30. BÖLÜM
Asansör kapanırken Aliye el salladım gülümsedi .
Hani ağlarsın ya biri göz yaşlarını siler ,
Düşersin seni yerden kaldıran hep aynı insan olur ,
Korkarsın yanında yine o olur ,
Mutlu olursun gülersin ama seni güldüren yine odur,
Kızarsın bağırırsın uzun sürmez çünkü kıyamazsın .Dakikalarca Ali ile birbirimize sarırdık .
Kırık parçalar kendini tamamen tamamlamış birbirini asla bırakmak istemez gibiydi .
Birimizin geri çekilip ayrılması lazımdı ama kim yapacaktı .
Aliden önce davranıp geri çekildim
nedensizce ağladım neden ağlıyordum bilmiyorum ama ağlıyordum .
Ali gözyaşlarımı elleri ile silip ellerimi tuttu sonra Limonatayı alıp beni mutfağa götürdü .
Uzun zamandır yapmadıgımız şeyi yapıp tarçınlı kurabiye ve limonata ile karınlarımızı tıkabasa doldurduk .
Beraber film izledik birbirimize fıkra anlattık akşam yemeğine patates kızartması yapıp yedik .
Bütün ğünümüzü Ali ile eğlenerek geçirdik .
Sevdiklerinin yanında olması böyle güzel birşey galiba .
Ali beni kucagına alıp hep yaptığı gibi çevirmeye başladı .
Ali nekadar çevirsede ben eskisi gibi ucuyormuş gibi hissediyordum .
Ali beni koltuğa bırakıp yanıma oturdu ." Uzayın yanına gidicekmi sin ? "
" saat dokuz olmadan uzayın evine gidicem eğer gittiyse tekrar buraya gelirim . "
" Gitmemiştir "
" Nerden biliyorsun ? "
" Seven sevdiğini bırakmaz "
" Sen hiç aşık oldun mu Ali ? "
Sorumun üzerine Ali birkaç saniye sustu konuşmadı, kendimi kötü birşey sormuş gibi hissettim sonra anlatmaya başladı .
" Herkez gibi bende aşık oldum, çok sevdim çok seviyorum .
O acı çekince bende çekiyorum, dokunmak istiyorum dokunamıyorum, seni seviyorum demek istiyorum diyemiyorum . "" Kim bukız Ali "
" Sen "
" Ne "
" sen diyorum uzayın evine gitmeyecekmiydin saat dokuza geliyor."
" Giderim ben sen şu kızın ismini söylesene bana çok merak ettim . "
Ali kolumdan tutarak beni koltuktan kaldırdı "seni uzayın evine ben bırakayım hadi arabaya koş "diyerek arkamdan itti .
Alinin zoruyla arabaya bindim yol boyunca kızın kim olduğunu sordum .
Hatta okulda Aliye yapışan Busemi diye sordum ağzını bıçak açmadı .
Okulda nekadar bildiğim kız varsa hepsinin ismini tek tek saydım Ali ise beşkarış yüzü ile araba kullanmaya devam etti .
Uzayın evine geldiğimizde beni arabadan indirip asonsere bindirdi asonsörün kapısı kapanana kadar bekledi .
Asansör tam kapanırken Aliye elimi salladım asık yüzü gülümsedi .(-: (-: (-:
Arkadaşlar kitapla ilgili düşüncelerinizi çok merak ediyorum .
düşüncelerini acık ve net yaza bilir hatta bana bile sora bilirsin .
Eger konuşmak isterseniz Instagram hesabımdan konuşa biliriz .
Siz benim için çok değerlisiniz .4 YAPRAKLI YONCA kitabım dan ve Instagram hesabımdan da anlarsınız zaten tam bi galatasaray fanatiği bi kızımdır .
Bu arada 4 YAPRAKLI YONCA kitabıma bakmanızı tavsiye ederim iki seri oldu üçüncüsü de yolda .Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum .
Instagram : sumeyra_ugur_
(-:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...