Žena z Albertu

15 3 0
                                    

Dneska jsem byla v Albertu. Byla jsem s rodiči a bratrem dokupovat věci na večeři a jelikož mě to nebavilo. Moje uši jsem zacpala sluchátky a poslouchala písničky. Koukala jsem se tak po okolí, kdo tady tak je a proč tu asi je. Jestli za stejným účelem jako já a moje rodina, nebo za jiným účelem ? Kdo ví...
Koukala jsem se takhle po okolí a zaujal mě jeden pár. Ne že by nějak zvlášť vyčnívali, prostě mě zaujali. Pár tvořila samozřejmě žena a muž. Zajímavé ale bylo, že žena byla na vozíčku. Fascinující bylo, že žena je úplně šťastná. Ani známka smutku nebo jakékoliv jiné emoce než radosti. Byla šťastná. V tu chvíli jsem si něco uvědomila. Řekla jsem si že je až fascinující, že já řeším takové banality jako,kde tady asi tak mají avokádo. Uvědomila jsem si, že vlastně lidi řeší totální  kraviny, ale neuvědomují si to. Vemte si, nevím sice co se té ženě stalo. Ale čeho se musela vzdát? Proč jí potkalo takové neštěstí? Bude se moct ještě někdy postavit na vlastní nohy ? Vážně mi po tomhle bylo smutno. Napadlo mě, co bych asi tak já dělala. Chodila bych do školy? Mohla bych ještě někdy tancovat nebo hrát tenis ? Mohla bych se vůbec někdy ještě postavit na pevnou zem ? Jak bych se dostala do autobusu  nebo auta ? Nebylo mi smutno kvůli tomu, že bych nemohla dělat to co chci. Ale smutno mi bylo z toho, že se to vlastně může stát úplně každému. Může vás srazit auto, ve kterém v zde řidič. Co nedodržoval předpisy. Nebo prostě spadnete z velké výšky. Budete mít autonehodu. Je toho spousta. Vlastně tady tak nějak mluvím o ničem. Nemusíte pochopit proč to píšu, nebo se to snažit pochopit. Je to prostě záznam události, který mi utkvěl v hlavě a já měla potřebu ho sdělit. Jednoduše, význam toho. Proč to sem píšu, nebo co se vám tímhle vůbec snažím říct. Nemusíte pochopit. Vlastně se může stát, že to někdo z vás pochopí. Pochopí co jsem chtěla sdělit, na co jsem myslela když jsem to psala a nebo proč mě ten pár zaujal. V tom případě, mi to napište do zpráv. Sama na tyhle otázky vím odpověď jenom částečnou.

_Tali_

Střípky časuKde žijí příběhy. Začni objevovat