Bu bölüm Arkadaşım Tuğce ve onun kardeşi meryem candana gelsin.
26. 27. BÖLÜM
Pastadan nefret ediyorum ...
Bir Ay sonra ...
Herkesin bir son damlası ,
Yeter dedigi bir nokta var .
Kimbilir o raddeye gelene kadar kaç tokadı yutuyor insan, bilemezsiniz .
Kimse bilemez ne hissettiğini ama Ali anlıyor benim neden mutsuz oldugumu bi o anlıyor .
Herkez çok mutlu, gülüyorlar eğleniyorlar dans ediyorlar ben ise koltuğa oturmuş insanları izliyorum .
Yutkundum hiçbir zaman onlar gibi olamadım asla olamayacağım neden ben .
Handeye doğum günü hediyesini verip koltuğa oturdum.
Hande tam doğum günü kızı olmuştu, prenses gibi görünüyordu tozpembe elbisesi ile .
Çok güzel yakışmıştı bu elbise ona , anlattığına göre elbiseyi kendisi tasarlamıştı benim içinde bi elbise verdi ama ben giymedim .
Benim elbisem beyaz, askı detayları tül sırtı açık uzun bi elbiseydi .
Uzay ve Hande giymem için çok ısrar etsede sırtımdaki kemer izleri daha geçmediği için giymedim .
Kolay geçen bi iz değildi kemer izi daha öncekiler dururken yenisi kaplamıştı vücudumu .Hande dansederek yanıma gelip " Zeynep oturmaya gelmedin hadi kalk kurtlarımızı dökelim " dedi .
Sıkıntıyla nefes alıp verdim " canım istemiyor_ " demeye kalmadan Hande zorla kolumdan tutup kaldırdı bazı arkadaşları ile beraber sahne ortasına zorla çekilip oynamamı istediler .
Handenin kıvırcık saçlı arkadaşı deli gibi dans ederken meyveli kokdeyleri içiyor dibinde kalanları yere ve insanların üzerine döküyordu . Hande elleri ile dans hareketleri yapıp " Ayağında alçıda yok niye oynamıyorsun ? " dedi .
Of dergibi yanaklarımı hafif şişirdim
Yavaşca dans eden insanların arasınsan geçip bahçeye çıktım .
Ali bahçedeki masanın birine oturmuş içiyor du , aptal kızlar'da Alinin etrafına toplanmış konuşmaya çalışıyorlardı.
Aliyi bu işkenceye mahrum bırakamazdım Kızları kovup Alinin yanına oturdum .'' Uzun zamandır dertleşmedik "
" Sende mutsuzsun bende sıkıldım hadi gidelim "
" Çok içiyorsun "
İçmeye devam etti, Alinin elinden şişeyi alıp yere attım .
" Ayhan bana demiştiki sence Ali neden eski Ali degil , Neden Ali ? "
Ali beni dinlemeyip kafasını masaya koydu anladığım kadarı ile iyi görünmüyordu .
Aliyi üstkaddaki togalete götürüp elini yüzünü yıkamasına yardım ettim .
Ayakta durmakta bile zorlanıyordu handenin odasına götürüp yatağa yatırdım .
Alinin ayılması için kahve yapmam gerekiyordu .
Kahve yapmak için tekrar aşağıya indim, insanlar tamamen kopmuş durumdaydı hatta handenin sınıfından olduğunu bildiğim bir erkek arkadaşı masanın üzerine çıkmış dansöz gibi kıvırtıyordu .
Ayhan çebinden çıkardığı beşlik ve onluk paraları çocuğun alnına yapıştırdı .
Benden bile güzel kıvırtıyor, biraz onlara gülüp kahve yapmak için mutfaga girdim .
Kahvenin yerini hizmetliye sorup büyük bir bardakga kahve yaptım .
Yaptıgım kahveyi tepsiye yerleştirip yukarıya çıkacağım esnada içeri uzay ve Selman girdi .
Beni fark etmemişlerdi galiba , Selman elindeki boş bardağı tezgaha koyup çıkacağı esnada " Selman '' diye seslendim .
İkiside aynı anda bana döndüler bende elimdeki tepsiyi masanın üzerine koyup onlara doğru yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...