34

63 9 4
                                    

          

                       34. BÖLÜM

Özür dilerim seni üzdüğüm için  .

" sakalların yüzümü gıdıklıyor , ya Ali yapma  "

"Böyle mi çok gıdıklıyor yoksa böyle mi"

" Senin tikin vardı , neredeydi tikin ?
Söylesene neredeydi ? "

Ali sakallarını yanağıma sürterken Alinin tikinin neresinde olduğunu bulmaya çalışıyordum .
Koltuk altında olmadığı kesindi . Saatler'dir gıdıklıyorum tepki bile vermedi .
İki elimi Alinin yanaklarına koyarak beni Gıdıklamasını engelledim .
Ellerim Aliyi kavrarken gözlerim Aliye kenetlenirken domates gibi kızardığıma eminim .
Uzun uzun yüzümü inceledi , Ali bana bakarken kıpırdayamadım bile .

''  Bazı kızlar gibi büyük dudakların yok , uzun bacakların'da yok , elmacık kemiklerin herkez gibi değil farklı ğeliyor bana , ama herkezden daha güzelsin .  "

" Ali  "

" Sen ilk defa bana bakarken bukadar heycanlanıyorsun . "

Ali yanan yüzümü yanan dudaklarımı kendi dudakları ile söndürüp üzerimden kalktı .
Ali kalkınca bende Yattığım yataktan yavaşca doğrulup sırtımı yatağın başlığına dayadım .
Konuşmadığım için elimle oynuyordum  , Alide konuşmuyordu , ama artık sakin sakin konuşmamız lazımdı .
Dün Alinin itirafın'dan sonra çok ağlasamda ğözyaşı döksemde buğün gülüyordum .
Yatağın ucunda oturan Alinin sırtına sıkıca sarırdım, Kollarımı karnına kadar doladım başımı omzuna koydum hiç yapmadığım birşey değildi .
Aşk bumu oluyor şimdi, yandığımı Heyecanlandığıma göre aşk bu oluyor galiba .

" Zeynep yapmak zorunda Degilsin , burada hatalı olan benim özür dilerim."

" Ali buzamana kadar yanımda olduğun beni koruduğun için sana nekadar teşekkür etsem az . "

" İnsan sevdiği için herşeyi yapar teşekkür etmek zorunda değilsin .
Seni o gün yatağa zincirlenmiş görünce öldüğümü hissettim . Sen nasıl ağladıysan sen nasıl açı çektiysen  "

" konuşmayalım bunları aklıma geldikçe kötü hissediyorum . "

" Tamam " dedi Ali yataktan kalkarken .
Onu takip eder gibi bende kalkıp banyoya girdim .
Ayna'da yansıma baktığımda yüzüm hiç iyi ğörünmüyordu, göz çevrem morarmış, dudağımın etrafı farklı bir kırmızıya boyanmıştı .
Çok ağlamak yüzünü kötü renklere boyamak gibi birşeydi .
Çeşmeden akıttığın soğuk suyu yüzüme çarptım havlu ile kurulayıp dağılmış saçlarımı topladım .
Banyo kapısını yavaşca araladığım'da
Ali yarı çıplak bedeni ile dolabının önünde duruyordu .
Çıkmak ile çıkmamak arasında kapı önünde kala kaldım .
Ben kapı aralığında öylece dikilirken Ali dolaptan çıkardığı siyah kapağını boynundan ğeçirdi .
Kapı arkasına geçip Alinin beni görmesini enğelledim .
Sırtımı banyonun soğuk fayansına dayayıp bedenimin aşağıya kaymasına izin verdim .
Bedenim yere sabitlendiğin'de bacaklarımı karnıma doğru çekip kollarımı bacaklarıma doğru iyice sarıp başımı karnıma doğru ğömdüm . 
Doğrumu yapıyordum, ne yapmam gerekiyor , hiç birşey bilmiyorum kendimi ortada kalmış aptal gibi hissediyordum .
Aliyi bu zamana kadar çok sevdim onunla ğülüp eğlendim onun üzülmesini hiç bir zaman istemedim oda benim üzülmemi hiç istemedi .
Bu zamana kadar yaşadığımız arkadaşlık değilde neydi .
Ali benim için bu zamana kadar üzülürken beni severken benim yaptığım şey tambi aptallıktı .
Alinin  çok üzülmesine ağlamasına açı çekmesine ben sebep olmuştum .
Ayhanın söylediklerini şimdi daha iyi anlıyordum Alinin tüm yaşadıkları benim yüzümden olmuştu .
Ayhan bana git derken Hem Aliyi düşünüyor hemde uzayı düşünüyordu .
Bu hikayede olmaması gereken aptal olan bendim .

Tık tık tık ...

" Zeynep !  İyimisin güzelim ? Zeynep  "

Ali kapıyı yavaşca açsa bile kapı bedenime vurmuştu .
Ali kapı aralığında  yavaşca girip yanıma diz çöktü .

" Zeynebim yapma böyle ağlama sil ğözyaşlarını .
Özür dilerim tutamadım aptal çenemi. "

" Ben özür dilerim bu zamana kadar seni üzdüğüm için . "

Ali cevap vermek yerine beni kucağına alıp banyodan çıkardı .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum .

Instagram :sumeyra_ugur

(-:

 SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin