Bu bölüm ise biricik arkadaşım Esra cana gelsin .
9. BÖLÜM
Huzur bulduğum iki arkadaşım .
Hande Alinin kıyafetleri giydiğim için bana gülerken elindeki su bardağı yere düşünce Ali Hande ve beni kovalamaya başladı .
"Ali ben yapmadım ki beni neden kovalıyorsun ."
Hande, "kaç kaç çok güçlü öldürecek biziiiiii"
Hande koltuk tepelerinde zıplarken Ali görmeden masanın altına saklanarak görünmez olmaya çalıştım .
Ali;"masanın altındaki kedinin ismi ne acaba ?" dedi kedi ğibi miyavlarken.
Hande ise kelimeleri uzatarak
"Zeynomu acaba" dedi."Gıdıklama Ali gülmekten karnıma ağrı girdi , Aliii ..."
Ali gıdıklamaya devam ederek,
"Her zaman güleceksin" dedi .Beni güldürmek için yapıyorlardı yoksa Ali bardağı kırdı diye Handeye asla kızmazdı .
İkiside benim canlarım onları tanıdığıma hergün şükretsem az gelir .
Hande üstünü düzelterek "Hadi tarçınlı kurabiye yapalım" dedi .
Hepimiz tarçınlı kurabiyeye bayılırdık , Hande ve ben kurabiye'nin hamurunu yaparken Ali taze tarçın almak için çoktan evden çıkmıştı bile .Aliyi beklerken Hande beni koltuğa doğru sürüyüp koltuğa otutturup sonra'da kendi oturdu .
"Uzayla küsmüsünüz ?"
"Hayır o nerden çıktı"
"Ayhan beni aradı uzay seni aramış sende bakmadığın için bozulmuş tabi"
"Nelerle uğraştığımı sende biliyorsun"
"uzay biliyormu peki , canımbenim"
"Hayır sakın söyleme iğrenç hayatımı bilmesini istemiyorum .
Ali ve senden başka kimse bilmeyecek .""Zeynep haksızlık ediyorsun"
"söz ver"
"Tamam söz"
"Sen az önce Ayhan mı dedin yoksa benim kulaklarım'mı yanlış anladı ."
"Evet doğru duydun Ayhan dedim çünkü biz Ayhanla sevgiliyiz .
Ve bilmediğin bir kaç haberim var sana bende duyunca şok oldum kızım .
Uzayın babası Alinin babası ve Ayhanın babası ortak'mış ."Hande taramalı tüfek gibi hızlı hızlı konuşunca elimle handenin ağzını kapatıp söylediklerini algılamaya çalıştım .
''Uzay ve Alinin babalarının ortak olup ikisininde eski arkadaş olduğunu zaten ikimizde biliyoruz'da Ayhan ne alaka."
"Ayhanın babası Hikmet amca Ayhana ders olsun diye bulaşık yıkama cezası vermiş .
Sakın aklından geçeni söyleme Zeynep Ayhanla zengin oldugu için sevgili olmadım bunların hepsini buraya gelmeden önce öğrendim."Ali içeri girerken "neyi bugün öğrendin" dedikten sonra elindeki poşetleri tezgahın üzerine bıraktı .
"Ayhanın babasının sizin ortaklardan olduğunu"
"Bana sorsaydın söylerdim"
Tarçın almaya giden Ali marketi almış gelmişti .
Hande poşetleri karıştırarak ,
"istediğim şeyi aldın'mı? " dedi .
Ben anlamsızca ikisine bakarken Ali yanıma gelip çebinden farklı bir merhem çıkardı ."Bu çok güçlü bir merhem iki güne kalmaz vücudundaki tüm morluklar geceçek" dedi Ali .
Dolan gözlerim ile Aliye sarırken Hande' de arkamdan bana sarılıp ağlamaklı bir sesle .
"Okulda benim merdivenlerden düştüğümü hatırlıryormusun, dizlerim çok kötü olmuştu'da etek giyemedim diye ağlamıştım
Ama sen demiştinki geçecek bizde sana diyoruz ki geçecek ."Huzur bulduğum iki arkadaşımın arasında gülmeye çalışarak ,
"Okadar topuklu giyersen bende düşerdim" dedim .Sonra birbirimizden ayrılıp kıkırdadık .
Hande; "Hadi iş başına ben açıktım" dedi.Ali beni kucağına alıp tezgahın üzerine otutturdu , "Sen buradasın yeterince yoğunsun" dedi .
Hande ve Ali Tarçınlı kurabiyeleri yaparken onlara gevezelik edip kafaları şişirdim .
Sonra kurabiyeler pişince Alinin marketten aldıgı limonata ile beraber yedik .Limonata yı sevenler buraya yorum bıraksın .
Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum .
Instagram : sumeyra_ugur_
:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...