Multi :Zeynep
Multi :Ali
Multi : uzay
Bu bölüm ise Arkadaşlarım Bedia Sultan özkan ve Hüsna sarara gelsin.
5.BÖLÜM
Saçmalığa izin ver ...
Birkaç kez kapıyı çalsam 'da Ali açmamıştı acaba evdemi yoktu nere gitti' ki .
Sırtımı duvara dayayıp Aliyi beklemeye başladım havada kararıyor 'du bu saatte evede gidemezdim .Ayakta beklemekten ayaklarım acıyınca yere oturup sırtımı duvara dayayıdım. Ayaklarımı karnıma doğru toplayıp başımı ayaklarımın üzerine koydum.
Bekleme sıkıntısından ğözlerimi kapatıp uyumayı denedim.Biri beni kuçaklamıştı ağır Sigara kokan biriydi kafamı kaldırıp bakmaya çalışırken beni kuçaklayan kişiden Alinin kokusu geldi .
"Ali senmisin ?" dedim kapalı olan ğözlerimi açmaya çalışarak.
"Uyuyorsun sanıyordum"
Beni yatağa bırakıp ışıkları yaktı ,
Sakalları uzamış ve yorgun görünüyordu yanıma oturduğunda sigara kokusunun Aliye ait olduğuna artık emindim."Sen sigaramı içtin ?" dedim yanına yaklaşarak.
"Evet"
"Neyin var Ali"
"İyiyim ben Zeyno"
"Hayır değilsin"
Ali bana iyiyim derken bile iyi değildi.
Aliye daha çok yaklaşıp sıkıca sarırdım, açısına ortak olmak istiyordum.
Ali ise bununu boynuma sürterek " Hımmmm tarçın" dedi.
Bu hareketi boynumu gıdıklamaya yetmişti." Sen tarçın kokuyorsun"
Cebime doldurduğum tarçınlı kurabiyelerin birini çıkarıp Aliye yedirdim.
"Hemende alırmış kokusunu " dedim.
Ali beni yatağa itip çebimden kurabiyelere saldırdı.
Yattığım yataktan Aliye gülerken Ali Ağzına atacağı yere benim ağzıma sıkıştırınca az kalsın ölüyordum.Ali birkaç kez arkama vurarak çıkarmaya çalıştı başardı da.
Yanağıma öpücük kondurup Tarçınlı kurabiyeyi ağzına attın."Zeynep öyle bakınca tatlı göründüğünü mü zannediyorsun"
"Ne yaptım sadece gülümsedim"
"Şaka, hep böyle gül olurmu huzur veriyorsun "
"Senin için gülerim''
Ali kurabiyeleri yerken yatağa uzanıp güzelce esnedim yerde uyuya kaldığım için biraz belim ağrımıştı.
Ali uzun zamandır salakallarını uzatmıyordu niye uzattıki .
Bir sorun vardı ama bana söylemiyordu ne olabilirki , ben kendi kendime konuşurken Ali yanıma uzanıp başımı göğsüne yerleştirdi."Uzayla nasıl gidiyor , mutlumusun?"
"Güzel ... farklı birşey yok"
"Eve Geleceğini düşünmemiştim"
''Neden ? "
"Uzayla en son görüştügümde seninle buluşacaktı"
"Uzayla benimle ilgilimi konuşuyorsunuz"
"Bazen"
"Ali"
...
Yüzümü iyice bastırdıgımda birşeyler battı neydi bu yüzüme batan şey .
Sıkıntıyla gözlerimi açtığımda Alinin sakalları olduğunu fark ettim."Of ben buradamı uyuya kalmışım ayıp oldu çocuğa salak Zeynep nasıl uyudun ."
"Bir şey olmaz yat"
"Ben seslimi söyledim onu"
"Evet"
"Of gerçekten aptalım"
Elimi alnıma vururken Ali kolumdan tutup beni tekrar yatağa çekti.
"Daha saat sabahın altısı yat hadi"
Alinin emri üzerine çenemi kapayıp yatağa gömüldüm.
Göz kapaklarım ağırlaşırken bugünün pazar oldugunu hatırlayıp yumuşak yatağa sigara ve Alinin hoş parfümünün karıştığı yorgana sarıldım .Garipti ama güzeldi sigaranın kokusuyla uykuya dalarken Alinin elini saçlarım da hissettim .
Çoçukkende böyleydi saçlarımı çok severdi.
Göz kapaklarımı açmayıp kendimi yorgana daha çok gömdügüm esnada Ali saçlarımdan öpüp elini hafifçe elmacık kemiğim üzerinde gezdirdi .
Şuanki olanlar saçmaydı ama saçmalığa izin verip uykuya daldım .Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Instagram : sumeyra_ugur_
:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...