin izleyip salona geçtim .
Televizyon açık Ali ise uyuyordu, bukadar tatlı uyumak zorundamısın."Ali , uyuya kalmışsın hadi kalk"
Alinin kolundan tutup kaldırmaya çalışırken çocuk gibi mızmızlandı , benim kolumdan tutup bir kaç defa
"Zeynep,Zeynep" diye ısrarla ismimi söyledi .
Aliyi kolundan tutup zorla koltuktan kaldırsam da kolunun altına girip odasına götürmek zorunda kaldım ."Zeynep"
"Mızmızlanıp durma uyu artık"
Alinin üzerine yorganı güzelce örtüp uyumak için kendi odama geçtim .
Benim şimdiki kaldığım oda Alinin küçükken kaldıgı odaydı.
Ali eski eşyalarını atmayı sevmediği için kendine yeni bir oda tercih etmişti .
Odanın ortasında Alinin mavi yatağı yanında çalışma masası kitap yoktu ama sadece birkaç tane çerçevede vardı .
Çerçevenin birinde Ali , birinde Anne ve babası Diger çerçevede'de yaz tatilinde çektiğimiz resim vardı .Masanın üst çekmecesini açtığımda sulu boya ve renkli kalemler duruyordu .
Alt çekmeceyi açtığımda sarı bir defter buldum eski bir defterdi .
Defteri alıp yatağa oturdum sayfaları tektek karıştırdıgım'da Alinin çocukluk günlüğü olduğunu öğrendim .
Alinin günlük tuttuğunu bilmiyordum ama ilk okul günlüğüne benziyordu .
İlk sayfayı açıp merakla okumaya başladım Ali ne derdi bilmiyorum ama günlüğünü bulduğumu one söylemeyecektim .Pazartesi :
Zeynebe çiçek vermek için parktan gizlice gül kopardım .Salı :
Bugün Annem bana kızartma yaptı çok sevindimÇarşamba :
Handenin igrenç öjelerini görünce midem bulandı .
Hiç ğüzel süremiyordu.Buna biraz gülüp Diger sayfaya geçtim .
Perşembe :
Babamla evimizin bahçesine uçurtma uçurduk sonra Annemde geldi .Cuma :
Zeynebin ilk defa yanağından öptüm .Cumartesi :
Hande bana zorla saçımı tara dedi bende saçını kestim .
Sonra Hande ağladı, annemim yaptığı Tarçınlı kurabiyeyi ağzına soktum ve sustu .Pazar :
Zeynep bugün beni öptüPazartesi :
Bende Zeynebi öptümOy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum .
Instagram : sumeyra_ugur_
:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...