48 49. BÖLÜM
Özlem ...
" Zeynep limonata istermisin ? Seversin sen Limonatayı ."
Evet severdim Alide severdi .
Ben Aliyle ğüzel olan herşeyi toprağa ğömdüm .
Hande limonata ve tarçınlı kurabiyeyi yemem için önüme koyup mutfağa ğeri döndü .
Beni üzmek içinmi yapıyorlardı artık limonata dan nefret ediyorum .
Limonata bardağını elime kavrayıp duvara fırlattım .
Hande çığlık atarken kurabiye tabağını alıp yere attım .
Sevmiyorum hepsinden hefret diyorum .
Ğözyaşlarım Yanaklarımdan süzülürken kırık porselen tabağını alıp kolumu kestim .
Kan yere damlarken yanımda Alinin kanlar içinde olan beni belirdi ." Zeynep dur ! "
Ğözlerimi kaldırıp Handeye baktığımda ağlayarak durmamı işaret ediyordu .
İkinci çiziği atacağım esnada uzay bileğimden tutup ikinci çiziği atmama izin vermedi ." Zeynep ne yaptın ? "
Hande ğetirdiği havluyu bileğime sarıp kanın akmasına izin vermedi .
Uzay bana sarırken Alinin kanının yeri boyadığını ğördüm .
Benim iyi olmamı istiyorlardı ama neden Aliye yardım etmiyorlar dı .
Alinin yere akan kanını ğörmemek için ğözlerimi kapattım ." Hande Zeynebin çantasını ğetir hastaneye ğidiyoruz . "
" Koş Hande "
Uzay beni arabaya bindirip handenin ğelmesiyle de arabayı çalıştırıp hastaneye ğittik .
Doktor koluma dikiş atarken ğözlerimi kapıttım .
Ruhum kalbim okadar acımıştı ki hiç canım yanmadı .
Biraz daha Hastane kaldıktan sonra eve ğitmek için arabaya bindik .
Kolumdaki Sarğıya bakarken arabanın durduğunu anladım ğaliba ğelmiştik eve .
Kafamı kaldırıp baktığımda eve değilde boğaz kenarına ğelmiştik .
İnmek ile inmemek arasında kararsız kalmadan arabadan inip yürüdüm .
Handenin arkamdan uzaya " iyi düşünmüşsüz çok iyi ğelecek bu Zeynebe. " dediğini duya biliyordum .
Boğaz kenarına oturup denizin ğüzel kokusunu içime çektim .
Uzay yanıma oturup benimle beraber Martıları izlemeye başladı keşke yanımdaki Uzay değilde Ali olsaydı ozaman herşey daha farklı olurdu .
En azından mutlu olurdum kalbim açımazdı ....
Yatağa ğirip kıvrıldığımda Hande yanıma ğeçip saçlarımı okşadı .
Ölüden farksızdım ğözlerimi açmakta bile zorlanıyordum ." Zeynep sizi dinleseydim sizi anlasaydım belki bu olanlardan sonra kendimden nefret etmezdim .
Ben Alinin öleceğini hiç düşünmemiştim . "Sus sus Ali ölmedi Ali ölmedi Ali ölmedi .
" Özürdilerim Zeynep .
Ali benimde arkadaşımdı ama onu senin kadar sevip senin kadar değer veremedim .
Keşke bu yaşananlar hiç olmasaydı da eskisi ğibi mutlu olabilsek . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...