35 36

86 12 5
                                    

               

                    
                      35. 36. BÖLÜM

   Ali için  ....

Bu zamana kadar Ali ile yaptığımız herşeyde , izlediğimiz filmde, yediğimiz yemekte , yürüdüğümüz parkta, huzur bulduğumuz denizde  Ali bana Aşkla bakarken ben ona öyle bakmadım Ali beni severken ben hiç birşeyin farkında bile değildim .
Aliyle yapamadığımız herşeyi ben ona eksik hissettirdim .
Aliyi mutlu ekmek için artık herşeyi tekrardan yapmaya karar verdim .

Aliyi  mutlu ekmek için yapılacak olan maddeler .

Birinci madde  :   sarır

Koşarak merdivenlerden indim Ali salonda yoktu .
minik adımlar ile mutfağa ğirdiğimde kahvaltı için  ekmek doğruyordu .
Ali doğradığı ekmeği sepete koyunca ona daha çok yaklaştım .
Beni farketmedi dolaptan birşey alacağı esnada Aliye sıkıca sarırdım .

" Zeynep "

" Çok sıcaksın "

Ali yüzünü bana dönüp gülümsedi .
Ali ğüldüğüne ğöre birinci madde başarı ile tamamlanmıştır .

İkinci madde :  Beraber gül

Beraber kahvaltı masasına oturunca Aliyi güldürmek için saçma saçma espriler yapıp kanka attım.
Okuldaki kızların Aliye nasıl baktığının taklidi yaptım .

" Nasıl bakıyorlar birdaha yapsana  "

" Eşşek gibi bakıp ağızlarının suyunu akıtıyorlar işte . "

" Kıskanıyormuydum ? gülme hadi itiraf et . "

" Evet . Özelliklede şu kuyruk gibi peşinde dolanan kızı neydi onun adı salak birşeydi . "

"  Hangi kız  ? "

" Ali bilmemezliğe yatman. Benim kalemimi vermeye ğelmiştin kız hemen elini uzatıp üstüne anlamıştı . "

'' Benim ğözüm senden başkasına bakmadı ki diğer kızları nasıl ğöreyim."

Aliye utançtan verecek cevap bulamayınca masayı toplamaya başladım.
Topladığım bulaşıkları makineye çizip beni izleyen Alinin yanına gittim .

Üçüncü madde  : Elini tut

Alinin elini sıkıca kavrayıp  " bahçede yürüyelim'mi hava çok ğüzel " dedim.
Alilin elini tuttuğumda farklı hissettim önceki gibi değil farklı hissettim .

Dördüncü madde:  Beraber film izle .

Ali ile bahçede yürürken bu ğünü kendimize ayırmayı terçih edip okula gitmeme kararı aldık .
Biraz yürüdük ten sonra " Hava soğudu hasta olacaksın " diye ısrar edince içeri geçtik .
Kendimi sıcak yatağa gömerken Ali battaniye ile beni sıkıca sardı .
Yaptığı sıcak kahveyi elime tutuşturup yanıma oturdu .
Kocaman battaniyenin içine Alinin'de sığacagını düşünerek  Aliye daha çok yaklaşıp battaniyenin diğer ucunu Alinin  omuzlarına bıraktım .
Ali seçtiğimiz filmi bilgisayardan açarken yudumladığım kahveden birkaç defa Aliye de içerip filmi başlattık . 
Film ğüzel gidiyordu sanki Ali filmi değilde beni izliyor gibi hissediyordum .  Utancımdan Alinin yüzüne bakamazken Aliye daha çok yaklaşıp başımı Alinin sıcak göğsüne koyup filmi izlemeye devam ettim .
Bunu yapmak nekadar zor olsada yaptım , Ali ise kolları ile beni sıkıca sarıp çenesini başımın üzerine yerleştirdi .
Hiç konuşmadık sadece birbirimize sarılarak film izledik .

Beşinci madde : Beraber oyun oyna

Film bittikten sonra bilgisayardan seçtiğimiz karşılıklı oynanan oyunlardan birini açıp oynamaya başladık .
Ali benden süper oynasada oyunu benim yenmiş olmam sizcede biraz saçma değilmi .

 SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin