46. BÖLÜMAli ...
Eve ğeldiğimizde tek yaptığım şey yatağa girip yorganı kafama kadar çekmek oldu.
Kapı önünde konuşan uzay Ayhan Hande ve selmanın seslerini duya biliyordum.
Onlar kendi aralarında konuşurken gözlerimi kapatmayı denedim .
Ayhan, " Babamın İngilterede tanıdığı bir doktor varmış İstersen bir götürelim. Bura da iyi olmuyor gibi ." Ayhan'ın söylediği şeye kendi kendime gitmek istemiyorum dedim.
Ayhan dan sonra Hande konuşmaya başladı .
" Rahat bırakalım da biraz uyusun Bugün hepimiz çok yorulduk. " dedi ve Kapıyı kapatıp gittiler onlar gidince Yorganı kafandan kaldırıp yatakta da doğrurdum .
Uzayın yanımda unuttuğu telefonu elime alıp Ali'nin numarasını çevirdim operatörden gelen ses Aradığınız numara kullanılmamaktadır deyince telefonu yerine bırakıp yataktan çıktım .
Kapıyı açık salondan ğelen sesleri dinlemeye başladım arkaları dönük olduğu için beni görmüyorlar dı . Hande ve Ayhan kendi aralarında doktorla ilgili konuşurlarken uzay öne doğru eğilip " Zeynep buğün konuştu " dedi .
Herkes " Ne! " diye bir anda bağırınca Birden irkildim çok bağırmışlardı ve bu ses beni biraz korkutmuş tu .
Uzay , " Siz Zeynep'in eski evine bakmaya gidince ben de Ali'nin evine bakmak için gittim evin girişine girdiğimde kapı önünde öylece durup sanki Ali var da onunla konuşuyor ğibiydi beni görünce korktu sonra Ali ile ilgili konuştu kendini kötü hissetti galiba . Ağladı Ben de ağladım Siz de gördüğünüz gibi buraya gelince Yine sustu " dedi ve ellerini koyacak yer yokmuş gibi yer aradı .
Selman uzayın sırtını destek olmak amaçlı sıvazlayıp Geri çekildi .
Ayhan, '' Madem Ali ile ilgili olunca konuşuyor gidip Zeynep'e Ali anlatalım Belki bu ona iyi gelir."
Hande, " Haklısın uyansın kendine gelsin yapalım Umarım işe yarar ." Onlar kendi aralarında konuşmaya devam ederlerken odama girip yatağa tekrar uzandım hepsi bana yalan söylüyor Ali ölmedi beni Ali'den uzaklaştırmaya çalışıyorlar hepsinden nefret ediyorum ....
Uzay önüme yemeği koyunca isteksizce yedim aklım sadece Ali deydi .
Acaba Ali'nin evine tekrar nasıl gidebilirim yakınlarda havaalanı var mı ki arabadan daha hızlı giderim belki . Hem daha önce hiç uçağa binmedim eğlenceli olur .
Odama tekrar Geri döndüğümde Selman elinde kahve bardağı ile yanıma gelip kahveyi elime tutuşturup masanın yanındaki sandalye çekip karşıma oturdu.
Bir kaç dakika Selma'nın yüzüne öylece baktım Sonra elimdeki kahveden yudumladım .
" Zeynep seninle sohbet etmeyeli uzun zaman oldu .
Bu sefer ben anlatayım Sen dinle.
Biz Esma ile tekrar sevgili olduk artık . Abisi ile iyi anlaşıyoruz biraz kaba biri ama Esma'ya çok seviyor korumacı bir abi Hatta baya korumacı .
uzun zamandan beri gözüm mor değil dayak yemiyorum gülmen lazımdı Gülmedin . Her neyse bizim hafta sonu Esma ile işanımız var seni de bekliyoruz Sen Esma'yı çok merak ediyordun Esma'da seni çok merak ediyor . "
Selman konuşmasını bitirince bir yudum daha aldım kahvemden. Selman bana sarıldı sandalye yerine koydu odadan çıktı.
Bende kahvemi bitirince yatağa girip yattım.oy ve yorum yapmayı unutmayın Sizi seviyorum .
Instagram :sumeyra_ugur_
(-:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...