32.33.BÖLÜM
Bana biraz sarılırmısın ...
Ses çıkarmamaya çalışarak bahçe kapısında girdim saat gece yarısını geçmişti .
Artık yürümekten bacaklarım bitmiş dayanamayıp çimlerin üzerine düştüm .
Biraz daha ağladım.
İnsan sihirli güçlerim olsada zamanı geriye alsam diyor veyada tüm acıları silmek istiyor .
Ama hepsi sert bir rüzgar gibi yüzümüze vuruyor .
Giriş kapısından girmek yerine bahçeyi tercih ettim .
Bahçeye girdiğimde Aliyi göremedim gözlerim defalarca bahçede Aliyi arasada Ali yoktu .
Bahçeden salona girebileceğim büyük cam kapının önüne gelince duraksadım .
Ali sırtını duvara dayamış yerde öylece oturuyordu .
Dalgın dı birşeyler düşünüyor gibiydi ve bileğindeki siyah iptenyapılmış bileklik ile oynuyordu .
Uzayın kiminle kavga ettiği anlaşılıyor du , Alinin kaşı patlamış, kaşından akan kan elmacık kemiğine kadar inmiş ve kurumuştu .
Biraz olsun susmuş gözlerim tekrar ağlamaya başladı, herşey benim yüzümden olmuştu .
Gözlerimden akan yaşları elimle silip burnunu çektiğim esnada Ali egik kafasını kaldırıp bana baktı .
Minik adımlar ile Alinin yanına yaklaşıp diz çöktüm .
Ali meraklı gözler ile bana bakarken ben sadece ağladım , elimden ağlamaktan başka birşey gelmiyordu artık çok yorulmuştum." Zeynep ne oldu ? "
Ağlamaktan Alinin sorusuna çevap bile veremedim Ali konuşamadığımı anlayıp sıkıca sarırdı .
" Ali ! uzay beni terk etti "
Bu cümle hıçkırıkla beraber çok zor çıkmıştı dudaklarımdan .
Ali sırtımı sıvazlayıp kısık sesle "ağla" dedi .
Boş ellerimi Alinin koluna koyup Alinin kolumda dakikalarca ağladım.
Ben ağlarken Ali geri çekilip kendi elleri ile göz yaşlarımı sildi , defalarca ağlama dedi .
Beni yerden kaldırıp elimi yüzümü yıkamama yardım etti , doğrusu ben yıkamadım Ali yıkadı , havlu ile yüzümü kurulayıp koltuğa oturmamı söyledi .
Ben koltuğa otururken Ali elinde su bardağı ile mutfaktan salona doğru yani bana doğru geliyor'du .
Titreyen ellerim ile bardağı almaya çalışırken Ali bardağı ağzıma dayayıp suyu kendisi içirdi .
Ağlamaktan kuruyan ve tahriş olan boğazımı Alinin içirdiği su ile yumşatıp titreyen dudaklarım ile konuşmaya başladım ." Ali uzay bana inanmıyor lütfen yardım et "
Ali konuşurken titreyen ellerimi tutup sakin olmamı söyledi .
" siz aşıksınız diyor bi türlü anlatamadım ya . Anlatamadım nolur sende gel benimle , bana yardım et .
Sen söylersen bana inanır .
Bir sürü şey söyledim ona yok biz birbirimize bakuyormuşuyuz oda görüyormuş hepsini . "Konuştuktan sonra gözyaşlarımı silip yalvaran gözler ile baktım .
Ali ise ellerimi bırakıp uzun bi sessizliğe büründü .
Artık ellerimi tutmuyor gözyaşlarımı silmiyor sessizlik içinde öylece düşünüyordu .
İlk geldiğimde yaptığı gibi yine bilekliğini oynamaya başladı.
Gözyaşlarıma karışan dudaklarımın arasından hıçkırıklar çıktığı esnada Ali gözlerini oynadığı bileklik ten ayırıp bana çevirdi ." Haklı "
Öylece Alinin gözlerine bakakaldım Ali az önce bana haklı demişti .
Kekeliyerek " Ne, Nnee . " dedim bunu bile zor söylemiştim .
Ben konuşamayıp Aliyi izlerken Ali konuşmaya devam etti .
Gökkuşağı siyaha boganmış ğibi hissediyordum." Zeynep "
" Ali yapma ! "
" Ben "
" Ali "
" Ben sana "
" Bir şey söyleme, Ali bak hâlâ uzayın yanına gidebiliriz . "
" Ben sana dokunamıyorum öpemiyorum seni koklayamıyorum ,
Hiç senin sucun degil benim kaderimmiş benim .
Özür dilerim ...
Hep kendi kendi dedimki Kaç yıl geçerse geçsin bir kere sesini duysam bir kereçik yüzünü görsem dünyaları vericem .
Ben seni hep kaybetmekten korktum ğörememekten korktum sesini bir daha duyamamaktan korktum .
Ben senden başkasına aşık olmucam hiç diyemicem , uzay gibi şuramdan söker gibi içimden doya doya bağıramıçam .
Zeynep ben sana aşığım diyemicem.
Asla olamayacağım senin . Ama ben sana aşığım Zeyno hemde çok aşığım."" Ali ne yaptın sen "
Kurumuş gözlerim kararmaya başladı oturduğum koltuğa çakılı kalmış gibiydim .
Alide ağlıyordu ona sarılmak gözyaşlarını silmek istiyordum ama olmuyordu işte .
Bacağımın üzerindeki elim bile hareket etmiyor sanki Ali söyledikleri ile çivi gibi beni koltuğa çakmıştı.
Ayak uçlarımdan beynime doğru bir sızı hissettim ne yapmam gerektiğini bile bilmiyordum .
Sanki konuşmayı unutmuş gibiydim .
Ali yavaşca yanımdan kalkıp ayağa kalktı yüzünü göremiyorum ama ayakta durmakta zorlanıyor gibiydi .
Birkaç defa sendeledi sonra koltuğa tutunarak yere oturdu .
Oturduğum koltuktan kalkıp yanına gittim iyi olduğunu görmeye ihtiyacım vardı .
Sadece görmek yetmişti bile hiç birşey demedim Yutkundum .
Alinin sırtını dayadığı koltuğa oturdum yüzünü göremiyordum ama yanındaydım .
Ali ayak ucumda otururken yine konuşmaya başladı ." yoruldum ben sana uzaya yalan söylemekten yoruldum .
Zeynep ben seni seviyorum "Ali her seni seviyorum dediginde daha çok yanıyordum.
Oturduğum koltukta yine öylece kala kaldım söyleyecek tekbi cümle nebi sözcük bula bildim .
Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum .
Yine uzun bi sessizlikten sonra Ali ayak ucumdan yavaşca ayağa kalkıp karşıma dikildi .
Birkaç dakika gözlerime baktı ben nekadar Alinin yüzüne bile bakmasam'da gözlerime baktı.
Ali gözlerime bakarken eriyip bitiyor gibiydim .
Arada konuşacak gibi oluyor susuyor iki üç saniye kadar başımda dönüp durdu .
Ortada duran masanın üzerindeki vazoya tekme vurup bağırdı , rahatlamış gibi nefes alıp verdi .
Sonra bana daha çok yaklaşıp yine konuşmaya başladı ." Anlamıyorsun kimse senin gibi değil , anlamıyormusun deli gibi ulan dedi gibi seviyorum seni .
Şukadardan beri seviyorum seni , ama ben artık istemiyorum anlamıyormusun .
Hayatım boyunca elini tutamayacağım bir kadını sevmek istemiyorum ben . "" Ali canım yanıyor deme öyle "
" Şu yaşıma kadar bi seni sevdim çok saçma , çok saçma ulan çok saçma buradasın yanımdasın dokunamıyorum çok saçma içim gidiyor sarılamıyorum çok saçma . "
" Ali sil gözyaşlarını ağlama , ya ben "
" seni bilmem ama artık dokuna bileceğim bir insanı sevmek istiyorum, sabahları onunla uyanmak istiyorum, sarılmak istiyorum, öpmek istiyorum , Zeynep ben seni sevmek istiyorum . "
Hıçkırıklarımın arasında " deme öyle nolur " diye bildim .
Alide benim kadar ağlıyordu onu ilk defa bukadar ağlarken görmüştüm .
Ali ağlarken ellerini sıkıca tuttum ağlamasını istemiyordum gözyaşlarını sildim .
Ali gözlerime derince bakıp " Ben seni uzaktan sevmekten yoruldum " dedi .
Yutkundu Yutkundum sustu sustum ağladı ağladım öylece birbirimize baktık dakikalarca ." Ali deme öyle nolur , bak çok canım yanıyor nefes alamıyorum . "
" Seni seviyorum Zeynep "
" Çok canım yanıyor Ali , bana biraz sarılırmısın ? "
Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum .
Instagram : sumeyra_ugur_
(-:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...