👗Móda👗

51 6 7
                                    

Tak, další kapitola je o módě.
Abych to zase upřesnila. Nebudu vám říkat moje oblíbené obchody a značky. V této kapitole vám řeknu můj názor jak se holky oblíkají.
~~~
Takže. Je mi upřímně jedno jak se kdo obléká. Každý má svůj styl a smysl pro módu. Já sama nemůžu schazovat ostatní lidi protože můj "outfit" se většinou skládá z legín (do školy džínů), vytahaných mikin a trička. Nemám potřebu kupovat si extra značkové věci, pokud se mi vážně nelíbí. Bydlím přece na vesnici. Tak proč si kupovat něco extra, když to využiju jen tak do divadla. Samozřejmě pokud si někdo rád kupuje značkové a předražené oblečení. Prosím. Nikdo vám v tom nebrání. Ale když si něco takového koupíte. Proč s tím flexíte a vychloubáte se? K čemu vám to je? Já nevím jak vy ale mě jsou ty lidi pro smích. Jak jsem řekla bydlím na vesnici. V místní škole, kam se podívám vidím. Calvin Klein, Tommy Hilfiger, a další...
Ale co je vrchol? Vrchol je když na jaře přijdete do školy a vidíte ty výstřihy snad až k pupíku,né li místo triček podprsenky (sportovní atd..). Pak když se podíváte dál tak spatříte snad to nejhorší. Kraťasy zařízlé tak hluboko v zadku že si říkáte jestli na sobě nemají jen kalhotky. Mám pro vás novinku holky. Pokud doufáte že vám nebude vedro, když si ty kraťasy vytáhnete až ke krku. Tak jste na pěkném omylu. Toť vše. Jak říkám nosme si každý co chceme ale do určité míry.
~~~
Varování: Pokud se mnou nesdílíte názor, tak ho klidně řekněte v komentářích a můžeme to prodiskutovat. Jen hlavně slušnou formou. Nikomu svůj názor nevnucuji jen ho sdílím s okolním světem.
Tak a jsme zase u konce. K tématu "Holky" se budu vyjadřovat ještě jednou a to konkrétně o náladách a takových tich značkách jako BFF,BF,IBFF atd...,atd...
Přeji ti sladké sny _Tali_

PS: Chtěli by jste ty nálady a to takzvané "značkování" napsat zvlášť nebo dohromady? Popřípadě mám to "značkování" nazvat jinak? A jak by jste si další kapitolky představovali? Takhle nebo jinak? Napište mi to do zpráv nebo komentářů ❤
Děkuji

Střípky časuKde žijí příběhy. Začni objevovat