Přátelství

38 4 3
                                    

Přátelství. Tohle je dost silné slovo. Myslím že by si každý měl uvědomit, jaký je rozdíl mezi kamarádstvým a přátelstvým. Člověk by se měl upřímně zamyslet, kolik má vlastně přátel. Já za sebe, můžu říct že mám jednoho (když neberu v potaz rodinu).   Za to kamarádů mám nespočet. Rozdíl mezi těmihle lidmi, je celkem velký. Když potřebujete pomoct se sebevětší kravinou nebo i problémem. Kdo vám spíše pomůže? Přítel nebo kamarád? Já myslím, že spíše ta první varianta. Zatím co kamarádi, budou někde slavit a nepozvou vás. Pravý přítel, za vámi přijde i v té nejtěžší chvíli. Pomůže vám. Chápe vaše nálady. Dokonce i vaše trapasy. Já toho člověka, ačkoliv s naší rodinou nemá společně geny, beru jako rodinu. Konkrétně jako bratra. Brání mě, pomáhá mi a nikdy se nestalo že by zapomněl na moje narozeniny. To ovšem u kamarádů říct nemůžu. Moc mě nebrání a jen aby se neřeklo, občas se mě zastanou. Pomáhat, pomáhají jen když z toho něco budou mít a na moje narozeniny, si nevzpomněli snad ani jeden. Sice nepotřebuju, aby mi každý rok říkalo padesát lidí: ,,Všechno nejlepší". Ale občas by to nebylo na škodu. Nebo snad jo? Myslím si že v přátelství jsou celkem důležité slova důvěra a respekt. Měli by jste si důvěřovat, svěřovat se s vašimi problémy a respektovat svá rozhodnutí. Já třeba sama za sebe, nepovažuji psa za nejlepšího přítele. Je to prostě mazlíček. Než si začnete myslet, že jsem bezcitná. Mám doma psy čtyři. Ale nejlepší přítel, to pro mě není. Je to prostě jenom pes. Pomazlí se, ale pak odejde. Nemůžete se s ním radit. Nemůžete s ním mluvit, tak jak to může být váš přítel?
~

~~~~~~~~~~~~~
Myslím že tuhle kapitolu můžeme uzavřít. Názor a pohled na věc zde máte. Nenapadá , co bych ještě řekla. Snad jen. ,,Zkuste se zamyslet nad tím, kdo je váš skutečný přítel"
A ještě bych ráda řekla že to s tím psem, je pouze můj názor. Můžete na to mýt svůj, jiný názor, který vám nikdo nebere. Svůj názor nikomu nevnucuji.
Hezký večer ti přeje _Tali_

Střípky časuKde žijí příběhy. Začni objevovat