31

76 11 8
                                    

31.BÖLÜM

SEN Aliyi seviyorsun ...

Asansörden inip uzayın evinin kapısına doğru yürüdüm, sırt çantamdan uzayın benim için verdiği anahtarı çıkarıp kapıyı açtım .
İçeri girerken birkaç defa " uzay " diye seslendim .
Ses gelmedi acaba gittimi ama Ali gitmez demişti .
Evin salonuna adımımı attığımda korkuyla yerimde kalakaldım evim her yeri dökülmüş orta sehpa ortadan ikiye bölünmüş, manzarayı izlediğim cam da kocaman bi delik açılmış .
Acaba uzay yokken hırsız mı girmişti
Korkuyla evin içini gezerken elime mutfaktaki merdaneyi alıp odaları tek tek dolaştım .
Mutfaktaki küçük balkona bile baktım evin içinde hiç kimse yoktu .
Hızla telefonumu elime kavrayıp uzayı aradım .

Çalıyor ...

Çalıyor ...

Çalıyor ...

Çalıyor ...

Tekrar aradım yine bakmamıştı mesaj bölümüne girip uzaya yazmaya başladım .

" uzay gitmediğini biliyorum beni burada bırakıp gitmezsin .
Senin evindeyim herşey heryer kırık dökük , galiba hırsız girmiş .
Uzay hemen eve gelmem lazım seni bekliyor olacağım . "

Uzaya mesajı gönderir göndermez evi toparlamaya başladım .
Çam kırıklarını toplayıp çöpe attım dağılmış eşyaları yerine koydum .
Kırılmış aksesuar eşyalarını atıp sağlam olanları yerlerine yerleştirdim .
Yerleri süpürüp sildim sonra Mutfaga girip su içtim .
Temizlik bir saatin sonunda bitmişti ve uzay hâlâ gelmemişti beklemekten sıkılarak tekrar aradım yine açmadı .
Her aradığımda meşgul çalıyordu galiba telefonu rahatsız etmeyin bölümüne almıştı .
Odaya gidip saçlarımı taradım yüzümü çanlandırdım telefon oynadım derslerimin tekrarını yaptım kitap okudum saat 20:00 olup uzay daha ortalıklarda yoktu .
Salona geçip oturduğumda anahtar sesi ile hızla ayağa kalktım .
Kapıya doğru yaklaştığında içeriye bitmiş bir halde uzay girdi .
Koşarak uzayın yanına gittiğimde eli ile beni durdurup " sakın bana yaklaşma '' dedi .

" uzay ne oldu sana ? kiminle kavga ettin ? Gel yüzünü temizleyelim . "

Uzay beni dinlemeyip odasına doğru yürüyüp içeri girdi .
Kapı yüzüme kapanırken gözlerimi kapattım .
Babasıyla kavga etmiş olabilirmi'ki Alinin yanına gitmem iyi olmadı keşke uzayı yalnız bırakmasaydım .
Kapıyı yavaşca araladım uzay yatağının ucuna oturmuş kafasını iki elinin arasına almış oturuyordu .
İçeri girdiğimi fark edince egik olan boynunu dikleştirip bana döndü .

" Sana içeri gir diyen oldumu "

" Ama uzay "

" çık dışarı "

Uzayı dinlemeyip ayak ucuna oturdum .
Dolgun ve ateş püsküren gözlerine baktım " uzay eğer babanla yine kavga ettiysen" dedim .
Uzay cümleme devam etmemi istemeyip dudaklarımı elleri ile susturdu .

" Zeynep senin yüzünden bu haldeyim oldumu ?
Şimdi çık dışarı seni görmek istemiyorum . "

Anlamsızca kaşlarımı çattım senin yüzün'den demişti .
Uzay beni geri iterken kollarından tuttum sonra Alinin Bana yaptığı gibi sıkıca sarırdım kırılmış parçaları birleştirmek için .
Umduğum gibi olmayıp uzay o parçaları tamamen dağıttı , beni geri itip yataktan ayaga kalktı .
Yerden kalkıp uzayın önüne geçtiğimde uzay gözlerime bile bakmıyordu .

" Ben ne yaptım sana "

" sen benim hayatımı bitirdin "

" Bir kere bile sevmedin beni "

Titreyen dudaklarımla " uzay "diye bildim sadece .

" Beni sev istedim, bana da öyle bak
bana da öyle sarır istedim, istemeyince olmuyormuş be Zeynep. ''

" Uzay deme öyle "

" Sen beni degil Aliyi seviyorsun "

Uzayın söylediklerini duyunca ellerim ile kulaklarımı kapattım .
Uzay ise bağıra bağıra " sen Aliyi seviyorsun " deyip duruyordu .
Duvara dayalı olan bedenimi daha fazla taşıyamayıp yere yıgıldım .
Dizlerimi karnıma doğru toplayıp ellerim ile kulaklarımı kapattım .
Uzayın söylediklerini duymak istemiyordum .

" Haftalar önce gördüm sizi ayağın alçıda oldugu gün dans edip gülüşüyordunuz . "

" sus "

" Sen Aliye bana sarıldığın gibi sarırmıyorsun . "

" sus "

" Başta uzay saçmalama olmaz öyle şey dedim . Ama Sen Aliye öylebi bakıyorsun ki daha bana hiç öyle bakmadın . "

" Yeter , yeter, yeter "

Uzay önüme geçip sıkıca kavradı gı ellerimi kulaklarımdan çekip " beni dinleyeceksin Zeynep . " diye bagırdı .
Boynundaki kabarmış damarlarını göre biliyordum .

"Uzay lütfen yapma çok canım yanıyor."

" Şimdi git burdan seni artık yanımda istemiyorum . "

" Yapma "

" Artık sevgilim değilsin seni terk ediyorum git burdan Zeynep . "

Yüzümün ağlamaktan kıpkırmızı olduğuna eminim , Duvara tutunarak ayağı kalktım uzaya son kez baktığımda ağlayarak " Git Zeynep " dedi .
Uzay toplamaya çalıştığım herşeyi tüm parçaları tüm sevgileri asla toplaması mümkün olmayacak şekilde dağıttı .
Kapı kolunu yavaşca acıp uzaya son kez baktım benim kadar kötü ve bitikti .

Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum .

Instagram : sumeyra_ugur_

(-:

 SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin