👩Typy holek👩

34 3 3
                                    

Tak jsem tu zase. Dneska si probereme téma ''Typy holek''. Řekla bych že je tich typů hodně. Holka může být introvert nebo extrovert. Může být laxní a nebo citlivá. Je toho spousta. Myslím že si tady dáme pár příkladů, jak se v určitých situacích daná dívka chová. Potom si můžeme říct jak daná osoba bere různé situace a další takové příklady. Takže jdeme na to.


Laxní a citlivá povaha

Takže jelikož tady je spousta mých vrstevníků a většina chodí do školy. Probereme jak dané situace zvládá laxní a naopak citlivý člověk. (Kdo by nevěděl co znamená když je někdo laxní, tak to znamená že je mu to zkrátka jedno a vše si dělá po svém)

Příprava na těžký test- Laxní povaha

Asi tak deset minut do toho kouká, pak si řekne že to stejně nemá cenu a že se to naučí ve škole před hodinou.

Příprava na těžký test-Citlivá povaha

Celé odpoledne a večer tráví nad učebnicemi a stresuje že to nestíhá. Většinou tihle lidé ráno stresují ještě víc a nedokážou se soustředit na test. (Jo, asi takhle nějak to dopadá u mě :D)

Tak tady máte příklad jak se chovají takové ty základní typy a myslím že můžeme přejít na konkrétní (Bude jich hodně takže počítejte s tím že kapitola bude celkem dlouhá). 

Příklad- Rodinný výlet

Introvert- Moc se mu na výlet nechce, přemlouvá rodiče aby mohl zůstat doma. Při nejhorším si vymyslí nějakou výmluvu aby nemusel jet. 

Extrovert- Do výletu se ponoří a navrhuje různé společenské aktivity. Nejlépe se cítí mezi společností, takže výlet někam na samotu je pro něj ''horor''.

Barbie- Když by se výlet konal někde v lázních či u moře, nebyl by problém. Ovšem pokud se výlet má konat v přírodě, osoba je výhradně proti. 

Ambiciózní šprt- Výlet nepřichází v úvahu. Daný člověk se musí učit na písemky které píšou za dva týdny. Kdyby se přece jen posunuli na další týden, člověk musí být připravený. Pokud takový člověk dostane horší známku jak za jedna, při nejlepším bude jen nadávat na nespravedlivost.

Lenoch- Na výlet nepojede ani když mu všichni říkají že je líný. Všichni jsou mu ukradení a ležení u seriálu a televize je nejlepší způsob trávení celého odpoledne.

Rebel- Tento typ už předem plánuje jak rodinný výlet zkazit. Ovšem pokud se výlet bude konat třeba v kině, příležitosti lze skvěle využít.

Závislák- Další typ člověka, zahrnuje to že nejradši všechno odkývne. Výlet je mu ukradený do té doby než se zakážou mobily. Potom začne s jakýmkoliv návrhem nesouhlasit.

Dobrodruh- Tento typ se nejradši vydá někam k historickým památkám. Ze všeho nejradši poznává nové věci a cítí se v téhle situaci skvěle.

Instagramer- Tento člověk rád jezdí na nové místa. Ovšem většinu výletu tráví nad tím že točí instastories a moc si z výletu neodnese. Takový rádoby youtuber.

Fotograf- Tento typ fotí úplně, ale úplně všechno co vidí. Ostatní se ani nemusí divit když fotí i cedulky označující směr cesty na záchod. Prostě si všechno dokumentuje. Bohužel většina tihle lidí nemá moc zážitků. Velmi se tenhle typ podobá Instagramerovi.

Jedlík-Na výlet pojede pod jednou velmi důležitou podmínkou. Musí být v dosahu alespoň jednoho kilometru nějaké bistro. Pokud tomu tak není, výhradně nesouhlasí. (Jo, to se mi podobá. Vždycky musí být dostatek jídla :D)


Varování: Pokud se někdo takhle chová. Fotí nebo je jednoduše nerad ve společnosti. Nemá to být vůči němu negativně myšleno. Sama spoustu věcí dělám takže to rozhodně nemá nikoho urazit.

Takže tohle by bylo snad všechno. Pokud vám zde něco chybí určitě mi to napište do komentářů a můžeme si o tom popovídat. Jsem teď nemocná takže mám spoustu času na odpovídání.

Hezký zbytek dne ti přeje _Tali_



Střípky časuKde žijí příběhy. Začni objevovat