Introverti

28 4 7
                                    

Introverti. Myslím že k tomu není moc co dodat. Každý známe minimálně jednoho člověka v našem okolí kdo takový je. Pokud by se tady našel člověk kdo neví co to znamená, nebo zkrátka tomuhle slovu nerozumí. Dám mu sem definici.

Introvert-  Je to člověk, který je spíše uzavřený, nevyhledává společnost, je méně komunikativní, uvážlivý, má rád klid a soukromí. 

Mám okolo sebe introvertů celkem málo. Spočítala bych  je na jedné ruce, ale každý je něčím jiný. Jeden je nekomunikativní. Je často sám a vyvaruje se společnosti. Další tip introverta je zase trochu víc komunikativní a až tak moc se společnosti nevyvaruje. Jen tam není rád a je často nepříjemný. Tady máte dva tipy co znám. Ale mají něco společného. I když nemají moc rádi společnost, rádi se mnou tráví svůj čas. Často se ale taky stává, že jsou tak nepříjemní, že se pohádáme. Nejsem moc konfliktní tip, ale když se mi něco nelíbí, nebo chci mít zkrátka pravdu. Jsou mi následky ukradené. Jinými slovy řečeno, jsem tvrdohlavá. Ale to na mě mají někteří lidi prý rádi. Nechápu moc proč, ale je to tak. Jak říkám, okolo sebe moc introvertů nemám. Ale dokáže mě nehorázně naštvat když je někdo odsuzuje. Nesnáším když někdo toho člověka nutí někam na oslavu, nebo má blbé kecy o tom jak je nudný. Zkrátka, každý je nějaký a takového by jsme ho měli mít rádi. No nemám pravdu? Já osobně tyhle lidi ''podporuji''. Teda samozřejmě, pokud to nenese nějaké následky na psychiku. Pokud je ten člověk rád sám, ale nevadí mu třeba společnost dvou lidí. Podporuji to. Ovšem když se ten člověk uzavře,vadí mu společnost třeba jen jednoho člověka. To už je asi moc. Znám i člověka, který měl problémy s rodinou. Uzavřel se do sebe, nechtěl trávit s nikým čas, nevyjadřoval svůj názor a dokonce to často vypadalo na to že si ublížil. Tohle už podle mě není introvert. Jasně, svým způsobem je. Ale spíš je to podle mě člověk který se utápí ve smutku. Introvert může být, ale je to jiný tip introverta. Snad to chápete. Moc to neumím vysvětlit, tak si to snad nějak poskládáte.  Myslím že k tomuhle téma nemám moc co říct. Pokud chcete problémy introvertů či extrovertů. Asi by bylo lepší přečíst si o tom něco tady na wattpadu, nebo ne netu. Ale pokud vás bude více, možní nějakou takovouhle kapitolu udělám. Možná...

Hezký zbytek dne ti přeje _Tali_


Střípky časuKde žijí příběhy. Začni objevovat