🛑 "Značkování" 🛑

38 4 9
                                    

Tak jsem tu zase. Dneska si probereme značkování. Kdo by nevěděl co to je tak je to označení pro lidi jako např. BFF,FF,BF,IBFF,...
Já myslím že je to všem jasné a můžeme jít na to.
~~~
Takže, jak jste si asi mnozí všimli kamarádím se převážně s klukama. Jediné holky, které můžu označit za přítelkyně jsou ty z rodiny. Jinak mám okolo sebe spolužačky a ostatní holky. Ne že bych se s nimi vůbec nebavila. Jsou to spolužačky. Máme společné hodiny, názory (většinou) a občas i humor. I přes to že se našlo tolik holek v mém okolí mám jako "BFF" svého kamaráda z dětství. Kluka. Nečekaně. Jediná holka kterou jsem někdy označila za "BFF", vlastně vůbec nebyla kamarádka. Pomlouvala mě kde mohla, schazovala mě před kluky aby se více ukázala, křičela na mě bez jediného důvodu, mohla bych vyjmenovávat dál ale bylo by toho vážně moc.
~~~
Ale přejdeme k tomu hlavnímu. ,,Co si o tom myslím?"
Myslím si o tom že je to zbytečné. Proč bych měla označovat někoho úplně ale úplně cizího za takzvanou BFF? Nevidím v tom jediný důvod. Bohužel znám i několik lidí co říkají že mají "BFF" jen jednu, ale pak přidají třeba fotku nebo příběh na IG a řeknou o někom úplně jiném to samé. Kde to žijeme? Proč je pro ostatní tak moc důležitá nějaká značka? Mě osobně tohle moc nebere. Každý si musíme projít tím stádiem o "nej" kámoškách, aby jsme si uvědomili jediné. Tyhle "přezdívky" jsou k ničemu. Já osobně nepotřebuju aby mě někdo značkoval jak psa. Mám své jméno a to mi bohatě stačí.
~~~
Samozřejmě pokud takhle někoho označujete je to absolutně na vás. Nechci aby jste to brali tak že je každý špatný. Dělejte si každý co chcete a kdykoliv chcete.
~~~
Varování:Sděluji pouze svůj názor který nemá nějak na kohokoliv útočit. Svůj názor mi můžete sdělit do komentářů a to s vámi ráda přodiskutuji.
Pokud by jste chtěli něco ještě ujasnit můžete mi to také napsat a já to dám do Q&A.
BTW. Mockrát děkuji za 200 přečtení. Možná si říkáte ,,No a? Tak máš 200 přečtení". Ale i když tahle knížka vznikla úplně spontáně tak jsem nečekala takovýhle úspěch. Takže znovu vám moc děkuji!
Sladké sny ti přeje _Tali_❤

Střípky časuKde žijí příběhy. Začni objevovat