21

82 11 5
                                    

Bu bölüm kuzenlerim Zehra ve onun kardeşi mukaddes uğura gelsin .

                        21. BÖLÜM

Lütfen yapma ...

Kış gününde bu soğuk ev nekadar sıcak olabilirdiki .
İki battaniye daha alıp sıkıca sarırdım çok soğuktu ellerimi birbirine sürtüp ısınmaya çalıştım .
Çalan telefonumunumu elime aldım Ali arıyordu açamazdım neredesin diye soracaktı uzayın evinde kalacam desem olmaz burada olduğumu söylesen çok kızardı .
Arama sonlandırılınca uzayın gönderdiği mesajları okumaya başladım .

Uzay : Ayhan için ben özür dilerim Zeynep neredesin şimdi ? .

Uzay : Alinin evindeysen almaya geleceğim dışarı çık .

Mesaj yazma bölümüne girip uzaya yazdım .

Zeynep : Babamın evimdeyim merak etme bu gece burada kalacağım .

Uzay : Bende geleyim hem babanla tanışmış oluruz olmazmı .

Zeynep : Babam çok yorulmuş erkenden yattı bende birazdan ders tekrarımı yaptıktan sonra yatarım galiba .

Uzay : Yarın görüşürüz ozaman

Zeynep : Tamam

Uzay : iyi geceler sevgilim

Zeynep : iyi geceler

Telefonu yataga atıp ellerimi yine birbirine sürterek ısınmaya çalıştım .
Kafamı yastığa koyup gözlerimi kapattım .
Kulağımı gazinonun müzik sesi doldururken uyumak nekadar zor olsada uyumaya çalıştım .

Anahtar sesi ...

Korkuyla mavi gözlerimi açtım , o ses neydi bu saatten sonra babam gelmiş olamazdı yataktan çıkıp kapı arkasına geçerek sesi duymaya çalıştım .
Anahtar sesiydi bu biri kapıyı açıyordu korkuyla oda içinde birkaç defa dönüp kapı arkasına saklandım .
Burada görebilirlermiydi ki görürler ya başka bir yere saklanmalıyım .
Boş elbise dolabımın içine girip küflenmiş demirden elbise asmak için olan sopayı elime alıp dolabın köşesine oturdum.
İçeriden sesler geliyordu biri ordamın kapısını açmak için kapıyı zorladı .

Sonra kapıyı zorlayan kişi '' Abi bu kapı kilitli " dedi .

Kapı kolu birazdaha zorlandıktan sonra tekmelenmeye başladı .
Kapı açıldı bende sopayı sıkıca tuttum çok korkuyordum .
Sonra babamın sesini duydum " Hani lan kız nerede sen benimle oyunmu oynuyorsun " dedi kızgın bir ses tonuyla .

Tanımadığım başka bir ses " Abi kızı eve girerken gördüm '' dedi .
Bu tahmine göre üst kattaki adamdı çünkü beni eve girerken o görmüştü .
Ayak sesleri dışarı doğru çıkarken derin bir oh çektim kurtulmuştum .
Sonra oda içinde birkaç tıkırtı sesi duyuldu .
Korku içinde beklerken yan dolap açıldı ellerim titriyordu kalbim açıyla çarparken hızla dolap açıldı .
Karşımda o adam sırıtarak bana gülüyordu " Abi kız burda " diye bağırıp elini bana uzattı .
Sopayı sertçe kavrayıp uzattığı eline var gücümle vurdum sonra kafasına ayakta zor dururken son defa boynuna vurdum .
Adam yere düşerken babam içeri girdi .

Sopa elimden kayıp düştü babam çatttıgı kaşları ile bana bakarken
agzımdan korkuyla " Öldümü " kelimesi çıktı .
Yanındaki kadın yerde yatan adamın boynuna elini koyarak " bayılmış " dedi .
Korkuyla bir adım geri attım sonra ikinci adımımı attım .
Kaçacak bir yerim yoktu babam bana yaklaştıkça gözüme eskiden yaptıkları geliyordu .
Yerde duran sopayı almaya çalışırken saçlarımdan tutup hızla duvara itti Sargılı kafamı tuttum kanamıyordu ama çok kötü açıyordu .
"Lütfen yapma "dedim dinlemedi beni çok canımı yaktı sanki kızı değilde düşmanı gibiydim .
Kemer vücuduma gelirken elimi kaldırarak " dur " dedim .
Dudagımdaki patlak yerin kanı ağzıma girerken elimle silip göz yaşlarımı da durdurup " ben sana ne yaptım baba hiçmi sevmedin beni ben senin kızın gegilmiyim " .
Söylediklerime aldırmadan vurdu ikincisi vuracağı esnada durdu .

" Annen olacak kadın beni hiç sevmedi sen doyduktan sonra bizi terk etti .
Bu yaşına kadar seni ben büyüttüm ben baktım ben okuttum bu evde yaşamana izin verdim .
Bu yüzden bana çok borcun var ben ne istersem yapmak zorundasın. "

"Para istiyorsan çalışıp ödeye bilirim "

" Senin ödeyeceğin para degil bu ,
İstedim şeyi yapmak zorundasın yaprak tüm borcumu ödersin . "

Korkuyla " hayır " diye haykırdım babamda ateş püsküren yüzü ile tekrar vurdu .

" Yapma çok acıyor "

" Lütfen baba "

" Lütfennn "

Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum.

Instagram : sumeyra_ugur_

:-)

 SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin