Poděkování

28 4 6
                                    

Ahooj. Zase něco chci. Ale tentokrát nic nepotřebuji. Jak jste si mohli už přečíst, tohle bude poděkování. Chtěla jsem poděkovat úplně všem, co to se mnou pořád drží. Chtěla jsem poděkovat za páté místo v kategorii myšlenky. Jako wow. Tohle mi hned ráno zvedlo o hodně náladu. I přes to že teď nemám moc veselé období. Tohle mi tak zvedlo náladu, že jsem to hodila za hlavu. Takže DĚKUJU. Dále bych chtěla poděkovat za to, že tenhle příběh dosáhl přes tři-sta přečtení. Takže ještě jednou DĚKUJU.DĚKUJU taky všem co mi posílají hezké zprávy, nebo dají vote/hlas. Nedělám to proto protože bych za to něco chtěla. Dělám to protože mě to baví. Komentář potěší. Vote/hlas zahřeje. Ale nedělám to proto, že bych z toho chtěla něco mít. Dělám to proto, protože mě to baví. Myslím že chápete co tím chci říct. Zkrátka, DĚKUJU všem za podporu a cokoliv. Upřímně? Řekla jsem toho o sobě tolik, že bych se nedivila kdyby, mě někdo tady znal. Kdo jste četli mojí konverzaci s mým ''dvojčetem'' (máte jí dole označenou). Tak víte co mě baví, moje názory, možná tam je i něco o tom jak vypadám. Vlastně jsem u sebe na profilu. Ale to je vedlejší. Nikdy jsem nečekala že se takhle otevřu, ale jsem za to ráda. Jsem ráda, že i přes to jaká jsem, mě pořád berete. Takže znova DĚKUJU. Už nevím co bych napsala. Snad? DĚKUJU? No zaznělo to tady snad, sto-krát ale každé DĚKUJU je upřímné. 

''Dvojčátko''= Peii041 (Podpořte její knížku: Tajemství osudu, ale varuju vás. Je to návyková knížka. Když začnete číst, nemůžete přestat)

Hezký den ti od srdíčka přeje _Tali_

Střípky časuKde žijí příběhy. Začni objevovat