14

94 16 12
                                    

Bu bölüm ise gerçekten Ali gibi sevenlere gelsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölüm ise gerçekten Ali gibi sevenlere gelsin .

14. BÖLÜM

Ali ben iyi değilim .

Ali beni arabaya yerleştirdikten sonra geri gidip çantam ve telefonumu alıp tekrar arabaya bindi .
Araba aynasından uzayın bize baktığı göre biliyordum Alinin arabası gözden kaybolana kadar öylece baktı .
Alinin evine geldimizde yavaşca arabanın kapağını açıp indim .
Ali'de arabadan inince koluma girip kapıya kadar beraber yürüdük .
Ali kapıyı açınca beraber içeri girdik ben merdivenlere doğru yönelirken Ali kapıyı kilitleyip beni kucağına aldı ve beraber merdivenlerden çıktık .

"Ben çıkardım"

"Bu kasaları boşuna yapmadık"

Ağlamaktan yanan yüzümle gülümsemeye çalıştım Ali beni yatağa bırakırken, "Sen üzeni değiştir sonra yaranı temizleyelim" dedi .

"Tamam " dedim başımı sallayarak .

Ali odadan çıkınca dolabımı açıp içinden şort ve tişört çıkarıp banyoya ğirdim üzerimi değiştirmek için .
Üzerimi değiştirip yüzümü yıkadım aynada ıslak yüzüme bakarken gözlerimi kapatıp o anı düşündüm .
Gerçekten babam'da varmıydı orada ama babamı görmüştüm yine kemerini çıkarttı bana vuracaktı .
Banyonun kapısı çalarken Ali "Zeynep iyimisin" diye bağırdı .

"Geliyorum"

Yüzümü kurulayıp kapıyı açtım Ali elinde birkaç şeyle beni bekliyordu .

"Yüzün kireç gibi birşeymi oldu"

Yatağın ucuna oturdum Ali ise yere oturup dizimi temizlerken konuşmaya devam etti .

"Zeynebim noldu anlat bana"

Dolmuş gözlerim dayanamayıp kendini serbest bırakırken Ali temizlenmiş yaramı yarabandı ile sarıp elimi tutarak "Ağlama güzelim" dedi .
Beni teselli etmeye çalıştığını anlaya biliyordum Ali tuttuğu elimi de sarıp Diger elimi de sardı sonra kolumda olan birkaç yeride .
Sarırı ellerimi sıkıca tutup "anlat" dedi.
Ali ayak ucumda dikkatle anlatmamı beklerken dudaklarımı aralayıp başladım anlatmaya .

"Uzayla kavğa ettik sonra ben gittim. Tek başıma sahil kenarında yürürken arkamdan sarhoş bir adam seslendi osırada sen aradın.
Bana yaklaştığı esnada kaçtım, koştum koştum sonra nasıl oldu bilmiyorum ayağım taşa takılıp düştüm. Ben acıyla yerde kıvranarak kalkmaya çalıştım sonra beni tuttu gitmeme engel oldu .
Elleriyle yüzüme dokundu.
Sonra babamı gördüm Ali babammıydı yoksa o Adam mı bilmiyorum ama kemerini çıkarıp üzerimi gelirken aynı babamdı."

Alinin göz yaşları çıplak bacagımı ıslatırken kafasını kaldırıp kırmızı gözleri ile bana baktı, titreyen dudaklarını aralayarak" sana dokundu'mu" dedi .
Hayır amaçlı başımı sallayıp alnımı Alimin sıcak alnına kodum .
Gözlerimden akan yaşlar Alinin gözlerine düşüp yüzünden akıp bacaklarıma damlarken " ben iyi değilim Ali" dedim .
Alinin Hıçkırıkları arasında boğulurken ona sımsıkı sarırdım başımı omzuna koyup yorgun gözlerimi kapattım .

Arkadaşlar aşk zaten onunla sevinip onunla eylenmek onunla üzülüp anlamak degilmi Zeynep ve Alinin aşkıda aynen böyle.
Karakterleri nasıl buldunuz bilmiyorum ama ben Zeynep ve Aliyi çok sevdim .
Sizinde düşüncelerinizi çok merak ediyorum o yüzden oy ve yorum yapmadan geçmeyin sizi çok seviyorum .
Sizin düşünce ve yorumlarınız benim için çok önemli ve değerli kendinize iyi bakın .

  Sımsıkı sarılmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sımsıkı sarılmak ...




Instagram : sumeyra_ugur_

:-)

 SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin