Znáte takové ty řetězovky na Facebooku, Instagramu, Messengeru a bůh ví kde ještě? Super, to jsem ráda že ano. (Pokud nevíte o co jde, klidně se zeptejte. Ale já myslím že všichni víme o co go🤣😂)
Zkuste se nad nimi zamyslet. Pokud jde o řetězovku typu: Něco se ti splní. Je to kravina. Většinu tam je: ,,Tvá životní láska ti zítra napíše že tě miluje" nebo cokoliv podobného. Co to je za kravinu? I kdyby to šlo. Splnit někomu třeba že dostane ve tři ráno iPhone. Tak, ale tohle nejde. Nejde někomu přikázat aby vás miloval. Ten člověk může mít pod kontrolou cokoliv, ale lidské city nelze ovlivnit. Stejně jako mi neovlivníme, to do koho se zamilujeme. Neovlivní nikdo, NIKDO, city k druhému. Nejde to. Taky nechápu řetězovky typu. Pokud to nepošleš 15 lidem, ve tři ráno tě přijde zabít malá holčička. Co?! To je vtip ne?! Chápu když tomu věří děti v páté třídě. Ale proč by mi to posílal někdo komu je např. Patnáct? To nedává logiku. Zkrátka tím chci říct že, je to kravina. Je kravina ovlivňovat něčí city. Dávat mu bezvýznamnou naději a nebo zkrátka "vyhrožovat". Stejně jako je kravina snažit se spravit narušené přátelství nebo vztah,aby to "bylo jako dřív". Samozřejmě jsou výjimky, ale jen málokdy. Prostě to nejde. Nejde ovlivnit něčí city, vyhrožovat někomu smrtí když se to pravděpodobně nestane a nebo mu dávat falešnou naději. Vlastně je to hnus. Celé tyhle řetězvky si hrají s lidmi a mě je z toho uprimnens zvracení. A vlastně je tohle můj další "Nepopulární názor". Někdo souhlasí, někdo zase ne. Ale myslím že je to další věc co by jste o mě mohli vědět. Už víte že nesnáším například stereotypy a teď pro změnu vám říkám že nesnáším řetězovky a falešné naděje.
Hezký zbytek dne
_Tali_
ČTEŠ
Střípky času
PoetryNajdi si své místo. Udělej si čaj nebo kávu. Co je ti libo. Pusť si písničky. Protože, únik z reality právě začíná... Děj: Krátké myšlenky a pocity nad kterými se buď zasmějete jak jsem naivní a nebo jen pokýváte hlavou na znamení souhlasu.... Cover...