Bu bölüm Norveçli arkadaşım Melike değirmenciye gelsin .
16. BÖLÜM
Benim yüzümden ...
Sıcak su donmuş bedenimi rahatlatırken elime döktüğüm şampuan ile saçlarımı köpükleyip biraz ovaladıktan sonra suyun kafamdan aşağıya akmasına izin verdim .
Hızla bedenime Alinin benim için aldıgı bornozu geçirip dolabımın önüne ğeçtim .
Mavi kotumun üzerine kırmızı bugazlı kazagımı giyip üzerine'de kot çeketimi giydim .
Ağlamaktan Kızaran gözçevremi fondöten yardımı ile kapatıp kuru dudaklarıma nemledirici sürüp bakımsız saçlarımı güzelce tarayıp handenin bana doğum günümde aldıgı fön makinesi yardımı ile saçlarımı yapıp yorgun gözlerime de dinlendirici gözlüğümü takıp aşağı indim .
Ali koltukta oturmuş beni beklerken hafif gülümseyip
"Çok güzel olmuşsun" dedi ."Teşekkür ederim"
"Bozayımmı ogüzel saçlarını"
Ali ellerini sallayarak bana doğru koşarken, koltuğun etrafında dönerek kaçmaya çalıştım .
"Çok zor yaptım yaaaa"
"Gel buraya kaçma"
Koltuk etrafında Ali'den kaçarken Ali beklemediğim bir anda koltuğun üzerinden hızla atlayıp ellleri ile belimi kavradı .
Ben Aliden çırpınarak kaçmaya çalışırken beni kucağına alıp bahçede yaptığı gibi döndürmeye başladı .
Bir kaç gün durmadan Ağlayan kız ilk defa gülüyordu bunu Ali başarmıştı iyiki varsın geçmişim ."o kirpikler birdaha ıslanmayacak"
Ali usulca beni yere indirip" saçlar"dedi.
"Yaaaaa Ali bozmak için mi yaptım ?"
"Hayır"
"Niye gülüyorsun"
"Çok tatlı görünüyorsun"
Ali elleri ile saçlarımı düzeltirken derse geç "Kalacağım" dedim .
Alinin kolunun altında sırıtarak arabaya dogru giderkek Alinin Bana baktığını fark ettim .
Rezil olmuştum galiba ağzım mutluluktan iki karış açık gülerken Ali yakalamıştı beni .
Ben gülmemeye çalışırken Ali arabanın anahtarını çevirirken büyük bi kahkaha attı ."Zeynep yapma şunu"
"Ne"
"ciddi durmaya çalışma çok komik oluyorsun."
"Konuşma benimle"
Ali saçlarım ile oynamaya çalışınca eline vurup yine ciddi olmaya çalıştım .
Ali nekadar benimle dalga geçsede benim mutlu olmamı istiyordu .
Ali yolboyunca benimle uğraşıp güldürmek için uğraştı.
Keyifli bir yolun ardından okula gelmiştik Ali arabayı otoparka park edince beraber arabadan inip okula doğru yürüdük .
Uzun süredir gelmedigim için biraz garipsesemde yine'de aynı insanlar vardı .
Ali ile giriş kapıdan içeri geçerken insanların bana baktığını göre biliyordum .
Kokoş kızlardan biri diğerini dürterek
"uzayın ki geldi" dedi .
Bunu çok net duymuştum kıza göz ucuyla bakıp yoluma devam ettim.
Aliyle kendi sınıflarımıza ayrılıp sınıfın köşesine oturdum .
Kaçırdığım çok dersim vardı ama hepsini telafi etmek zorundaydım Alinin benim için aldıgı notlara bakarak biraz tekrar yaptım .
Dersin başlamasına ondakika kala alt sınıflardan oldugunu tahmin ettiğim bir kız yanıma oturup "Merhaba ben Buse" dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...