37. BÖLÜM
Sanada prenses ...
Gün işıgı ile ğözlerimi araladım .
Güneş doğmuş olsa bile hava çok soğuktu , daha çok ısınmak için Aliye daha çok yaklaştım .
Ali ise sıkıca sarılıp başımı iki kolunun arasına aldı . Burası yastıktan bile daha yumuşaktı daha güzel ve daha huzurluydu .
Başımı Alinin ğöğsüne dayayıp uyumasam bile öylece bana sarılmasının ğüzelliği ile yattım .
Saatin kaç olduğunu bilmiyorum ama buğün okula gitmemiz lazım belkide artık Uzayla yüzleşmem lazımdı .
Belkide uzaya teşekkür etmem lazımdı , uzay beni terk etmeseydi ben Alinin yanına gelemezdim Alinin bana herşeyi söylemesi beni ilk kez öpmesi bunların hiçbiri ğerçek olamazdı .
Kafamı yavaşca kaldırdığımda Ali gözlerini yavaşca araladı ." Günaydın "
" Sanada prenses "
Ali ğözlerimi açmak ile açmamak arasında yeltenirken yanağını öpüp ğeri çekildim , Alinin ğözleri tamamen açılıp ğeri çekildi .
" Hadi prens okula ğeç kalacağız "
" Ne okulu ? "
" Mızmızlanma hadi kalk "
Ali yataga doyamamış ğibi uyumaya devam ederken üzerimdeki yorganı çekip banyoya duş almak için ğirdim.
Hızla duş alıp yanıma aldığım iç çamaşırlarımı üzerime ğeçirdim Alinin bornozunu ğiyip yakalarını birleştirip kuşağını bağladım .
Banyonun kapısını yavaşca araladığım'da Alide üzerini ğiyiniyordu . Kapı önünde biraz daha bekleyip banyodan çıktım .
Ali kazapını kafasından ğeçirirken banyodan çıktığımı belli ederek yatağa oturdum . Islak olan şaçlarımı ise havlu yardımı ile kurutmaya çalıştım .
Ali ise kazağını giyip dolaptan aldığı saçkurutma makinesini prize takıp yanıma oturdu .
Ali makineyi çalıştırıp parmaklarını saçlarımın arasında ğezdirerek saçlarımı kurutmaya başladı .
Bornozlu halimle biraz utansamda Alinin yapmadığı birşey değildi .
Hasta olmamı istemiyordu eski evimde makine olmadığı için eve bile ğeldiği olmuştu .
Ali saçlarımı kurulayınca odadan çıktı ben ise Alinin benim için hazırladığı beyaz kazağı ve mavi kot pantolonu üzerime ğeçirip saçlarımı taradım .
Merdivenlerden koşarak inerken enson basamağın altında Ali beni bekliyordu .
Kuş ğibi uçup merdivenlerden inip Alinin benim için açtığı kollara sıkıca sarırdım .
Ali ise boynumdan öpüp kokumu içine çekti ." Utandın mı sen ? "
"Okula ğeç kalıyoruz Ali , hadi çıkalım "
" konuyu değiştirme "
Ali önüme ğeçip benden çevap beklerken kapıyı açıp ön bahçede duran arabaya doğru yürüdüm .
Ali evin kapısını kilitlerken 1bana ğüldüğünü ğöre biliyordum ona aldırmadan arabaya binip koltuğa yerleştim . Ali yanıma oturup arabayı çalıştırdı hava çok soğuktu arabanın içinde bile ellerim titriyordu .
Ali arabayı geri viteste Bahçeden çıkarıp caddeye doğru yol aldı .
Soğuk havayı titreyen ellerim ile incelerken cadde sonundaki ağacın arkasında kararma ğördüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
General Fictionİnsan bazen ayakta durmak için birine ihtiyaç duyar. Bir kol gibi, bir el gibi veya'da SEN gibi. SEN Karanlık oda doğan güneşin ışıgı ile hafif aydınlanırken, gözlerimden akan yaşları umursamadan, yırtılmış kazagıma...