Nejoblíbenější film: Konkrétně jeden nejoblíbenější film nemám. Mám jich spoustu, takže koho to nezajímá tak to jen přeskočte.
Filmy:Půlnoční láska, Všechno, úplně všechno, hvězdy nám nepřály, s láskou Rosie, padesát odstínů (všechny tři díly, já vím že se to na můj věk nesluší. Ale buďme k sobě upřímní. Kdo ty nevhodné pasáže přeskakoval, že? Spíše mě zaujala myšlenka filmu), rudá jako rubín, zelená jako smaragd, modrá jako safír, než jsem tě poznala, pýcha a předsudek, zápisník jedné lásky, já, Simon, den co den, hořkých sedmnáct (to je taková kravinka, spíše je to komedie ale taky to má maličký nádech romantiky), la la land, pohádky pro Emu, tvář vody, Vichr (jsou tři díly, ale mě se více líbí první dva), žáby k zulíbání (na tohle koukám pořád, a pořád je to jako poprvé), osmáci nepláčou, rychle a zběsile, mission impossible, avengers,labyrint, divergence, resistence, aliance, san andreas, hunger games, husí kůže, lara croft, thomb raider,jupiter vychází (na tohle se rozhodně koukněte. Dokonce i mamka která moc akční filmy nemusí, si to oblíbila a koukala na to neustále), divoká dvojka, centrální inteligence, marvelovky, sebevražedný oddíl, podfukáři (oba dva díly), jack reacher, sedm statečných, bez dechu, pátá vlna, jumanji, piráti z karibiku, sedm životů, pobřežní hlídka, MEG, pacific rim (tohle je stršně hezky zpracované, takže rozhodně zkoukněte), ready player one, taxi, smrtonosná past, rivalové, muži v černém, indiana Jones, mortal instruments, nekonečný, poslední vládce větru, hacksaw ridge,Njevětší showman, vražda v Orient expressu, všechno nejhorší, kruh, vadí nevadí (2018), annabelle, the autopsy of Jane Doe, purpurový vrch, probuzení v Amytville, insidious, zhasni nebo zemřeš, ladíme, muzikál ze střední, tanec s vášní, street dance, let's dance, nikdy není pozdě, bez kalhot, joyful noise, honey, camp rock, škola rocku, studentka rocku, hříšný tanec, gepardí kočky, divoké kočky, lemonade mouth, a zase jedna popelka, rande na jednu noc, melodie mého srdce, rebelka (o gymnastice ne ta pohádka), full out, čaroděj ze země Oz... (Pokud by vás zajímlo více, napište mi. Tady jsou takové ty první na které si vzpomenu ale mám jich ještě dost)
Narozeniny: 29.10.2004
Originální místo na rande: Tak kdyby mi bylo osmnáct tak kamkoliv kde budou auta, vlastně by to šlo i teď ale nemohla bych řídit. Pak si myslím že je fajn jít někam na nějaký kopec kde si sedneme a budeme si povídat. Pak je hezký, pokud má ta holka nějakou oblíbenou kavárnu nebo čajku tak tam. Sice je to trošku klišé ale taky je to fajn třeba v zimě. Nebo pokud ta holka ráda skáče na trampolínách nebo ráda střílí a tak tak by byla dobrá kolbenka a nebo třeba laser game. Taky je skvělý paintball. Možností je spousta.
Youtube: Tak youtube používám převážně k hudbě. Pak taky jako inspiraci a občas se kouknu na nějaký to normální video jako třeba nějaký vlog z New Yorku kam bych se chtěla podívat a tak. Nesedím u toho ale dlouho. Nějak mě tyhle věci neberou.
Nejoblíbenější interpret: Už asi od třetí třídy Ed Sheeran. Ale jak říkám. Ludwig a Mozrart s ostatními jsou top.
Domácí mazlíčci: Máme doma 4 psi a 1 kocoura. Ten kocour je zrzavej a říkám mu Garfield. To byla jen taková vsuvka na zasmátí :D
Oblíbené jídlo: Nemám oblíbené jídlo
Sporty: Dělávala jsem atletiku. S tou jsem přestala asi po roce ze zdravotních důvodů a taky protože mě to fakt nebavilo. Doma jsem si pro sebe vždycky dělala gymnastiku, časem i parkour, ale teď se plně věnuji tenisu.
Sourozenci: Starší sestra a mladší bratr.
Bydliště: Bydliště úplně říkat nechci. Chci si zanechat tu anonymní stranu ale bydlím v Plzeňském kaji.
Vzdělání: Jsem na základní škole. Na gympl jsem nikdy nechodila a ani jsem to neplánovala. Střední školu nemám vybranou ale chtěla bych být architektka a zabývat se bytovým designem. Chci si udělat vysokou školu. A celkově dodělat studium. Jak říkám, nemám vybráno a volba školy se může ještě změnit.
Instagram: Na to se mě ptali asi dva lidi. Chtěli použít moje myšlenky z téhle knihy. Nemusíte mě označovat, ale budu ráda když tam napíšete o mojí knize. NENÍ TO NUTNÉ. Přesto vám sem dám jméno: q_bari_q
Sraz: Sraz jsem neplánovala. Možná někdy, až bych si byla stoprocentně jistá že to vyjde. Ne že bych vás neměla ráda. Nad tím ani nepřemýšlejte. Ale, pořád se na to necítím. Navíc, jak jsem říkala. Anonymní forma mi zatím stačí. Ale pokud by se se mnou někdo chtěl nutně setkat, nebudu v tom mít problém. Spíše mi nevyhovuje hromadná sešlost. (To si hlavně neberte nikdo osobně)
Plány s knížkou: S touhle knížkou, zatím nějaké extra plány nemám. Budu sem nadále přispívat svými myšlenkami,zážitky a citáty. Občas sem dám zase nějaký ten ASK a jinak asi nic. Co se týče ostatních knížek, detektivku jsem pozastavila ale někdy se k ní vrátím. Druhá strana, s tou hodlám pokračovat. A do knihy za lepší wattpad budu přidávat svoje perličky. Plánuju si udělat knížku o coverech, prtože ty moje nejsou zrovna slibné ale začala jsem se tomu věnovat (jasně, dělám to jeden den ale neskutečně mě to baví). Je to teda jenom nápad a nechci to uspěchat.
Záliby: Tenisu se věnuji naplno. Tancuju si doma, jen tak pro sebe. Sice mi rodina navrhovala jestli se tomu nechci věnovat ''profesionálně'', ale ne. Chci to prozatím ponechat jako zálibu. Zpívám si doma. Dříve jsem chodila do sboru, ale s tím jsem skončila protože mi to nevycházelo se školou. Gymnastiku, dělám taky jenom jako koníček. Nemám na to extra vyhrazený čas, pouze když mám chuť, jdu dělat nějakou tu akrobacii. Ráda čtu knížky a koukám na nějaké seriály. Filmů jsem sice viděla dost, ale nějak extra na ně nekoukám. Spíše když jsem nemocná. Seriály taky spíše když jsem nemocná. Knížky ale čtu neustále, jak tady tak normálně už vytisklé.
Kluci: Co se týče kluků. To je pro mě španělská vesnice. Nebo rovnou Benátky. Absolutně se v nich nevyznám. Mám nejlepšího kamaráda, je to jeden z mála kluků které chápu. Ale to je vedlejší. Zkrátka pořád slýchám, proč nemám kluka a jestli nějakého netajím atd. Ne, nemám kluka. Nechci kluka. A nevidím jediný důvod, k čemu ho potřebuji.
Tak tohle by bylo asi všechno. Děkuju všem za otázky, kdby někoho zajímalo něco navíc. Můžete mi to psát v průběhu knížky a já zase nějakou takovou kapitolu udělám.
Hezký zbytek dne ti přeje _Tali_
ČTEŠ
Střípky času
PoesíaNajdi si své místo. Udělej si čaj nebo kávu. Co je ti libo. Pusť si písničky. Protože, únik z reality právě začíná... Děj: Krátké myšlenky a pocity nad kterými se buď zasmějete jak jsem naivní a nebo jen pokýváte hlavou na znamení souhlasu.... Cover...