45. BÖLÜM
Bende . Bende özlüyorum ...
Yürüdüğüm ayak izler yağan kar sayesinde kapanırken başımı kaldırıp nereye geldiğime baktım .
Henüz daha ğelmediğimi anlayınca yürümeye devam ettim .
Uzun bi aradan sonra bahçenin kapısından sonra ön bahçenin kapısından ğirip zile bastım .
Kapı açılana kadar arkama tekrar baktım takip ediliyormuyum diye uzay buraya ğeldiğimi öğrenirse bana çok kızardı .
Kapı açılınca tüm bedenlerimiz buzdan donmuş gibi Aliyle birbirimize dakikalarca baktık .
Ağzımdan mızırtı şeklinde " yaşıyorsun çıktı " sadece bu .
Şaşkınlıktan çıkardığım ses okadar kısık çıkmıştıki ben bile zor duymuştum . Kıpırdamayan vücuduma yeter deyip Alinin boynuna sıkıca sarırdım .
Alide ellerini belime dolayıp kokumu içine çekti .
Birkaç defa kısık sesiyle " seni seviyorum "dedi .
Mutluluktanmı yoksa bu zamana kadar Aliyi ölü bildiğim içinmi neden bilmiyorum ama ğözlerimde biriken yaşların durmasına enğel olamayıp Yanaklarımdan akmasına izin verdim .
Ali ğeri çekildiğinde ğöz yaşlarımı silip yanaklarıma sıcak buseler kondurdu, ellerimi tuttu, saçlarımı okşadı eskiden olduğu ğibi ğözlerime baktı . Şimdiye kadar tamamlayamadığımız şeyleri yerine ğetirir ğibi beni öpüp sımsıkı sarırdı .
Sarılmak sanki bizim ana maddemiz ğibiydi herşeyden önce sarılmak .
Sarırdığımızda herşey düzelmiş eski mutlu hayatımıza geri dönecekmişimiyiz ğibi huzur veriyordu .
Dakikalarca kapı önünde ayakta birbirimize sarırdık . Açık kalan kapı yüzünden içeri kar bile ğirmişti .
Alinin sıcak nefesini boynumda hissederken ğülümsedim çünkü hiç olmadığım kadar mutluydum ." Ali ben seni çok özledim . Neden ğelmedin yanıma ? Herğün ağladım herğün senin ismini sayıkladım .
Ben seni öldü zannettim Ali . ""Böyle olması ğerekti Zeynebim sen iyisin ya başka hiçbirşeyin önemi yok"
" Sen diyorsun ya bana parçalara ayrılmış kalbimi yapıştırıyorsun,
Tutmayan ellerimi tutuyorsun Nefes almayan bu beden senin sayende nefes alıyor . "" Çünkü Zeynep sen benim sevgilimsin sen benim hayatta kalma nedenimsin sen benim umudumsun sen benim huzurumsun sen benim herşeyimsin . "
" Seni seviyorum prens "
" seni seviyorum prenses "
Kıkırdayarak ğeri çekildiğimde Alinin'de ğülümsediğini ğöre biliyordum .
" Tarçınlı kurabiyeler hazır limonata nerede ? "
" valla unuttum "
" unuttun "
" Şu köşedeki büfeden alıyım , hemen dönerim . "
Daha kapatmadığımız kapıya limonata limonata almak için döndüğümde Karşımda uzayı ğörünce çığlık attım .
Ğeri dönmeye çalıştığımda beni kolumdan sıkıca tuttu bırakmadı ." Uzay bırak beni "
" Zeynep ne işin var senin burada Hande Ayhan Selman herkez deli ğibi seni arıyor . "
" Yalan söylediniz bana özelliklede sen . Benimle evlen için Ali öldü dedin bana herkesin öyle söylemesi istedin .
Senden nefret ediyorum . "" Zeynep Ali öldü "
" Hayır ölmedi yalan söylüyorsun .
Ali bana sarırdı, ellerimi tuttu saçlarımı okşadı, öptü, ğözlerime baktı uzun uzun, bana seni seviyorum dedi . Benim için tarçınlı kurabiye yapmış benim limonata almam lazım.
Bırak şimdi beni . "" Zeynep yapma böyle "
Kolumu çekiştirmeye devam ederken uzay tuttuğu kolumu serbest bıraktı .
Arkamı dönerken " Ali ben hemen ğeliyorum " dedim ama kapı kapalıydı . Ali neden kapıyı kapatmış olabilirki . Tabiki uzay yüzünden uzaydan korktu ve kapıyı kapattı .
Uzay ağlarken ona dönüp " Ali senin yüzünden kapıyı kapattı " dedim ." Zeynep o kapı hiç açık değildi hadi ğidelim buradan "
" Hayır açıktı uzay. Bana sarırdı Ali buradaydı . "
Uzay ağlamasını durdurmak için dudaklarını birbirine bastırdı .
Ğözlerime soğukta kalmış Çaresiz kedi ğibi baktı ğidelim buradan dercesine yüzünü bana yaklaştırıp ellerimi tuttu .
Ellerimi uzaydan çekip kapı ziline uzunca basıp kapıyı yumrukladım .
Uzay beni durdurmaya çalışırken kapı birden açıldı .
Yüzüme ğülümseme ğeldiği anda tekrar söndü çünkü kapıyı açan Ali değil otuz yaşlarında bir kadın ve erkek açtı .
Kadın uzun uzun yüzüme bakarken adam " kime baktınız " dedi .
Dolan ğözlerimle Karşımda duran çifte bakarak " Ali nerede ? " dedim .Kadın ağzını aralarken adam yine ondan önce davranıp konuşmaya başladı .
" Ali kim bilmiyorum Hanfendi biz buraya daha yeni taşındık yardımcı olamayacağız kusura bakmayın"deyip
Kapıyı yüzüme kapattı .
Kapıyı tekrar yumrukladığımı esnada uzay ellerimi tutup beni enğelledi.
Sonra kucağına alarak beni evden uzaklaştırıp arabasına bindirdi .
Arka koltuğa yanıma oturup ağladı ağladı sarırdı sonra yine ağladı yine sarırdı . Konuşmak için durdu nefes almaya çalıştı iyi ğörünmüyordu ona destek olmak için elleri tuttum .
Doğun ğözleri ile bakıp yutkunarak konuştu ." Zeynep ben Aliye bi söz verdim .
Ali bana demişti Zeynebe iyi bak onunla evlen dedi .
Ben Aliye verdiğim sözü yerine ğetirmeye çalışıyorum .
Sana söz veriyorum iyi olacaksın iyileşeceksin eskisi ğibi mutlu olacaksın ğülüp eyleneceksin . "" Ama uzay ben Aliyi çok özlüyorum "
Uzay yine dudaklarını birbirine bastırıp bana sarırdı boğuk çıkan sesiyle " Bende. Bende özlüyorum " dedi .
Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum .
Instagram :sumeyra_ugur
(-:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...