Upozornění: Piště mi otázky, které by vás zajímaly. V další kapitole vám na ně odpovím. Může to být jak na můj osobní život tak na knihy.
Tak a máme tu další část. Tentokrát to budou nepopulární názory. Často se mi totiž stává že se mě někdo zeptá na názor a potom si vyslechnu půlhodinovou přednášku o tom, jak je můj názor nesprávný a jak bych se za to měla stydět. Názory můžete mít jiné, takže je nikomu necpu. Jen jsem chtěla poukázat na to jaký mám pohled na věci, za které mě často ostatní odsuzují.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Potrat- Přijde mi že do určité míry jsou potraty naprosto v pořádku. Nemyslím to tak že když si někdo nebude dávat pozor tak jde na potrat a považuje to za správné rozhodnutí. Tomu se říká nezodpovědnost. Myslím ty případy kdy třeba rodiče dítěte ví že by bylo vážně postížené a trápilo by se tím. Nebo když je žena třeba znásilněna. Přece, kdo by chtěl v sobě nosit dítě nějakého úchyla? Já teda absolutně ne. Chápu že to bolí, ta maminka se to dítě naučí za ten cyklus osmi měsíců milovat. Ale na co nechat třeba to postížené dítě trápit. V tomhle případě si myslím že je to úplně v pořádku a je to každého věc.
Seriály- Seriály Hra o trůny/Game of Thrones a nebo Přátelé/Friends. Mi absolutně nic neříkají. Všichni mi říkají že to nechápou jak to nemůžu mít ráda, a proč mě to nebaví. Mě to prostě nebralo z každé téhle série jsem viděla ani ne jeden díl a prostě mě to nebaví.
Fanoušci- Věc kterou není schopný můj mozeček pobrat jsou fanoušci. Konkrétně ti zapálení fanoušci do fotbalu a hokeje. Přijde mi to strašně cringe a nechápu co na tom vidí. Já nejsem moc sportově založený člověk. Hraju tenis ale fakt nechápu co ostatní vidí na fotbalu nebo hokeji. Třeba ještě nechápu, proč bych měla fandit nějakému fotbalovému týmu, když jsou mi ukradení.
Youtubeři- Nevím co na nich všichni vidí. Jsou to jen lidi proboha.
Filmy vs Knihy- Nikdy nepochopím lidi co řeknou že filmy jsou lepší než knihy. Pokud je kniha zfilmovaná, pravděpodobně v tom filmu nebudou určité pasáže a leckdy se stává že tam není něco vysvětleno (viz. Harry Potter). Proto je podle mě daleko lepší si přečíst knihu než se kouknout na film.
Adopce dítěte- Tohle je adopce dítěte třeba do lesbického páru. Nevidím v tom absolutně žádný problém. Jsou to taky lidi a jen proto že mají jinou orientaci a nemohou spolu mít děti, nikdo by jim neměl křivdit. Protože je to pár jako každý jiný.
Orientace- Nevidím žádný problém v tom aby měl někdo jinou orientaci než hetero.
Hudba- Nejradši ze všeho poslouchám klasickou hudbu. Ludwig van Beethoven nebo Mozart, jsou třeba strašně skvělí hudební skladatelé.
Pizza Hawai- Absolutně nechápu dohady o tom jestli ananas na pizzu patří nebo nepatří. Pokud danému člověku na pizze chutná, tak ať si ho tam dá. Nikdo mu to nezakazuje. Pokud vám nechutná, nedávejte si ho tam. Já jsem toho názoru že ananas na pizzu patří. Nikomu ho nevnucuji ale přesto se najde spousta lidí co mi pořád cpou že je to hnus.
Značkové oblečení- Nemám potřebu si kupovat něco jako Calvin Klein. Nevím co na tom všichni vidí a nejspíš, kdybych to měla doma, ani si to na sebe neobléknu. Jsem zvyklá na svoje legíny a vytahanou mikinu a tam to taky nejspíš dlouho zůstane.
Asie- Nemám ráda Kpop ani Anime. Neviděla jsem ani jeden díl pokémonů a nesnáším větu typu: ,,Na pokémonech jsem vyrůstala. Kde jsi to žila? Ve středověku?''. Jediné co mám na asijských zemích ráda je jídlo.
Harry Potter- Harry Potter je jenom další fantasy magorie. (Tím samozřejmě nechci urazit někoho, kdo ho má rád. Sama jsem přečetla i viděla Harryho Pottera, ale nezaujalo mě to natolik. Abych byla nějaký jeho věrný fanda. Filmy ani knížku nemám zapotřebí vidět nebo číst znovu. Stačilo mi to jednou.)
Fanoušci slavných osobností- Absolutně nepobírám fanoušksy typu : ,,Och můj bože já ho miluju'' nebo ,,Takže s tebou budu mít svatbu a dvě děti. Nebo líp tři!!''. Však ty lidi ani neznáte. Jak můžete o někom jako je třeba Shawn Mendes říkat že ho milujete? To prostě nedává logiku.
Justin Bieber- Neřeším věci typu jestli je Justin gay, co udělal a co neudělal. Pokud se mi zalíbí jeho písnička, tak ji poslouchám. Ale tím to pro mě končí.
LGBT- LGBT komunita je normální společenství lidí. Maj pouze jinou orientaci, ale to z nich přeci nedělá nejaké podivíny. Jsou podle mě úplně normální.
Vztahy- Nikdy jsem nechápala a ani nepochopím vztahy 13ti letých lidí. Nechápu hlavně to, jak může jedna holka každý týden někomu jinému říkat ,,Miluju tě''. To ta slova nemají v dnešní době žádnou váhu že je říkáme jen tak? Já osobně, nedokážu říck komukoliv na týhle planetě říct že ho miluji (Právě teď, časem se to možní změní ale berte to ze současnosti). Můžu říct že ho mám ráda, ale vždyť já ani nevím co to láska je. Románů má načteno několik, ale ani jeden mi pořád nevysvětlil co to vlastně ta láska je. Každý to musím pochopit, ze svojí vlastní zkušenosti. A tím že někomu budu každému na potkání říkat že ho miluju, toho nejspíš nedosáhnu. Zkrátka, tyhle vztahy jsou pro mě španělská vesnice a nechápu je.
Rande- Vzít někoho na rande do restaurace nebo kina je to největší klišé ze všech.
Vánoce- Vánoce jsou pro mě jenom chaos. Je to podle mě až zbytečný svátek, při kterém se jen stresuji, aby se dárek dotyčnému líbil. Protože jsou přeci vánoce. Každý se jenom stresuje a všechno strašně hrotí. Neberu v potaz nějaké narození Ježíše. Pokud to někdo takhle slaví, je to jeho věc. Ale podle mě je to kravina největšího kalibru. Je to svátek jako každý jiný, s tím rozdílem že se u toho stresuji víc než na Velikonoce a celý den se musím schovávat.
Náboženství- Neřeším věci typu: ,,Ty jsi křesťan?'' nebo ,,Jak může být někdo žid sakra?''. Tohle je mi naprosto u zadku. Každý ať si věří na co chce. Jen mě dokáže vytočit když mi někdo to náboženství vyloženě cpe.
Strava- Pokud jste vegan nebo vegetarián. Nevidím v tom žádný problém. Sama moc maso nemusím, ale jím ho. Je to váš životní styl, do kterého mě ani nikomu jinému nic není. Jezte si co chcete a kdy chcete.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°Varování: Pokud s mými názory nesouhlasíte. Hlavu vám neutrhnu. Pokud mi svůj názor sdělíte slušnou formou, nemám s ním žádný problém.
Ufff, tak tohle bylo náročný. Doufám že mě ještě po tomhle výlevu mých názorů budete mít rádi a já se s vámi loučím.
Pěkný zbytek dne ti přeje _Tali_
ČTEŠ
Střípky času
PoezieNajdi si své místo. Udělej si čaj nebo kávu. Co je ti libo. Pusť si písničky. Protože, únik z reality právě začíná... Děj: Krátké myšlenky a pocity nad kterými se buď zasmějete jak jsem naivní a nebo jen pokýváte hlavou na znamení souhlasu.... Cover...