47

51 11 2
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

47. BÖLÜM

Ali olsaydı canım yanmazdı .

Gözlerimi açtığımda yatakta yattığımı ve yanında birinin yattığını hissettim yanında yatan kişi ellerini belime sarmış kafası omuzuma değiyor kokusu aynı Alinin kine benziyordu. Yanımda Yatan kişinin eskisi gibi Alinin olmasını diledim gözlerimi tavandan ayırıp yan tarafa döndüğümde Ali'nin bana sarılmış mışıl mışıl uyuğuduğunu ğördüm. Aynı Ali gibi yan dönüp ona sımsıkı sarıldım Ellerimi saçlarında ve uzamış sakallarında gezdirdim.
Ali boynuma küçük buseler kondururken gülümseyip daha çok sarıldım elleri sırtını sıvazlıyor kokumu içine çekiyordu.
Ali saçlarımı oynarken " seni seviyorum" deyip elmacık kemiğinden öptüm huzurla Gözlerimi kapatıp açtığımda sarıldığını kişi Ali değil de uzaydı . çığlık atarak kendimi yataktan attım da kafamı komidine Vurup yere yığıldım .
Elimi korkuyla kafama attığımda kırmızı kan parmaklarıma bulanmıştı aynı Ali'nin cansız bedenini kaplayan kan Ellerim boyadı.
Elimdeki iğrenç kanı geçirmek için üzerime sildim sonra uzay yanıma geldiğinde başıma Kaşlarını çatarak baktı " Zeynep iyi misin? sakın korkma . Yok bir şey geçecek şimdi ." Kanın başımdan akıp ceneme kadar süzülerek Aktığını hisset hissettim . Sonra yere birkaç damla damladı .
Birden yanımda halini cansız bedeni belirdi kıpırdamıyor kanlar içinde yatıyordu .
Kendi kendime Ali diye sayıkladım ğözlerimi ve bedenimi yoran ağrı ğözlerimi kapatmama izin verdi .

...

Hastaneden ğeleri neredeyse bir saat oldu ama ben hâlâ Aliyi yerde ğörüyordum .
Hande Alinin yanından ğeçip Ayhanın yanına doğru yürüdü neden kimse Aliyi ğörmüyor ona yardım etmiyorlar neden Alinin ölmesine izin veriyorlardı .
Aliyi yerden kaldırmak için ayağa kalkıp Aliye doğru yürüdüm .
Yere yanına oturdum ellerini tuttum ama Ali ğözleri açıp benim ellerimi tutmadı .
Neden elimi tutmuyorsun neden sarırmıyorsun bana ? Ben seni çok özledim sevgilim .
Lütfen gel artık ben artık nefes alamıyorum dayanamıyorum sensiz.
Lütfen ğel beni iyileştir .
Çok özledim ben seni hadi kalk Ali lütfen kalk aç ğözleri .
Ğözyaşları silip elimi Alinin donuk yüzünde ğezdirdim .

" Zeynep ne yapıyorsun yerde ?
Sıkıldıysan ğel biraz bahçede ğezelim. "

Uzay ellerimi tutup beni Aliden uzaklaştırdı .
Bahçeye çıkıp havuz etrafında bir tur beraber yürüdük sonra bir yere oturduk .

" Sana biraz Aliden bahsetmek istiyorum galiba iyi ğelir sana .
Öylemi ? "

Ben Uzaya aynı yüz tonuyla bakmaya devam ederken " Anladım " dedi .
Ayağındaki ayakkabının bağcıklarını bağlayıp elinin birini omzuma koyup ara ara saçlarımı okşadı .

" Biz Aliyle babalarımız sayesinde altı yedi veyada sekiz senedir arkadaşız .
Hafta sonları hep beraber olurduk. Ben Ayhan Ali beraber ğezer beraber eğlenirdik ama Ali ya ğelmez ve yada fazla durmadan ğiderdi .
Alinin bizden başka arkadaşı bizden başka dostu en önemlisi sevdiği bir kız olduğunu biliyordum .
Sen olduğunu bilmiyordun anlayamadım aptalmışım .
Ben seni ilk ğördüğüm de büyülenmiş
ğibi oldum .
Okulun balosu olduğu ğün dayanamayıp herkesin içinde seni öpmüştüm çok utanmıştın ama senin yanında olan yine Aliy di.
İstediğimi elde ettim sen benim sevgilim oldun .
Herzaman Ali vardı yanında zaman zaman saçmala uzay onlar yıllardır arkadaş sende biliyorsun olmaz dedim . Zeynep sen Aliye baktığın ğibi bana hiç bakmadın .
Siz birbirinize farklı bakıyordunuz bu arkadaştan öte birşeydi .
Sizi dansederek ğördüğüm de kendi kendime aptal uzay dedim çünkü seni kaybettiğimi o ğün anladım .
Seni kıskandıp için Aliyle mutlu olmanı istemedim sonrada ğuruluma yediremeyip seni erkekler tuvaletinde öperek aptallık ettim özür dilerim Zeynep . "

Uzay tekrar sırtımı sıvazlayıp konuşmaya devam etti .

" Aliye verdiğim sözü yapmaya çalışıyorum iyi olacaksın veli denen katil çoktan hapsi boyladı .
Sen iyileş ne istersen yaparım ama lütfen bize biraz yardımcı ol . "

Uzay konuşmasını bitirip ıslak yanaklarımı silip öptü sarırdı ama canımın acısı ğeçmedi .
Ali olsaydı hiş canım yanmazdı .

Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum.

Instagram : sumeyra_ugur_

(-:

 SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin