28

69 10 5
                                    

Bu bölüm kitabımı kitaplıgına ilk indiren senanur170 adlı okuyucuma gelsin .

(-:

28. BÖLÜM

Limonatayı kapı önüne koyup kaçma ...

Yorgun gözlerimi zar zor açtım .
Handenin doğum günü gece geç saatlere kadar sürüp birazda içtigim için başım çok ağrıyordu .
Yataktan kalmadan saate bakmak için telefonuma el attım, biraz yatak üzerinde elimi sağ sola gezdirdikten sonra elime geldi .
Gözümün birini güçlükle açıp saate baktığımda öğlen bir olmuştu .
Hızla yataktan kalkıp doğrurdum saati doğrumu gördüm diye tekrar baktım evet birdi .
Elimi yüzümü yıkayıp uzayın Yanına gideceğim esnada birden bağırma sesleri duydum .

" Benim tercihlerime uymak zorundasın "

Bu uzayın sesi degildi .
Birşeyin kırılma sesini duydum , sonra uzayın bağırma sesi geldi .

" Annem kadar bende senden nefret ediyorum "

" uzay oğlum dinle beni "

Anladığım kadarı ile uzayın kavga ettiği kişi babasıyla .
Babasını okulun sahibi oldugu için birkaç defa görmüşlügüm olmuştu ama uzay iyi değildi galiba .
Elimi kapı koluna koyup çıkacağım esnada tekrar babasının sesi yükseldi .

" Annenle anlaşamadık sende biliyorsun hem Ümmühan çok iyi bir kız tanışsan sende seversin . "

" siktir git nereye gidiyorsan "

Uzayın babasına ettiği küfrün ardından tokat sesi duyuldu .
Kapıyı tuttuğum elim birden korkuyla titredi ve kapı açıldı .
İkinci tokatın geldiğini gördüm adam beni hafif aralanmış kapı ardında görünce eli havada kaldı .
Sinirli yüzüyle elini indirip bana baktı .
Uzay beni fark edince büyük adımlar atarak yanıma geldi .

" Zeynep sen içeri gir ! Ben geliyorum hadi gir ! "

Yavaşca kapıyı kapatıp babasına " çık git şu evden "dedigi duydum .
Biraz sessizlik oldu sonra kapı çarpma sesini duydum .
Koşarak odadan çıkıp salona geçtim uzayı göremedim , gözüm korkuyla uzayı ararken kapı arkasına sırtını dayamış yerde oturan uzayı fark ettim .
Koşarak uzayın yanına gidip yanına oturdum .
Elinde kadın fotoğrafı ona bakıyordu galiba annesiydi .
Uzay saç renklerini annesinden aldığı çok belliydi , annesi de çok ğüzel bi kadındı ama uzay iyi görünmüyordu,
Sinirli ve mutsuz bi ifade vardı yüzünde.
" uzay " dedim kısık bir sesle baba bakmadı bile .
Ben kötü hissettiğimde Ali bana hep sarılırdı , bende uzaya sıkıca sarırdım, uzun süre birbirimize sarırdık .

" Zeynep babam annemi hiç sevmemiş"

" Benim annemde babamı hiç sevmemiş "

Uzay geri çekilip dolgun gözlerime baktı beni yerden kaldırdı .
Uzay üzgündü ama ben babamın yaptıklarından sonra anne konusunda daha hassastım .
Uzayla koltukta yanyana otururken cebime sıkıştırdıgım telefonum çaldı .

Ali arıyor ...

" Efendim Ali "

" çabuk gel tarçınlı kurabiyeler seni bekliyor , Busefer limonatayı kapı önüne koyup Kaçma . "

Gülerek " Tamam " dedim .

Telefonla konuşurken uzayın dikkatle bizi dinlediğini fark edip kısa kestim .
Bugün Alinin yanın da kalacaktım çünkü haftalardır uzayın evin de kalıyordum .
Yavaşca koltuktan kalkacağım esnada uzay bana bakarak konuşmaya başladı .

" Annemin yanına gidelim diyorum bir ay kadar yanında kalsak en azından şu boşanma Sürecinde annemin yanında olmak istiyorum . "

" Annen nerede ? Nereye gidiyoruz? "

" Norveç te zincirleme deniz ürünleri lokantası işletiyor , soğuk olur ama idare ederiz . "

" Nezaman gidiyoruz "

" Hemen bugün "

Ne diyeceğimi bilemez bir halde ayakta öylece dururken " tamam " diye bildim sadece .
Aliye gelemeyeceğimi haber vermek lazımdı uzay salonda otururken uzayın odasına geçip Aliyi aradım .

Çalıyor ...

Çalıyor ...

Çalıyor ...

" Zeynebim geldin mi ? Anahtarın var zaten sen içeri gir ben üzerimi giyinip hemen aşağıya geliyorum .
Umarım limonatayı almayı unutmamışsındır ? "

" Almadım "

" Ne ! "

" Ali ben gelmiyorum "

" Ne demek gelmiyorum Zeynep "

" Uzayla gidiceğim "

" Nereye ? "

" Norveçe "

" Bugün buraya gelecektin ama "

" Gelince gelirim yanına "

" Ne kadar kalacaksınız "

" Bir Ay kadar "

Ali durakladı konuşmadı bir kaç defa Ali diye seslendim sonra devam etti Konuşmaya .

" Norveç soğuk olur üzerini kalın giyin, kayak yaparsan da dikkat et ayagın yeni iyileşti .
Uçağa daha hiç binmedim sakın korkma korkulacak bir şey yok iyi şeyler düşün mesala bulutların arasında uçtuğunu hayal ede bilirsin . "

" Tamam "

" iyi tatiller "

" iyiki varsın Ali "

Telefon kapanma sesi ...

Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum .

Instagram : sumeyra_ugur_

(-:

 SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin