Ahooj, jak jste si mohli všimnout. Sdílím s vámi velkou část svého života a přesně proto, jsem se rozhodla udělat svůj první "storytime". Tahle "storka", se odehrála asi před deseti minutami, ale já vám to musím prostě říct. Jak už asi víte, tak kluky neřeším. Nevyhledávám je a žádného nehledám. Nevidím důvod. Ale to je vedlejší. Víte, já neumím být na lidi které mám ráda zlá. Jako nemyslím tím nějaký hloupý vtip nebo tak, ale já neumím odmítat. S tímhle souvisí dnešní "storytime" a já doufám že se alespoň zasmějete. Takže, jdeme na to...
***
Jednoho krásného slunečného dne jsem se nudila, stáhla jsem si hru na doporučení svých drahých bratránků a hrála. Časem jsem potřebovala začít trochu obchodovat, tak jsem šla a začala. Bylo asi tak deset večer a já obchodovala s jedním chlapcem. Budeme mu říkat playboy (koho by zajímalo jak mě to napadlo, tak se ptejte. Ale přijde mi zbytečné to sem psát protože to někoho zajímat nemusí). S tím playboyem jsem si povídala atd. Trávili jsme spolu vlastně veškerý čas na té hře a různě jsme si radili, pomáhali a byl to prostě kámoš. Takhle to šlo dál a dál. Měli jsme na sebe messenger, takže jsme se domlouvali na srazy atd. Pak jsem s ním a ještě jedním klukem volala a hráli jsme tři. Spolu. No a náš playboy se začal chovat divně. Tak jako, víc mile až se vám zdálo že s vámi flirtuje. Taky jsem nebyla daleko od pravdy😂. Časem se mi dostalo oslovení, "lásko". A já že:,,C-co? Emm... What? Jakože... Já?" no prostě celkem trapas. Ten kluk byl fakt milej, neříkám nic. Ale je tam háček. Ten kluk bydlí na druhé straně republiky a je mu sakra !17!. Jakože What? No prostě, jelikož jsem hodná. Tak jsem mu prostě řekla že ho mám taky ráda a bla,bla,bla. Jenže poslední týden mi to přijde divný. Jak by taky ne, že jo? Lžete někomu kdo vás má vážně rád a na rovinu vám řekne že se do vás zamiloval. Tady už byl můj konec. Odhodlala jsem se a začala přemýšlet, jak mu šetrně říci. Že spolu prostě být nemůžeme a že mu prostě jeho city neopětuju. Playboypvi jsem to řekla tak, že pochopil že jako nic nebude a napsala jsem, že jestli chce můžeme být kamarádi. Ale nic víc, nic míň. Dostalo se mi odpovědi: ,,Stejně tě stále miluju". Já vím, já vím. Je asi hodně špatný se tomu smát. Ale já to nevydržela😂. Mě to prostě přišlo absurdní. Ale tak, v pohodě. Dohodli jsme se že budeme kamarádi a prostě nic víc, nic míň. O celé téhle situaci, byla informována jediná osoba. Které jsem hned po zjištění, že jsme JEN kamarádi napsala: ,,Kámo! Zapíšeme do dějin! Dneska přesně v 20:32 jsem *playboyovi* dala F-R-I-E-N-D-Z-O-N-E! LET'S CELEBRATE THIS!!"
***
Tenhle storytime bych popsala buď jako: Můj první friendzone. Nebo: Jak jsem zlomila srdce 17yo playboyovi.
Do komentářů mi klidně napište co si o tom myslíte, nebo jak by jste se zachovali v mojí situaci vy. Myslím že po tomhle, už vám nebudu připadat ani trochu inteligentní. I když... To nepřijdu nikomu😂😂
ČTEŠ
Střípky času
PoetryNajdi si své místo. Udělej si čaj nebo kávu. Co je ti libo. Pusť si písničky. Protože, únik z reality právě začíná... Děj: Krátké myšlenky a pocity nad kterými se buď zasmějete jak jsem naivní a nebo jen pokýváte hlavou na znamení souhlasu.... Cover...